Zullen wij nog even terugkomen op het feit dat je vanmiddag als eerste ging, nu we toch alles op tafel gooienquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit was in aparte ruimte toch, kwamen ze zo terug?
Ah geen wc beeldenquote:
Ja ik hou er niet per se van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het om, kut eten en kut slapen. Poef
Ze zegt wel hoe het is, en legt uit wat de oorzaak is. Op rustige toon.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Eva geeft dus in feite toe dat ze achter de rug om praat nu, want dat doet het huis met je
Ik wacht al weken op een beetje herrie, dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik hou er niet per se van eerlijk gezegdExpres een formule voor sensatie forceren. Ik weet dat velen er van smullen, maar niet mijn ding om mensen zo te gebruiken voor negatieve dingen.
Ja, ik vind het ook vreselijk. Kan echt niet. Mensonwaardigquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik hou er niet per se van eerlijk gezegdExpres een formule voor sensatie forceren. Ik weet dat velen er van smullen, maar niet mijn ding om mensen zo te gebruiken voor negatieve dingen.
Ook daarbij zou Jordy hebben gewonnenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha ik ga stuk om jullie!![]()
![]()
![]()
Iedereen heeft gelijk!![]()
Iedereen heeft gewonnen!![]()
Het lijkt wel de fucking Mini Playback Show
Jane zei al ik neem er morgen wel 1 minderquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:15 schreef zodeju het volgende:
Had Axel niet altijd een grote mond over eten pikken???? Of was dat een ander.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |