quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
milena
ik ben daar niet echt mee bezig geweest![]()
Lekker makkelijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
Milena; dan zal ik dat verkeerd hebben uitgedrukt
Daar komen ze toch wel achter dat ze die goedkoop verkregen krengen van een gc's hebben ingezet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Oh milena wist dus dat jordy de gamechanger had ingezet. Kan alleen door sharice verteld zijn.
kort geplukt door mileentjequote:Op woensdag 12 februari 2025 10:08 schreef Ireth het volgende:
Wat heeft keanu eigenlijk rare korte wenkbrauwen?? Net of ze nog niet volgroeid zijn
Die heeft Milena van de week zitten plukken. Misschien moet ie dat punt ook nog even inbrengenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:08 schreef Ireth het volgende:
Wat heeft keanu eigenlijk rare korte wenkbrauwen?? Net of ze nog niet volgroeid zijn
Het is wederzijds tussen de 2quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:09 schreef Verida het volgende:
nog even en Elsa is de enige geweest die gewoon eerlijk heeft gezegd dat ze 4 stemmen op Jordy heeft gegeven omdat ze hem niet mag![]()
was misschien niet netjes, had anders gekund, maar het was wel gewoon eerlijk zonder gedraai of gekonkel.
Hij snapt het nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ja maar, ik en ja maar en ik herhaal, herhaal, blablabla
Kan ie gelijk hebben, maar wat wil ie nu nog meer horen?!
dat wil ik zien dan wat hij dan doet, dus ik zou zeggen bye bye Sharicequote:Op woensdag 12 februari 2025 10:09 schreef Puzzie het volgende:
Mattie weet al waar Milena naar toe gaat trekken als Sharice weg is
Jordy: Ben je dan ook mans genoeg om nee te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |