Het zijn niet mijn woorden maar die van Sharicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denkt hij dus niet, zei zelf al ik sta erop als ze mogen nomineren. Hoe die sharice beredeneerd hoe iemand denkt zonder met die persoon gesproken te hebben.
Karen is een uitdrukking en inderdaad geen bewoner van BB. Ik heb dat al duidelijk gemaakt in de vorige COS.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit geen Karen in BB. De bewoners hebben een naam, dus gebruik die gewoon
Sharice denkt dat ze zelf ook het meesterbrein isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:22 schreef Folies het volgende:
Misschien moet Sharice wel eerst beslissen of ze haar kaart inzet?
In elk geval zit ze het toch heel goed uit te leggen en uit te pluizenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice denkt dat ze zelf ook het meesterbrein is
Ja, maar ze moest het topic nog een naam geven, die kwam laterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kon niet openen , dus Dot to the rescue
Dat is waar maar haar oren zijn dan ook overal en bijna op een ziekelijke manierquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef KangaP het volgende:
[..]
In elk geval zit ze het toch heel goed uit te leggen en uit te pluizen
Ja er kwam niks te staan waar je de titel in kon vullen. En ondertussen werden er nog postings gepost in een gesloten topic.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooien TTquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar ze moest het topic nog een naam geven, die kwam later
in eerste instantie stond er nog geen TT, dus dan is de grap wel leuk dat het geen naam mag hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dot was de boel aan het redden terwijl ik in haar nek zat te hijgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
in eerste instantie stond er nog geen TT, dus dan is de grap wel leuk dat het geen naam mag hebben
Met die spiderman pyjama zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:27 schreef Folies het volgende:
Mooie broek van Elsa, kan zo met Keanu op de bank.
Ik was met de bezem bezig, en als er dan net iemand een laatste post zet en ik verwijder net een post dan is het topic toch niet vol en kan niemand openen. Dus moet ik het topic even vol posten en dan kan er een nieuwe geopend worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar ze moest het topic nog een naam geven, die kwam later
maar het grapje "het mag geen naam hebben " was wel lekker adremquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was met de bezem bezig, en als er dan net iemand een laatste post zet en ik verwijder net een post dan is het topic toch niet vol en kan niemand openen. Dus moet ik het topic even vol posten en dan kan er een nieuwe geopend worden.
Dus snel even een nieuwe geopend zonder titel
Ging er om dat er gepost kan worden dan is een titel even niet belangrijk toch.
Even wachten op, ik vind dit en ik ben iemand diequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:34 schreef engine het volgende:
Zullen we het eens hebben over Keanu zijn gevoelens..
"ik kan niet tegen onrecht"quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Even wachten op, ik vind dit en ik ben iemand die
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
De triggers van vroeger kwamen gisteren weer om de hoek kijken![]()
[ afbeelding ]
OMG Davidquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:37 schreef Jockari het volgende:
Volgens David S heeft Elsa geen rimpels omdat haar dreadlocks te hard aangespannen zijn.
Ziet hij vaak op die stoel, maar hij kijkt weet voor zich uit in gedachten dus straks vast weer geklets over creepy of autist zijn door anderen. Axel zit ook helemaal in de reet van de kliek. Jammer vind hem alleen met jane leuk niet als hij mee gaat met dor sharice.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:37 schreef Flow3r het volgende:
Vind dat altijd zo'n onzin; in BB gaan voor zelfontplooing, lessen leren, groeien, vrienden maken etc etc
Ze zitten daar om beroemd te worden, SM volgers te scoren en de pot te winnen
Voor alle andere zaken kan je elders terecht, dat hoeft niet op tv
Wat dat betreft blijft het interessant voor de amateur psychologen onder onsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Maar die jongelui hebben triggers waar de helft van R&P jaloers op zouden zijn.
Nou ja, het trekt je gezicht wel strakker, dus dat klopt wel hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:37 schreef Jockari het volgende:
Volgens David S heeft Elsa geen rimpels omdat haar dreadlocks te hard aangespannen zijn.
Axel zakt bij een beetje.....vond het bijzonder dat hij het in zijn eentje en niet in een groep zat zich goed voelde, Kon met iedereen overweg en kon gesprekken aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ziet hij vaak op die stoel, maar hij kijkt weet voor zich uit in gedachten dus straks vast weer geklets over creepy of autist zijn door anderen. Axel zit ook helemaal in de reet van de kliek. Jammer vind hem alleen met jane leuk niet als hij mee gaat met dor sharice.
Axel is wel gestegen, maar hij moet niet teveel in die Jane, Eva en Elsa kliek zitten. Gewoon zijn eigen plan trekken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ziet hij vaak op die stoel, maar hij kijkt weet voor zich uit in gedachten dus straks vast weer geklets over creepy of autist zijn door anderen. Axel zit ook helemaal in de reet van de kliek. Jammer vind hem alleen met jane leuk niet als hij mee gaat met dor sharice.
Meningen verschillenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Axel is wel gestegen, maar hij moet niet teveel in die Jane, Eva en Elsa kliek zitten.
Jane is een snitch.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Meningen verschillen
Ik vind axel en jane samen juist wel leuk
Big dog ...woef
Open sollicitatie voor een liggend beroep.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
Sharice : "Ik ben te lui om recht te staan"
Milena : "Ik ook... ik ben ook te lui om recht te staan"
What else is new![]()
[ afbeelding ]
Axel en Jane zijn leuk samenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Meningen verschillen
Ik vind axel en jane samen juist wel leuk
Big dog ...woef
Ja, daarom vind ik er ook niet zoveel aan dit seizoen. Slechtste seizoen sinds het weer terug is in 2021.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat zijn al de vrouwen in deze bb
Jordy en Wicky lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Mooi duo zou Axel en Jordy zijn. Samen tegen de rest.
Wicky zit te veel in de ass van Elsa, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:48 schreef Folies het volgende:
[..]
Jordy en Wicky lijkt me ook wel wat.
De een maakt zich nauwelijks ergens druk om, de ander blijft dagen in zelfverdriet hangen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Mooi duo zou Axel en Jordy zijn. Samen tegen de rest.
Je ziet haar genoeg toch.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar is ze, heb haar een hele tijd niet gezien. maar misschien zie ik haar over het hoofd.
Juist dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De een maakt zich nauwelijks ergens druk om, de ander blijft dagen in zelfverdriet hangen.
Topmatch ja
Ja, wilde er al achteraan zetten, maar ja Elsa.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wicky zit te veel in de ass van Elsa, dus dat gaat hem niet worden.
Nee dat is evil en good samen voegen hele slechte combiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De een maakt zich nauwelijks ergens druk om, de ander blijft dagen in zelfverdriet hangen.
Topmatch ja
Een blanco stem voor de nominatiesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:50 schreef Puzzie het volgende:
Mattie ,.....Jordy ennnnnnnnnnn
Eva denkt dat ze een blanco stem gaat doen
[ afbeelding ]
Gewoon op iemand stemmende sowieso geen stem krijgt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een blanco stem voor de nominaties![]()
Kan dat?
Precies, was ook zwaar sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat is evil en good samen voegen hele slechte combi
eva en axel zouden er goed aan doen niet teveel bij klef en bef te zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:50 schreef Puzzie het volgende:
Mattie ,.....Jordy ennnnnnnnnnn
Eva denkt dat ze een blanco stem gaat doen
[ afbeelding ]
Hij zakt.....het is zo opvallend.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
eva en axel zouden er goed aan doen niet teveel bij klef en bef te zitten
Dat lijkt mij van nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een blanco stem voor de nominaties![]()
Kan dat?
bepaalde mensen weten mensen mee te sleuren in negativiteitquote:
Ja Eva vond ik wel grappig maar laatste 2 dagen is ze door het ijs gezakt bij me door dat meedoen met droopy. Die drie in beeld hebben nooit een normaal gesprek alleen over het nomineren en verder helemaal niets. Totaal geen inhoudquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of dat slim is met zo'n terugkaatser in het spel weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Gewoon op iemand stemmende sowieso geen stem krijgt.
Boos is geloof ik een groot woordquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar waarom is iedereen ineens boos op jordy?? Kan er niks over vinden in SV.
volgende slachtofferquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
De kift en den jaloezie van die wijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Hoe snel kan dat gebeuren....het zijn ook geen gezellige gesprekken....Fluisteren vlug om zich heen kijken.....hij steekt niet meer met kop en schouder boven de rest uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
bepaalde mensen weten mensen mee te sleuren in negativiteit
de meesten hebben dan toch echt een spiegeltje nodigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Boos is geloof ik een groot woord
Ze zijn het gedrag dat hij laat zien zat.
Vanacht de first streams gezien van Eva en wiki, sharice en milena en wiki en Elsa..maar hierin voeg ik alle dames samen , allemaal geroddel achterklapquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die wil toch weg zeggen ze. En dan is jordy wel meteen zijn gc kwijt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of dat slim is met zo'n terugkaatser in het spel weet ik niet.
Elsa wil dat bij David S. doen, maar die stemt op Jordy. Als Jordy dan de terugkaatser inzet heeft David S. meteen 2 stemmen.
Elsa nee begonnen en de rest pakt het op en doet eraan mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Zijn gewoon schapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Elsa nee begonnen en de rest pakt het op en doet eraan mee.
niet helemaal waarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft het gedrag van Jeffrey overgenomen in de veronderstelling dat hij dan stoer en cool lijkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe snel kan dat gebeuren....het zijn ook geen gezellige gesprekken....Fluisteren vlug om zich heen kijken.....hij steekt niet meer met kop en schouder boven de rest uit.
Mm elsa is boos vanwege iets met de afwas ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eh .. Dat Jordy gisteren de manier waarop het spel ging anders wilde voorschotelen dan dat het gegaan was zal daar vast ook wel wat mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee niet met je eens Hij was altijd al zo maar komt nu naar voren omdat de focus niet op hem gericht was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft het gedrag van Jeffrey overgenomen in de veronderstelling dat hij dan stoer en cool lijkt.
Boos is een groot woordquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mm elsa is boos vanwege iets met de afwas ofzo
De andere zijn boos vanwege het vieze spel van gisteren tegen axel ...toch?
Dan moet iedereen op elkaar boos zijn....in alle groepen is er zo gespeeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mm elsa is boos vanwege iets met de afwas ofzo
De andere zijn boos vanwege het vieze spel van gisteren tegen axel ...toch?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee niet met je eens Hij was altijd al zo maar komt nu naar voren omdat de focus niet op hem gericht was.
Nee is die ook niet maar wel een goede dat hij ze tegen elkaar uitspeelde.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eh .. Dat Jordy gisteren de manier waarop het spel ging anders wilde voorschotelen dan dat het gegaan was zal daar vast ook wel wat mee te maken hebben.
Die gast is niet heilig hoor
Typ jij met autocorrectie?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kijk toch boom gezellige gesprekken te zien. Wat krijg ik er voor terug geroddel en gestook de gele godsamme tijd. Had zo goede hoop de 1e week. Toen ging het goed. Maar met jason ging dit ook zo elke week en kwam steeds terug. Nu weer sharice met wicky over nomineren en jordy.
Is al 2 weken aan de gang toen jordy een aanvaring had met elsa. En die lafaards doen niet aan hoor en wederhoor.Axel valt me ook tegen dat hij zo mee doet aan het geroddel. Jammer hoop dat hij weg gaat blijven van die zure mensen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moet iedereen op elkaar boos zin....in alle groepen is er zo gespeeld.
True...voor de helft ...maar bij de groep van Axel, jordy, matty en jeano kwam die heftige discussie er achter aan dat jirdy get op keano wilde afschuiven..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moet iedereen op elkaar boos zin....in alle groepen is er zo gespeeld.
Eens..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:01 schreef greysbones het volgende:
heeft sharice nu een vrijstelling?
als je sharice en milena eruit haalt
dan verandert er al veel denk ik
Drie is toch genoeg??quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:01 schreef Puzzie het volgende:
Maar wie willen ze nu? Jordy, Mattie, Jolien en?
Afkicken? Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Axel is nooit zielig geweest. Die was gewoon aan het afkicken in het begin en ziek wezen
Ja dat geeft ook niet, meer om hoe hij er achteraf een andere draai aan wilde geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee is die ook niet maar wel een goede dat hij ze tegen elkaar uitspeelde.
Daar is het al te laat voor.....als Jane niet in de picture is dan hangt hij bij de bitches.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al 2 weken aan de gang toen jordy een aanvaring had met elsa. En die lafaards doen niet aan hoor en wederhoor.Axel valt me ook tegen dat hij zo mee doet aan het geroddel. Jammer hoop dat hij weg gaat blijven van die zure mensen.
Sharice heeft een sterke game changer.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:01 schreef greysbones het volgende:
heeft sharice nu een vrijstelling?
als je sharice en milena eruit haalt
dan verandert er al veel denk ik
tis vaak zo Koosquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zo vreemd ze verwijten jordy en mattie.dat die samenspelen maar kijken totaal niet wat ze zelf nu met een groep van 8 aan het doen zijn.
op Jordy zie ik haar nog wel stemmenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat niet op Mattie en ik denk ook niet op Jordy
Jane: jordy en milena denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat niet op Mattie en ik denk ook niet op Jordy
Ze weet ook niet hoe popi ze zelf isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
op Jordy zie ik haar nog wel stemmen
maar ze vergissen zich echt lelijk in hoe populair wie is
Wat een beschuldiging, doe dat maar liever niet, er is op de stream niets van gezegdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Axel is nooit zielig geweest. Die was gewoon aan het afkicken in het begin en ziek wezen
bedoel niet zozeer Janequote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze weet ook niet hoe popi ze zelf is
Oh op die fiets./quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedoel niet zozeer Jane
maar de roddeltantes
volgens mij heeft Jane het allemaal wel aardig helderquote:
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft Jane het allemaal wel aardig helder
Zielig vond/vind ik ze beiden eigenlijk niet maar het grootste verschil zit 'm toch in de tijd. Mensen beginnen zich na al die weken te storen aan het gedrag van Jordy, waar Axel na een paar dagen al met de nek werd aangekeken (ook door Jordy) omdat ie het spel wilde spelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Juultje1981 het volgende:
Iedereen vond Axel op het begin zielig dat hij werd buitengesloten na zijn manier van binnenkomen.maar eigenlijk vind ik hoe de groep naar Jordy doet veel erger. Hij wordt door heel veel van de groep ook buitengesloten,krijgt steekjes uitgedeeld en er wordt constant over hem geroddeld (eerste post hier🥳)
Axel is momenteel aan de roddel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Genoeg verder over de 'roddels' over Axel
Over naar de streams van het moment
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Juultje1981 het volgende:
Iedereen vond Axel op het begin zielig dat hij werd buitengesloten na zijn manier van binnenkomen.maar eigenlijk vind ik hoe de groep naar Jordy doet veel erger. Hij wordt door heel veel van de groep ook buitengesloten,krijgt steekjes uitgedeeld en er wordt constant over hem geroddeld (eerste post hier🥳)
tis een naar ding jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:09 schreef zodeju het volgende:
Sharice is tijdens een gesprek zelfs te beroerd om haar gezicht naar iemand toe te draaien.....ze geeft antwoord recht voor zich uitkijkend.
Dan lijkt het minder op roddelen. Denkt ze.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:09 schreef zodeju het volgende:
Sharice is tijdens een gesprek zelfs te beroerd om haar gezicht naar iemand toe te draaien.....ze geeft antwoord recht voor zich uitkijkend.
langquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:11 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Man man man, hoe lang kan je lepelen in zo’n glas
We hebben ook een @Droopy in de COSquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:11 schreef C.A.I het volgende:
Droopy denkt het slim te spelen alleen het botje wat ze opspelen kan wel eens als een boomerang bot vatten bij het volk fans want zo popu zijn ze niet
Alsof ik geheimtaal leesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:11 schreef C.A.I het volgende:
Droopy denkt het slim te spelen alleen het botje wat ze opspelen kan wel eens als een boomerang bot vatten bij het volk fans want zo popu zijn ze niet
@Droopiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben ook een @:Droopy in de COS
Dus het is wat verwarrend voor mij
ligt eraan wie het meest erop lijkt 😁quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zag het maar dat is met ie.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
suitesessie met Jane en Sjordyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
stream 2 weer terug en geen twinstream
Dan gaat de liplikker Wicky.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:48 schreef Folies het volgende:
[..]
Jordy en Wicky lijkt me ook wel wat.
wat niet is kan hopelijk nog komen 🙃quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had hij dat vanaf dag 1 moeten doen
Awww Janequote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
stream 2 weer terug en geen twinstream
Hij maakt het er niet beter op nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zichzelf goed praten. Hij vindt zichzelf een tactisch meesterbrein.
Jane zegt dat het hem waarschijnlijk niet gaat helpen, mensen gaan 'm nu niet meer geloven.
Roddelgedrag? Ik hoorde geen roddels.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:20 schreef -river- het volgende:
Ik heb totaal geen medelijden met Jordy door zijn eigen roddelgedrag van vorig week die diep echt diep triest was.
Hij was met het gifgroepje 24/7 enkel bezig met roddels en kwaarsprekerij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Roddelgedrag? Ik hoorde geen roddels.
Wat doen die andere dan? Dat is het programma.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij was met het gifgroepje 24/7 enkel bezig met roddels en kwaarsprekerij.
Besmet door Keanu. Die had er al eerder last van.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
jane
mijn social battery is echt op
En de rest niet??quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij was met het gifgroepje 24/7 enkel bezig met roddels en kwaarsprekerij.
Daarentegen verwacht ik niet dat sharica en milena na BB nog dikke vriendinnen gaan zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
Jane zegt dat ze had gezegd dat ze zich druk maakt om wat mensen van haar denken, maar vraagt zich af waarom, ze kent die mensen pas 2 weken. Jordy antwoordt dat hij er 6 weken zit en zich daar nog steeds niet druk om maakt.
Jordy lacht om het spel van gisteren. Jane noemt het slim, maar betwijfeld of hij er zielen meer wint. Hoeft ook niet zegt Jordy, mensen denken nog te veel aan elkaar in plaats van aan zichzelf zegt hij.
Dat heb je als je vrienden maakt zegt Jane. Ze verwacht bijvoorbeeld niet dat Milena en Sharice elkaar eruit zullen spelen.
Ik had het niet over anderen, ik had het over Jordy.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat doen die andere dan? Dat is het programma.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had het niet over anderen, ik had het over Jordy.
Dat. Axel moet uitkijken. Het wordt een beetje sneu nu.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch zoekt Jane Jordy wel vaker op. Siert haar dat ze niet alleen over hem praat, maar ook met hem en hem op dingen wijst. Axel is bij mij diep gezakt, door zich in de roddelgroep te mengen, wat hij zo erg vond hoe er de 1ste dagen tegen hem gedaan wordt, doet hij nu vrolijk zelf aan mee met het clubje Sharice.
Vind hem wel leuk met Jane, maar als hij bij dat clubje zit, dan vind ik het een naar mannetje geworden.
Dus nogmaals is het Jordy zijn eigen schuld omdat hij met het gifgroepje 24/7 roddelde en aan kwaadsprekerij deed. En dit gaat over Jordy dus niet over wat de rest deed.quote:
Klopt, inderdaad. Goed opgemerkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Juultje1981 het volgende:
Daarom is het prachtig als hij zijn GC gaat inzetten en dat hij iedereen het nakijken geeft. Of hij moet nog een vrijstelling winnen ergens deze dagen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:26 schreef jooba het volgende:
[..]
Klopt, inderdaad. Goed opgemerkt.
Jordy weet al lang dat de groep tegen hem keert. Gemakkelijke prooi.
Begrijp niet als je weg wil je zo erg er nog mee gaat bemoeien,,,,quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:26 schreef Puzzie het volgende:
Ondertussen in woonkamer wordt Mattie besproken , ik hoor de naam Jane vallen, en de naam Jordy
nouhhhhhquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Degene die wint is altijd degene die zich niet (structureel) bemoeit met de complotjes en het erop krijgen van mensen, en alleen nog maar daar over praat. Dus er blijven er steeds minder over die kunnen winnen.
Milena en Sharice zijn aan het besprekenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp niet als je weg wil je zo erg er nog mee gaat bemoeien,,,,
Ja, maar toch nam hij niks serieus .. en dat is de manierquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nouhhhhh
Salar was er een ster in
david hoor je mee mompelenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena en Sharice zijn aan het bespreken
denk ook dat hij dat wel redquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Jane tactiek overleg.
Jordy wil zichzelf wel naast een bank met Milena en Sharice zetten.
Ja dat is niet slim. Jane is een snitch, dat is binnen een uur bij het andere kampquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:31 schreef Juultje1981 het volgende:
O dom van Jordy, hij zegt tegen Jane dat hij zijn GC in gaat zetten
Maar sharice wil die van haar zeker inzetten als Jordy hem inzet. Heeft dan verder helaas weinig zin.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Jordy gaat GC inzetten als hij er op komt!
Denk dat ik wat vertraging heb want bij mij waren ze nog met z'n drieeën aan het praen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena en Sharice zijn aan het bespreken
Hopen dat zij het niet gaat doorsluizen!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:31 schreef Juultje1981 het volgende:
O dom van Jordy, hij zegt tegen Jane dat hij zijn GC in gaat zetten
Verschil is dat Axel leuk is en Jordy denkt dat hij leuk isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Juultje1981 het volgende:
Iedereen vond Axel op het begin zielig dat hij werd buitengesloten na zijn manier van binnenkomen.maar eigenlijk vind ik hoe de groep naar Jordy doet veel erger. Hij wordt door heel veel van de groep ook
buitengesloten,krijgt steekjes uitgedeeld en er wordt constant over hem geroddeld (eerste post hier🥳)
Helaas...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Folies het volgende:
[..]
Hopen dat zij het niet gaat doorsluizen!
dat is ook een meningquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Verschil is dat Axel leuk is en Jordy denkt dat hij leuk is
Sharice krijgt het sowieso te horen in de DBK van ingezette gamechangers dus zij kan dan kiezen of zij de hare in zetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Folies het volgende:
[..]
Hopen dat zij het niet gaat doorsluizen!
Zal toch niet zo gemeen zijn....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat is niet slim. Jane is een snitch, dat is binnen een uur bij het andere kamp
zal jolien zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Wicky gaat ook op die twee, Mattie en Jordy , derde kon ik niet verstaan
KiKiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Toen ik aan het giffen was waren alleen Sharice en Milena aan het konkelenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ik wat vertraging heb want bij mij waren ze nog met z'n drieeën aan het praen.
Speel je in ieder geval dat ding weg. Anders kan het pas nadat Sharice er eventueel uitgespeeld is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar sharice wil die van haar zeker inzetten als Jordy hem inzet. Heeft dan verder helaas weinig zin.
Dat vind ik dan weer niet leuk hier aan. Beetje rare move dit seizoen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sharice krijgt het sowieso te horen in de DBK van ingezette gamechangers dus zij kan dan kiezen of zij de hare in zet
Maar is het zeker dat Sharice na hem komt om het ongedaan te maken?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar sharice wil die van haar zeker inzetten als Jordy hem inzet. Heeft dan verder helaas weinig zin.
k dacht dat Wicky niet zou stemmen op degenen die voor hem gefietst hebben?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb alleen naar Jaxel gekekenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
die kop van Jordy als hij naar Axel kijkt
bizar
Dat is wat Sharice zegt he?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
k dacht dat Wicky niet zou stemmen op degenen die voor hem gefietst hebben?
Klopt ik ben van mening dat Jane deze mag winnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is ook een mening
en die heeft niet iedereen
Heel die vergelijking tussen Axel en Jordy is al onzin.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Verschil is dat Axel leuk is en Jordy denkt dat hij leuk is
Sharice lult zoveel, die waant zichzelf veilig, maar als ze op de bank komt, konden we haar nog wel eens uitzwaaienquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wat Sharice zegt he?
ik weet het allemaal niet meer
dat ging over de stelling als hij zijn vrijstelling zou krijgen en dan direct van bb iemand moest nomineren in zijn plaatsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
k dacht dat Wicky niet zou stemmen op degenen die voor hem gefietst hebben?
Van mij mag hetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sharice lult zoveel, die waant zichzelf veilig, maar als ze op de bank komt, konden we haar nog wel eens uitzwaaien
Dat zal wel, maar toen ik aan het streamen was en hier mee poste waren ze met zijn drieeën aan het kleppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen ik aan het giffen was waren alleen Sharice en Milena aan het konkelen
Laat ook maar ik heb hier geen zin inquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar toen ik aan het streamen was en hier mee poste waren ze met zijn drieeën aan het kleppen.
Ik denk dat ie dat ook prima heeft maar dat niet wil zeggen tegen Jane omdat hij haar niet 100% vertrouwdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
Had verwacht dat Jordy een top12 had gemaakt met mensen die er voor hem uitmogen op volgorde.
Ja, die kan nog ver komen.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef jooba het volgende:
De enige die ik wel te pruimen vind is Pootje. Alleen jammer voor de Nederlandse streamers is hij moelijk te verstaan.
dat zegt hij elke keer als hij genomineerd is of als er nominatie dreigtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
Jordy denkt dat hij er vrijdag uitligt
Nee hoor hij is echt niet achterlijk en ziet en hoort veel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zegt hij elke keer als hij genomineerd is of als er nominatie dreigt
beetje kijken of hij te horen krijgt dat ze hem nooit op de bank zullen zetten (denk ik dan)
wat een strijdlust om BB te winnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien: Ik wil er nog 2 weken inzitten.. Dat zit ik er 45 dagen.. M'n familie heeft een lijstje gemaakt met gokken hoe lang ik er in zal zitten. Ik heb toen 45 dagen gegokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |