Vanacht de first streams gezien van Eva en wiki, sharice en milena en wiki en Elsa..maar hierin voeg ik alle dames samen , allemaal geroddel achterklapquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
eva en axel zouden er goed aan doen niet teveel bij klef en bef te zitten
Die wil toch weg zeggen ze. En dan is jordy wel meteen zijn gc kwijt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of dat slim is met zo'n terugkaatser in het spel weet ik niet.
Elsa wil dat bij David S. doen, maar die stemt op Jordy. Als Jordy dan de terugkaatser inzet heeft David S. meteen 2 stemmen.
Elsa nee begonnen en de rest pakt het op en doet eraan mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar waarom is iedereen ineens boos op jordy?? Kan er niks over vinden in SV.
Zijn gewoon schapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Elsa nee begonnen en de rest pakt het op en doet eraan mee.
niet helemaal waarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft het gedrag van Jeffrey overgenomen in de veronderstelling dat hij dan stoer en cool lijkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe snel kan dat gebeuren....het zijn ook geen gezellige gesprekken....Fluisteren vlug om zich heen kijken.....hij steekt niet meer met kop en schouder boven de rest uit.
Mm elsa is boos vanwege iets met de afwas ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eh .. Dat Jordy gisteren de manier waarop het spel ging anders wilde voorschotelen dan dat het gegaan was zal daar vast ook wel wat mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee niet met je eens Hij was altijd al zo maar komt nu naar voren omdat de focus niet op hem gericht was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft het gedrag van Jeffrey overgenomen in de veronderstelling dat hij dan stoer en cool lijkt.
Boos is een groot woordquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mm elsa is boos vanwege iets met de afwas ofzo
De andere zijn boos vanwege het vieze spel van gisteren tegen axel ...toch?
Dan moet iedereen op elkaar boos zijn....in alle groepen is er zo gespeeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mm elsa is boos vanwege iets met de afwas ofzo
De andere zijn boos vanwege het vieze spel van gisteren tegen axel ...toch?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee niet met je eens Hij was altijd al zo maar komt nu naar voren omdat de focus niet op hem gericht was.
Nee is die ook niet maar wel een goede dat hij ze tegen elkaar uitspeelde.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eh .. Dat Jordy gisteren de manier waarop het spel ging anders wilde voorschotelen dan dat het gegaan was zal daar vast ook wel wat mee te maken hebben.
Die gast is niet heilig hoor
Typ jij met autocorrectie?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kijk toch boom gezellige gesprekken te zien. Wat krijg ik er voor terug geroddel en gestook de gele godsamme tijd. Had zo goede hoop de 1e week. Toen ging het goed. Maar met jason ging dit ook zo elke week en kwam steeds terug. Nu weer sharice met wicky over nomineren en jordy.
Is al 2 weken aan de gang toen jordy een aanvaring had met elsa. En die lafaards doen niet aan hoor en wederhoor.Axel valt me ook tegen dat hij zo mee doet aan het geroddel. Jammer hoop dat hij weg gaat blijven van die zure mensen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moet iedereen op elkaar boos zin....in alle groepen is er zo gespeeld.
True...voor de helft ...maar bij de groep van Axel, jordy, matty en jeano kwam die heftige discussie er achter aan dat jirdy get op keano wilde afschuiven..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moet iedereen op elkaar boos zin....in alle groepen is er zo gespeeld.
Eens..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:01 schreef greysbones het volgende:
heeft sharice nu een vrijstelling?
als je sharice en milena eruit haalt
dan verandert er al veel denk ik
Drie is toch genoeg??quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:01 schreef Puzzie het volgende:
Maar wie willen ze nu? Jordy, Mattie, Jolien en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |