Ja, wilde er al achteraan zetten, maar ja Elsa.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wicky zit te veel in de ass van Elsa, dus dat gaat hem niet worden.
Nee dat is evil en good samen voegen hele slechte combiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De een maakt zich nauwelijks ergens druk om, de ander blijft dagen in zelfverdriet hangen.
Topmatch ja
Een blanco stem voor de nominatiesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:50 schreef Puzzie het volgende:
Mattie ,.....Jordy ennnnnnnnnnn
Eva denkt dat ze een blanco stem gaat doen
[ afbeelding ]
Gewoon op iemand stemmende sowieso geen stem krijgt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een blanco stem voor de nominaties![]()
Kan dat?
Precies, was ook zwaar sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat is evil en good samen voegen hele slechte combi
eva en axel zouden er goed aan doen niet teveel bij klef en bef te zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:50 schreef Puzzie het volgende:
Mattie ,.....Jordy ennnnnnnnnnn
Eva denkt dat ze een blanco stem gaat doen
[ afbeelding ]
Hij zakt.....het is zo opvallend.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
eva en axel zouden er goed aan doen niet teveel bij klef en bef te zitten
Dat lijkt mij van nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een blanco stem voor de nominaties![]()
Kan dat?
bepaalde mensen weten mensen mee te sleuren in negativiteitquote:
Ja Eva vond ik wel grappig maar laatste 2 dagen is ze door het ijs gezakt bij me door dat meedoen met droopy. Die drie in beeld hebben nooit een normaal gesprek alleen over het nomineren en verder helemaal niets. Totaal geen inhoudquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
eva en axel zouden er goed aan doen niet teveel bij klef en bef te zitten
Of dat slim is met zo'n terugkaatser in het spel weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Gewoon op iemand stemmende sowieso geen stem krijgt.
Boos is geloof ik een groot woordquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar waarom is iedereen ineens boos op jordy?? Kan er niks over vinden in SV.
volgende slachtofferquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
De kift en den jaloezie van die wijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Hoe snel kan dat gebeuren....het zijn ook geen gezellige gesprekken....Fluisteren vlug om zich heen kijken.....hij steekt niet meer met kop en schouder boven de rest uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
bepaalde mensen weten mensen mee te sleuren in negativiteit
de meesten hebben dan toch echt een spiegeltje nodigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Boos is geloof ik een groot woord
Ze zijn het gedrag dat hij laat zien zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |