Jawel , maar ze had thuis een wedje om hoe lang ze zou blijven en zij had 45 dagen gezegd, Over twee weken zit ze daar 45 dagen.. Daarnaast zou het mij niet verbazen als ze eerder weg wilquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil Jolien helemaal niet weg? Ze is wel verdrietig om Jeff maar speelt nog steeds volop mee.
Daar is het ding voor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gemakkelijk verkregen GC speelt een té grote rol met de nominaties.
Het verandert steeds van kleur dacht ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:51 schreef Luna68 het volgende:
Als dat oog rood is van de dbk, dan is er toch iemand binnen?
Van elsa was een heel persoonlijke aanval richting jordy. Zo min en niet nodig om te zeggen. En daarna begon David nog dat jordy niet blij mocht reageren en verweerde jordy zich ook netjes en toen milena nummer 3 erboven op en nog bleef jordy netjes. Maar wat Elsa deed was echt lelijk. Maarja heeft ze vaker gehad bij iemandquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:45 schreef marky het volgende:
Zijn ze boos op Jordy omdat hij eerlijk is dat hij het spel leuk vond. Ze was te laat met haar gc omdat ze te schijterig was. Jane staat erop Sharice staat erop.
En wat een vindictive wijf is Elsa. Boos zijn om dat plannetjes mislukt zijn.
Dat zag ik net achter Sharice, vandaar dat ik dacht dat er iemand in de dbk is/wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het verandert steeds van kleur dacht ik
Dan is ze wel heel naief.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze wist dat Jordy het wel had gedaan, maar had de stemmen op haar niet verwacht
Kul natuurlijk, je stemt gewoon. Hij heeft op gevoel gestemd ja ach, de gevoelige jongenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:55 schreef Harry het volgende:
Keanu tegen Milena: ik zit meer met met het gevoel dat ik jou hoger heb zitten dan jij mij hebt zitten.
DAt denk ik ook niet en Jane ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat niet naar huis geloof ik
Maar ik zie ook geen pin...hij is toch genomineerd?quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat niet naar huis geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |