denk ook dat hij dat wel redquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Jane tactiek overleg.
Jordy wil zichzelf wel naast een bank met Milena en Sharice zetten.
Ja dat is niet slim. Jane is een snitch, dat is binnen een uur bij het andere kampquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:31 schreef Juultje1981 het volgende:
O dom van Jordy, hij zegt tegen Jane dat hij zijn GC in gaat zetten
Maar sharice wil die van haar zeker inzetten als Jordy hem inzet. Heeft dan verder helaas weinig zin.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Jordy gaat GC inzetten als hij er op komt!
Denk dat ik wat vertraging heb want bij mij waren ze nog met z'n drieeën aan het praen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena en Sharice zijn aan het bespreken
Hopen dat zij het niet gaat doorsluizen!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:31 schreef Juultje1981 het volgende:
O dom van Jordy, hij zegt tegen Jane dat hij zijn GC in gaat zetten
Verschil is dat Axel leuk is en Jordy denkt dat hij leuk isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Juultje1981 het volgende:
Iedereen vond Axel op het begin zielig dat hij werd buitengesloten na zijn manier van binnenkomen.maar eigenlijk vind ik hoe de groep naar Jordy doet veel erger. Hij wordt door heel veel van de groep ook
buitengesloten,krijgt steekjes uitgedeeld en er wordt constant over hem geroddeld (eerste post hier🥳)
Helaas...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Folies het volgende:
[..]
Hopen dat zij het niet gaat doorsluizen!
dat is ook een meningquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Verschil is dat Axel leuk is en Jordy denkt dat hij leuk is
Sharice krijgt het sowieso te horen in de DBK van ingezette gamechangers dus zij kan dan kiezen of zij de hare in zetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Folies het volgende:
[..]
Hopen dat zij het niet gaat doorsluizen!
Zal toch niet zo gemeen zijn....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat is niet slim. Jane is een snitch, dat is binnen een uur bij het andere kamp
zal jolien zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Wicky gaat ook op die twee, Mattie en Jordy , derde kon ik niet verstaan
KiKiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Toen ik aan het giffen was waren alleen Sharice en Milena aan het konkelenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ik wat vertraging heb want bij mij waren ze nog met z'n drieeën aan het praen.
Speel je in ieder geval dat ding weg. Anders kan het pas nadat Sharice er eventueel uitgespeeld is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar sharice wil die van haar zeker inzetten als Jordy hem inzet. Heeft dan verder helaas weinig zin.
Dat vind ik dan weer niet leuk hier aan. Beetje rare move dit seizoen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sharice krijgt het sowieso te horen in de DBK van ingezette gamechangers dus zij kan dan kiezen of zij de hare in zet
Maar is het zeker dat Sharice na hem komt om het ongedaan te maken?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar sharice wil die van haar zeker inzetten als Jordy hem inzet. Heeft dan verder helaas weinig zin.
k dacht dat Wicky niet zou stemmen op degenen die voor hem gefietst hebben?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |