Dit zegt genoeg over hoe zij is......precies wat ik al dacht toen ze binnen kwam.......quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:23 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was dat maar zoEen tijd terug biechtte ze op dat ze wel eens in het eten van haar broertje spuugt als ze ruzie hebben
Matt heeft niet gezorgd dat sharice genomineerd werdquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:22 schreef Lux069 het volgende:
Lang verhaal kort, Sharice heeft Mattie 4 dagen op rij 'afgewezen' voor een gesprek.
Mattie was er klaar mee, boos. Zorgt dat Sharice genomineerd wordt.
Uiteindelijk, Sharice boos dat ze deze 5e poging in gesprek 'moet' door Milena.
Wordt op haar daden aangesproken. Is verdrietie.
Lang gesprek vol met leugens. Iedereen moe geluld. Veranderd niets.
Dat was blijkbaar Jolien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt heeft niet gezorgd dat sharice genomineerd werd
haar zonden aan het overdenken.....Je bent te ver gegaan en heb jezelf verloren....ze stak nog net niet haar tong uit.quote:
milenaquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar Jolien.
Maar zonder dat ze het wist/ doorhad.
Matt riep toch met Jordy samen dat zij een baas was, dat door haar de GC in werking ging.quote:
Verlost van de Jef ketting.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:30 schreef Flow3r het volgende:
Jolien heeft me verbaasd, niet op haar mondje gevallen, niet bang om iemand rechtstreeks aan te spreken , niet bang om keihard te nomineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is van het zelfdequote:Op woensdag 12 februari 2025 00:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of verlost van het typetje dat ze neer zette........
Dat mens is knettergek.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:37 schreef Flory- het volgende:
Milena vond het een heel normaal gesprek
prima zolang het maar niet over haar gaat!quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:38 schreef Puzzie het volgende:
Milena over dingen vooral niet persoonlijk nemen
En velen van ons zijn Sharice zat, die mag lekker de taxi in vrijdag van mijquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice is mister roze cracker zat
Matti of Jordy?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Dus dat. Ondertussen zit Jordy gebakken, deal with it.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En velen van ons zijn Sharice zat, die mag lekker de taxi in vrijdag van mij
Ik ook , daar niet vanquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is een sneaky bitch hoor. Emotieloos koudquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En velen van ons zijn Sharice zat, die mag lekker de taxi in vrijdag van mij
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:42 schreef Flow3r het volgende:
Het oude wijf Keanu moet nog effe zijn gevoelens kwijt want Milena heeft hem als pion gebruikt om Sharice te redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |