Ja nou! De bom is gebarsten. Vraag niet hoe of waarom, ik heb geen idee. Maar het is uiterst vermakelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond!![]()
Vette fittie in de poppenhoek?
Heb ik iets gemist vanavond?
waarom hij vertelt wel hoe het zitquote:
Ik snap ook niet waarom mensen hem zo vreselijk vinden. Het is een beetje een zemel maar er zit weinig slechts inquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom hij vertelt wel hoe het zit
Blijkbaar geloof je een vrouw eerder dan een manquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:00 schreef Droopie het volgende:
Langspeelplaat Keanu.
Sharice heeft 4x Matt afgewezen lol.
Dat ik voor haar verdediging val zegt ook wat over mij.
Sharice en Milenaquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:00 schreef Joyce-43 het volgende:
wie zal als eerste zo weer apart gaan zitten en roddelen weer?
zo werkt het niet in de grote mensenwereld, hij komt niet verder dan tiktok aanzetten op zijn telefoon en verder kan hij niksquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Met zijn allen op Jordy had Pootje geen problemen meequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje: als de hele groep tegen 1 gaat
Ik denk dat Milena de rotte appel is en dat Sharice zich door haar laat meeslepenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice is de rotte appel en weet zich er niet uit te lullen, Top streams
Nemen we mee naar de psych.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar geloof je een vrouw eerder dan een man
Er was een hele lange streamlocks! En WTF? Nu is het hele huis genomineerd en woestboos?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou! De bom is gebarsten. Vraag niet hoe of waarom, ik heb geen idee. Maar het is uiterst vermakelijk
Nee ook lekker huichelachtigquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met zijn allen op Jordy had Pootje geen problemen mee
Hij komt altijd met clichésquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit gaat nog dagen smeulenquote:
Jordyquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met zijn allen op Jordy had Pootje geen problemen mee
als je nog een paar uurtjes over hebt, is het terugkijken wel waardquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
WTF? Is het hele huis genomineerd?
Kiki, Matt, Sharice, Jane en Jolien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
WTF? Is het hele huis genomineerd?
ja hij kan niet tegen dat mensen niet het gesprek met elkaar aan gaan maar wel roddelemquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen hem zo vreselijk vinden. Het is een beetje een zemel maar er zit weinig slechts in
die heb ik ook in me hoofd hahaquote:
En ze krijgt de kop steeds roderquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:03 schreef greysbones het volgende:
Sharice praat vanaf minuut 1 met stem verheffing
Ik kijk er naar uit!quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je nog een paar uurtjes over hebt, is het terugkijken wel waard
Niet het hele huisquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er was een hele lange streamlocks! En WTF? Nu is het hele huis genomineerd en woestboos?
Mattie lijkt me de enige die echt veilig is, de rest durf ik niet te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |