Zijn ze al een soort van mee bezigquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
axel en jane zullen toch nog wel een aftertalk doen.
Hij zemelt en zeurt, daarom luistert niemand naar hem, je kan ook niks met zijn uitsprakenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:10 schreef Was-beer het volgende:
Misschien moet Keanu niet zoveel onzin zeggen dan wordt hij ook niet iedere keer onderbroken
dit was in aparte ruimte toch, kwamen ze zo terug?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kiki, Matt, Sharice, Jane en Jolien.
Door een open nominatie.
10 stemmen voor Jordy maar die had een gamechanger en het plannetje viel in duigen.
Terugkijken waard.
Ze is weggegaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zijn ze al een soort van mee bezig
Daar gaat het om, kut eten en kut slapen. Poefquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:11 schreef Willewa het volgende:
Ze hebben ook echt een slaapgebrek van afgelopen dagen, dus iedereen is al prikkelbaar. Iedereen zit er niet lekker in en dan krijg je dit met dit soort shit erbij
De grote winnaar van deze week.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy slim, die luistert, observeert en slaat alles op wat er gezegd wordt
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:12 schreef Koos1958 het volgende:
Die denkt dat ze de talkshowhost is daar die Eva. Ze is een beetje een slang met 2 koppen.
Ja zo vreemd meisjequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is net zo'n rat als Sharice
Denk het ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik denk dat de eindconclusie van Eva sharice en milena gaat zijn dat het Jordy’s schuld is
Zullen wij nog even terugkomen op het feit dat je vanmiddag als eerste ging, nu we toch alles op tafel gooienquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit was in aparte ruimte toch, kwamen ze zo terug?
Ah geen wc beeldenquote:
Ja ik hou er niet per se van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het om, kut eten en kut slapen. Poef
Ze zegt wel hoe het is, en legt uit wat de oorzaak is. Op rustige toon.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Eva geeft dus in feite toe dat ze achter de rug om praat nu, want dat doet het huis met je
Ik wacht al weken op een beetje herrie, dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik hou er niet per se van eerlijk gezegdExpres een formule voor sensatie forceren. Ik weet dat velen er van smullen, maar niet mijn ding om mensen zo te gebruiken voor negatieve dingen.
Ja, ik vind het ook vreselijk. Kan echt niet. Mensonwaardigquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik hou er niet per se van eerlijk gezegdExpres een formule voor sensatie forceren. Ik weet dat velen er van smullen, maar niet mijn ding om mensen zo te gebruiken voor negatieve dingen.
Ook daarbij zou Jordy hebben gewonnenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha ik ga stuk om jullie!![]()
![]()
![]()
Iedereen heeft gelijk!![]()
Iedereen heeft gewonnen!![]()
Het lijkt wel de fucking Mini Playback Show
Jane zei al ik neem er morgen wel 1 minderquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:15 schreef zodeju het volgende:
Had Axel niet altijd een grote mond over eten pikken???? Of was dat een ander.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |