Ik heb alleen naar Jaxel gekekenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
die kop van Jordy als hij naar Axel kijkt
bizar
Dat is wat Sharice zegt he?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
k dacht dat Wicky niet zou stemmen op degenen die voor hem gefietst hebben?
Klopt ik ben van mening dat Jane deze mag winnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is ook een mening
en die heeft niet iedereen
Heel die vergelijking tussen Axel en Jordy is al onzin.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Verschil is dat Axel leuk is en Jordy denkt dat hij leuk is
Sharice lult zoveel, die waant zichzelf veilig, maar als ze op de bank komt, konden we haar nog wel eens uitzwaaienquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wat Sharice zegt he?
ik weet het allemaal niet meer
dat ging over de stelling als hij zijn vrijstelling zou krijgen en dan direct van bb iemand moest nomineren in zijn plaatsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
k dacht dat Wicky niet zou stemmen op degenen die voor hem gefietst hebben?
Van mij mag hetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sharice lult zoveel, die waant zichzelf veilig, maar als ze op de bank komt, konden we haar nog wel eens uitzwaaien
Dat zal wel, maar toen ik aan het streamen was en hier mee poste waren ze met zijn drieeën aan het kleppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen ik aan het giffen was waren alleen Sharice en Milena aan het konkelen
Laat ook maar ik heb hier geen zin inquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar toen ik aan het streamen was en hier mee poste waren ze met zijn drieeën aan het kleppen.
Ik denk dat ie dat ook prima heeft maar dat niet wil zeggen tegen Jane omdat hij haar niet 100% vertrouwdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
Had verwacht dat Jordy een top12 had gemaakt met mensen die er voor hem uitmogen op volgorde.
Ja, die kan nog ver komen.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef jooba het volgende:
De enige die ik wel te pruimen vind is Pootje. Alleen jammer voor de Nederlandse streamers is hij moelijk te verstaan.
dat zegt hij elke keer als hij genomineerd is of als er nominatie dreigtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
Jordy denkt dat hij er vrijdag uitligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |