Ja nou! De bom is gebarsten. Vraag niet hoe of waarom, ik heb geen idee. Maar het is uiterst vermakelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond!![]()
Vette fittie in de poppenhoek?
Heb ik iets gemist vanavond?
waarom hij vertelt wel hoe het zitquote:
Ik snap ook niet waarom mensen hem zo vreselijk vinden. Het is een beetje een zemel maar er zit weinig slechts inquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom hij vertelt wel hoe het zit
Blijkbaar geloof je een vrouw eerder dan een manquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:00 schreef Droopie het volgende:
Langspeelplaat Keanu.
Sharice heeft 4x Matt afgewezen lol.
Dat ik voor haar verdediging val zegt ook wat over mij.
Sharice en Milenaquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:00 schreef Joyce-43 het volgende:
wie zal als eerste zo weer apart gaan zitten en roddelen weer?
zo werkt het niet in de grote mensenwereld, hij komt niet verder dan tiktok aanzetten op zijn telefoon en verder kan hij niksquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Met zijn allen op Jordy had Pootje geen problemen meequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje: als de hele groep tegen 1 gaat
Ik denk dat Milena de rotte appel is en dat Sharice zich door haar laat meeslepenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice is de rotte appel en weet zich er niet uit te lullen, Top streams
Nemen we mee naar de psych.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar geloof je een vrouw eerder dan een man
Er was een hele lange streamlocks! En WTF? Nu is het hele huis genomineerd en woestboos?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou! De bom is gebarsten. Vraag niet hoe of waarom, ik heb geen idee. Maar het is uiterst vermakelijk
Nee ook lekker huichelachtigquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met zijn allen op Jordy had Pootje geen problemen mee
Hij komt altijd met clichésquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit gaat nog dagen smeulenquote:
Jordyquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met zijn allen op Jordy had Pootje geen problemen mee
als je nog een paar uurtjes over hebt, is het terugkijken wel waardquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
WTF? Is het hele huis genomineerd?
Kiki, Matt, Sharice, Jane en Jolien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
WTF? Is het hele huis genomineerd?
ja hij kan niet tegen dat mensen niet het gesprek met elkaar aan gaan maar wel roddelemquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen hem zo vreselijk vinden. Het is een beetje een zemel maar er zit weinig slechts in
die heb ik ook in me hoofd hahaquote:
En ze krijgt de kop steeds roderquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:03 schreef greysbones het volgende:
Sharice praat vanaf minuut 1 met stem verheffing
Ik kijk er naar uit!quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je nog een paar uurtjes over hebt, is het terugkijken wel waard
Niet het hele huisquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er was een hele lange streamlocks! En WTF? Nu is het hele huis genomineerd en woestboos?
Mattie lijkt me de enige die echt veilig is, de rest durf ik niet te zeggenquote:
Seriues? zo werkt jhet niet in de grote mensen wereld?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
zo werkt het niet in de grote mensenwereld, hij komt niet verder dan tiktok aanzetten op zijn telefoon en verder kan hij niks
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:06 schreef Droopie het volgende:
Heel dat ziekenhuis waar Sharice werkt mag ook wat later opblijven en kijken.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:05 schreef odie22 het volgende:
eva waar bemoei je je mee, rot dan op als je het niet bevalt
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:05 schreef Koos1958 het volgende:
Eva rot op met je mond.pootje zegt dat het niet van sharice komt.
Drie op een rij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:05 schreef mazaru het volgende:
Hou je bek Eva. Ga dan zelf gewoon weg
ja dat zou wel moeten, maar dan was het overal pais en vree in de wereld en dat is de hele mensheid nog niet geluktquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Seriues? zo werkt jhet niet in de grote mensen wereld?
dan juist moet je het gesprek aan gaan lijkt mijn toch ?
Kijk en zie hoe het gaat in die grote mensenwereld op de streamquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Seriues? zo werkt jhet niet in de grote mensen wereld?
dan juist moet je het gesprek aan gaan lijkt mijn toch ?
We vallen vandaag wel met de neus in de boterquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is toch smullen? Hiervoor kijk ik BB![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
Pootje wilt gewoon dat Sharice blijft omdat zij de enige is die hem verstaat
Ze weert zich kranigquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:07 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Toch een beetje respect, ik had het zo lang niet volgehouden alles op 1.
Ik had geluk, had vergadering, maar was weer thuis in de SL en meteen erna begon het feestjequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We vallen vandaag wel met de neus in de boter
Mattquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Ok. En wie heeft er nu eigenlijk gelijk?
Ze gingen ook met zijn allen tegen Jordyquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:07 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Toch een beetje respect, ik had het zo lang niet volgehouden alles op 1.
keanuquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Van al deze mensen denk ik dat Mattie en Keanu het meest de waarheid sprekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Niemand, ze zijn allemaal aan het kronkelen en zichzelf aan het schoonpratenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordyquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Op zich is dat wel de goede move, dan is die in ieder geval van zijn GC verlostquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze gingen ook met zijn allen tegen Jordy
axel en jane zullen toch nog wel een aftertalk doen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:09 schreef odie22 het volgende:
wordt een latertje vannacht , of BB moet de lampen vroeg uit doen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy
Hij heeft het spel gewonnen en heeft 15x geroepen dat dit toptv is.
Jordy hahaquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Zijn ze al een soort van mee bezigquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
axel en jane zullen toch nog wel een aftertalk doen.
Hij zemelt en zeurt, daarom luistert niemand naar hem, je kan ook niks met zijn uitsprakenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:10 schreef Was-beer het volgende:
Misschien moet Keanu niet zoveel onzin zeggen dan wordt hij ook niet iedere keer onderbroken
dit was in aparte ruimte toch, kwamen ze zo terug?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kiki, Matt, Sharice, Jane en Jolien.
Door een open nominatie.
10 stemmen voor Jordy maar die had een gamechanger en het plannetje viel in duigen.
Terugkijken waard.
Ze is weggegaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zijn ze al een soort van mee bezig
Daar gaat het om, kut eten en kut slapen. Poefquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:11 schreef Willewa het volgende:
Ze hebben ook echt een slaapgebrek van afgelopen dagen, dus iedereen is al prikkelbaar. Iedereen zit er niet lekker in en dan krijg je dit met dit soort shit erbij
De grote winnaar van deze week.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy slim, die luistert, observeert en slaat alles op wat er gezegd wordt
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:12 schreef Koos1958 het volgende:
Die denkt dat ze de talkshowhost is daar die Eva. Ze is een beetje een slang met 2 koppen.
Ja zo vreemd meisjequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is net zo'n rat als Sharice
Denk het ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik denk dat de eindconclusie van Eva sharice en milena gaat zijn dat het Jordy’s schuld is
Zullen wij nog even terugkomen op het feit dat je vanmiddag als eerste ging, nu we toch alles op tafel gooienquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit was in aparte ruimte toch, kwamen ze zo terug?
Ah geen wc beeldenquote:
Ja ik hou er niet per se van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het om, kut eten en kut slapen. Poef
Ze zegt wel hoe het is, en legt uit wat de oorzaak is. Op rustige toon.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Eva geeft dus in feite toe dat ze achter de rug om praat nu, want dat doet het huis met je
Ik wacht al weken op een beetje herrie, dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik hou er niet per se van eerlijk gezegdExpres een formule voor sensatie forceren. Ik weet dat velen er van smullen, maar niet mijn ding om mensen zo te gebruiken voor negatieve dingen.
Ja, ik vind het ook vreselijk. Kan echt niet. Mensonwaardigquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik hou er niet per se van eerlijk gezegdExpres een formule voor sensatie forceren. Ik weet dat velen er van smullen, maar niet mijn ding om mensen zo te gebruiken voor negatieve dingen.
Ook daarbij zou Jordy hebben gewonnenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha ik ga stuk om jullie!![]()
![]()
![]()
Iedereen heeft gelijk!![]()
Iedereen heeft gewonnen!![]()
Het lijkt wel de fucking Mini Playback Show
Jane zei al ik neem er morgen wel 1 minderquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:15 schreef zodeju het volgende:
Had Axel niet altijd een grote mond over eten pikken???? Of was dat een ander.....
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Thuis zou Eva nooit liegen. Alleen in eten van anderen spugen
Oh dan mag het.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane zei al ik neem er morgen wel 1 minder
Niemand smult hiervan. Iedereen vindt dit verwerpelijke televisie. Schandalig dat mensen zo worden gebruikt. Puur ramptoerisme. Niemand kijkt hiernaar. En die arme kandidaten die nergens vanaf wetenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
ja maar ik heb niets op jou gestemdquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zullen wij nog even terugkomen op het feit dat je vanmiddag als eerste ging, nu we toch alles op tafel gooien
Weet niet hoe dat stemmen is gegaan.
Las alleen open nominatie.
Ja kan toch. Ik heb liever positieve herrie en geen mensen manipuleren en opfucken om tv te makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht al weken op een beetje herrie, dus
Tja ik wil bloed aan de muurquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja kan toch. Ik heb liever positieve herrie en geen mensen manipuleren en opfucken om tv te makenEn als er dan menselijke frictie is dat dat natuurlijk is ipv zo geforceerd door een heel spelconcept wat erom lijkt te draaien.
Nee, die ruzie is pas sinds Elsa Jordy toesprak (aanviel) en Sharice op het matje werd geroepen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ik heb niets op jou gestemd![]()
ik wilde gewoon keertje eerste haha
maar ff kwamen ze zo uit die andere ruimte ruziend?
Ze had geen toffe week.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:19 schreef Krambo het volgende:
Sharice gaat steeds sneller praten, maakt haar nog onverstaanbaarder
Hoop dat dit een grapje is........quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Thuis zou Eva nooit liegen. Alleen in eten van anderen spugen
Jolien heeft 4 medailles om de nek van Sharice gehangen, we gaan nog wel meer zien van die meidquote:
Ze vergeet adem te halen, ze loopt helemaal rood aanquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:19 schreef Krambo het volgende:
Sharice gaat steeds sneller praten, maakt haar nog onverstaanbaarder
Als die bij mij in dienst was, kreeg ze op staande voet ontslagquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ze doet dit voor job he zegt ze. En dan jordy voor van alles uitmaken.
ahh dan ben ik bij hoef ik niet terug te spoelen haha om te kijken wat er gebeurd is toen ik binnen was als eerstequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee, die ruzie is pas sinds Elsa Jordy toesprak (aanviel) en Sharice op het matje werd geroepen.
Mag alle 3 ook?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:22 schreef Puzzie het volgende:
Ik erger me nu meer aan Eva en Milena
Was dat maar zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat dit een grapje is........
Het is gewoon een heel vies meisjequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:23 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was dat maar zoEen tijd terug biechtte ze op dat ze wel eens in het eten van haar broertje spuugt als ze ruzie hebben
Dit zegt genoeg over hoe zij is......precies wat ik al dacht toen ze binnen kwam.......quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:23 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was dat maar zoEen tijd terug biechtte ze op dat ze wel eens in het eten van haar broertje spuugt als ze ruzie hebben
Matt heeft niet gezorgd dat sharice genomineerd werdquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:22 schreef Lux069 het volgende:
Lang verhaal kort, Sharice heeft Mattie 4 dagen op rij 'afgewezen' voor een gesprek.
Mattie was er klaar mee, boos. Zorgt dat Sharice genomineerd wordt.
Uiteindelijk, Sharice boos dat ze deze 5e poging in gesprek 'moet' door Milena.
Wordt op haar daden aangesproken. Is verdrietie.
Lang gesprek vol met leugens. Iedereen moe geluld. Veranderd niets.
Dat was blijkbaar Jolien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt heeft niet gezorgd dat sharice genomineerd werd
haar zonden aan het overdenken.....Je bent te ver gegaan en heb jezelf verloren....ze stak nog net niet haar tong uit.quote:
milenaquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar Jolien.
Maar zonder dat ze het wist/ doorhad.
Matt riep toch met Jordy samen dat zij een baas was, dat door haar de GC in werking ging.quote:
Verlost van de Jef ketting.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:30 schreef Flow3r het volgende:
Jolien heeft me verbaasd, niet op haar mondje gevallen, niet bang om iemand rechtstreeks aan te spreken , niet bang om keihard te nomineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is van het zelfdequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of verlost van het typetje dat ze neer zette........
Dat mens is knettergek.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:37 schreef Flory- het volgende:
Milena vond het een heel normaal gesprek
prima zolang het maar niet over haar gaat!quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:38 schreef Puzzie het volgende:
Milena over dingen vooral niet persoonlijk nemen
En velen van ons zijn Sharice zat, die mag lekker de taxi in vrijdag van mijquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice is mister roze cracker zat
Matti of Jordy?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Dus dat. Ondertussen zit Jordy gebakken, deal with it.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En velen van ons zijn Sharice zat, die mag lekker de taxi in vrijdag van mij
Ik ook , daar niet vanquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is een sneaky bitch hoor. Emotieloos koudquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En velen van ons zijn Sharice zat, die mag lekker de taxi in vrijdag van mij
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:42 schreef Flow3r het volgende:
Het oude wijf Keanu moet nog effe zijn gevoelens kwijt want Milena heeft hem als pion gebruikt om Sharice te redden
Neequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:44 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft sharice haar GC ingezet eigenlijk?
Wat Eva nu doet doen zulke mensen als zij en Sharice altijd,ze zijn machtswellustelingen en willen de baas spelen, als anderen hun valse gedrag bemerkt hebben dan proberen ze die ontdekking bij die anderen weer weg te moffelen alsof het allemaal niet gebeurd is waarop ze betrapt zijn, daarom kletsen ze nu allemaal onzinverhalen vol met leugens in elkaarquote:
Nee, ze wist dat Jordy het wel had gedaan, maar had de stemmen op haar niet verwachtquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:44 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Nee ze had een grote smoel dat ze dat zou doen, maar toch niet gedaan om wat voor redenen dan ook. Die weet ik (nog) niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Ergens wel een logische keuze want zij wil toch wegquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:45 schreef Flow3r het volgende:
Milena denkt dat Jolien naar huis gaat
Die denkt ook alleen maar subjectief.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:45 schreef Flow3r het volgende:
Milena denkt dat Jolien naar huis gaat
Die gemakkelijk verkregen GC speelt een té grote rol met de nominaties.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:45 schreef marky het volgende:
Zijn ze boos op Jordy omdat hij eerlijk is dat hij het spel leuk vond. Ze was te laat met haar gc omdat ze te schijterig was. Jane staat erop Sharice staat erop.
En wat een vindictive wijf is Elsa. Boos zijn om dat plannetjes mislukt zijn.
dat woke gelul...quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:47 schreef Harry het volgende:
Keanu wil met Milena, Mattie en Jolien het spel afmaken, ondanks dat Milena nu al 3x op hem gestemd heeft.
Volgens mij wil Jolien helemaal niet weg? Ze is wel verdrietig om Jeff maar speelt nog steeds volop mee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens wel een logische keuze want zij wil toch weg
Jawel , maar ze had thuis een wedje om hoe lang ze zou blijven en zij had 45 dagen gezegd, Over twee weken zit ze daar 45 dagen.. Daarnaast zou het mij niet verbazen als ze eerder weg wilquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil Jolien helemaal niet weg? Ze is wel verdrietig om Jeff maar speelt nog steeds volop mee.
Daar is het ding voor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gemakkelijk verkregen GC speelt een té grote rol met de nominaties.
Het verandert steeds van kleur dacht ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:51 schreef Luna68 het volgende:
Als dat oog rood is van de dbk, dan is er toch iemand binnen?
Van elsa was een heel persoonlijke aanval richting jordy. Zo min en niet nodig om te zeggen. En daarna begon David nog dat jordy niet blij mocht reageren en verweerde jordy zich ook netjes en toen milena nummer 3 erboven op en nog bleef jordy netjes. Maar wat Elsa deed was echt lelijk. Maarja heeft ze vaker gehad bij iemandquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:45 schreef marky het volgende:
Zijn ze boos op Jordy omdat hij eerlijk is dat hij het spel leuk vond. Ze was te laat met haar gc omdat ze te schijterig was. Jane staat erop Sharice staat erop.
En wat een vindictive wijf is Elsa. Boos zijn om dat plannetjes mislukt zijn.
Dat zag ik net achter Sharice, vandaar dat ik dacht dat er iemand in de dbk is/wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het verandert steeds van kleur dacht ik
Dan is ze wel heel naief.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze wist dat Jordy het wel had gedaan, maar had de stemmen op haar niet verwacht
Kul natuurlijk, je stemt gewoon. Hij heeft op gevoel gestemd ja ach, de gevoelige jongenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:55 schreef Harry het volgende:
Keanu tegen Milena: ik zit meer met met het gevoel dat ik jou hoger heb zitten dan jij mij hebt zitten.
DAt denk ik ook niet en Jane ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat niet naar huis geloof ik
Maar ik zie ook geen pin...hij is toch genomineerd?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat niet naar huis geloof ik
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik zie ook geen pin...hij is toch genomineerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |