dit is makkelijker. Lekker bozig doen over hem dan te kijken naar haar eigen gedragquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:29 schreef greysbones het volgende:
milena wil maar niet snappen dat keanu valt over haar leugens niet over haar nominatie
Wat het ook betekend, je zegt zoiets in mijn ogen niet of degene nu ouder of jonger is...quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:22 schreef Hznootje het volgende:
Hoezo mag Keanu dat niet zeggen? Milena is z’n moeder niet toch? Behoorlijk uit de hoogte die madam
je weet niet wat het betekend maar iemand moet dat niet zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat het ook betekend, je zegt zoiets in mijn ogen niet of degene nu ouder of jonger is...
Maar het woord hypocriet hoeft hij van mij niet terug te nemen, daarmee heeft hij in mijn ogen een punt
De uitspraak heeft hem niet gekwetst de manier waarop vond hij niet gepast en dom. En het kan geen kwaad om dit gedrag van Elsa uit te blijven spelen zodat andere daar ook wat van gaan vinden. Laat Elsa met haar haat vooral haar eigen graf graven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
het heeft jordy dus wel gekwetst
wat Elsa zei
maar hij zegt het alleen niet
das wel jammer
hij zou sterker staan als hij zou zeggen
he dit kwetst me
jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
Heb het idee dat elsa naar dbk is geroepen vanwege gisteravond en het woord pestgedrag door verschillende inwoners is gezegd
Als je goed had geluisterdquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:32 schreef marky het volgende:
[..]
De uitspraak heeft hem niet gekwetst de manier waarop vond hij niet gepast en dom. En het kan geen kwaad om dit gedrag van Elsa uit te blijven spelen zodat andere daar ook wat van gaan vinden. Laat Elsa met haar haat vooral haar eigen graf graven.
Mwah... alle "godverdomme jesoes christoes!" van Milena hoeven wat mij betreft ook niet hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat het ook betekend, je zegt zoiets in mijn ogen niet of degene nu ouder of jonger is...
Maar het woord hypocriet hoeft hij van mij niet terug te nemen, daarmee heeft hij in mijn ogen een punt
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:33 schreef engine het volgende:
Elsa die gaat bepalen wat wel of niet gezegd kan worden
Uiteraard doet 't hem wat. Hij blijft het maar herhalen, tot in de detail, nog steeds vol in emotie, tegen iedereen die er zelf bij zat ..quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
het heeft jordy dus wel gekwetst
wat Elsa zei
maar hij zegt het alleen niet
das wel jammer
hij zou sterker staan als hij zou zeggen
he dit kwetst me
Als je het maar vaak genoeg herhaald gaat het zijn eigen leven lijdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena ik ben moeder van 2 kinderen een snotaap van 22 gaat zeggen lick my dick
Ze hebben gisteravond de kans gehad om GC in te zetten alleen Jordy heeft het gedaan zoals hij al had aangegeven twee weken terug.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
kan matt zijn GC niet inzetten en dan Milena erop gooien
moeder van 2 kinderen die kleutergedrag met Sharice (zoals in de keuken bv enkele dagen geleden) vertoont, nee dat is normaalquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe oud is mevrouw zelf… pff doet alsof ze boven alles staatquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Jammer eigenlijk dat je net alleen kan spelen....want dan ben je nergens in deze setting....quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
[..]
Tot nu toe was Jordy al gedwongen zijn spel aan te passen maar ik denk dat na gister Matti ook wel de noodzaak gaat zien om keuzes te maken welke dat dan ook is.
Of het nu lik my d*g of what ever betekend het had niet gehoevenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet niet wat het betekend maar iemand moet dat niet zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |