quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Thuis zou Eva nooit liegen. Alleen in eten van anderen spugen
Oh dan mag het.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane zei al ik neem er morgen wel 1 minder
Niemand smult hiervan. Iedereen vindt dit verwerpelijke televisie. Schandalig dat mensen zo worden gebruikt. Puur ramptoerisme. Niemand kijkt hiernaar. En die arme kandidaten die nergens vanaf wetenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik hou er niet per se van eerlijk gezegdExpres een formule voor sensatie forceren. Ik weet dat velen er van smullen, maar niet mijn ding om mensen zo te gebruiken voor negatieve dingen.
ja maar ik heb niets op jou gestemdquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zullen wij nog even terugkomen op het feit dat je vanmiddag als eerste ging, nu we toch alles op tafel gooien
Weet niet hoe dat stemmen is gegaan.
Las alleen open nominatie.
Ja kan toch. Ik heb liever positieve herrie en geen mensen manipuleren en opfucken om tv te makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht al weken op een beetje herrie, dus
Tja ik wil bloed aan de muurquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja kan toch. Ik heb liever positieve herrie en geen mensen manipuleren en opfucken om tv te makenEn als er dan menselijke frictie is dat dat natuurlijk is ipv zo geforceerd door een heel spelconcept wat erom lijkt te draaien.
Nee, die ruzie is pas sinds Elsa Jordy toesprak (aanviel) en Sharice op het matje werd geroepen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ik heb niets op jou gestemd![]()
ik wilde gewoon keertje eerste haha
maar ff kwamen ze zo uit die andere ruimte ruziend?
Ze had geen toffe week.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:19 schreef Krambo het volgende:
Sharice gaat steeds sneller praten, maakt haar nog onverstaanbaarder
Hoop dat dit een grapje is........quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Thuis zou Eva nooit liegen. Alleen in eten van anderen spugen
Jolien heeft 4 medailles om de nek van Sharice gehangen, we gaan nog wel meer zien van die meidquote:
Ze vergeet adem te halen, ze loopt helemaal rood aanquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:19 schreef Krambo het volgende:
Sharice gaat steeds sneller praten, maakt haar nog onverstaanbaarder
Als die bij mij in dienst was, kreeg ze op staande voet ontslagquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ze doet dit voor job he zegt ze. En dan jordy voor van alles uitmaken.
ahh dan ben ik bij hoef ik niet terug te spoelen haha om te kijken wat er gebeurd is toen ik binnen was als eerstequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee, die ruzie is pas sinds Elsa Jordy toesprak (aanviel) en Sharice op het matje werd geroepen.
Mag alle 3 ook?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:22 schreef Puzzie het volgende:
Ik erger me nu meer aan Eva en Milena
Was dat maar zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat dit een grapje is........
Het is gewoon een heel vies meisjequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:23 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was dat maar zoEen tijd terug biechtte ze op dat ze wel eens in het eten van haar broertje spuugt als ze ruzie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |