Het zijn niet mijn woorden maar die van Sharicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denkt hij dus niet, zei zelf al ik sta erop als ze mogen nomineren. Hoe die sharice beredeneerd hoe iemand denkt zonder met die persoon gesproken te hebben.
Karen is een uitdrukking en inderdaad geen bewoner van BB. Ik heb dat al duidelijk gemaakt in de vorige COS.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit geen Karen in BB. De bewoners hebben een naam, dus gebruik die gewoon
Sharice denkt dat ze zelf ook het meesterbrein isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:22 schreef Folies het volgende:
Misschien moet Sharice wel eerst beslissen of ze haar kaart inzet?
In elk geval zit ze het toch heel goed uit te leggen en uit te pluizenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice denkt dat ze zelf ook het meesterbrein is
Ja, maar ze moest het topic nog een naam geven, die kwam laterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kon niet openen , dus Dot to the rescue
Dat is waar maar haar oren zijn dan ook overal en bijna op een ziekelijke manierquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef KangaP het volgende:
[..]
In elk geval zit ze het toch heel goed uit te leggen en uit te pluizen
Ja er kwam niks te staan waar je de titel in kon vullen. En ondertussen werden er nog postings gepost in een gesloten topic.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooien TTquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar ze moest het topic nog een naam geven, die kwam later
in eerste instantie stond er nog geen TT, dus dan is de grap wel leuk dat het geen naam mag hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dot was de boel aan het redden terwijl ik in haar nek zat te hijgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
in eerste instantie stond er nog geen TT, dus dan is de grap wel leuk dat het geen naam mag hebben
Met die spiderman pyjama zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:27 schreef Folies het volgende:
Mooie broek van Elsa, kan zo met Keanu op de bank.
Ik was met de bezem bezig, en als er dan net iemand een laatste post zet en ik verwijder net een post dan is het topic toch niet vol en kan niemand openen. Dus moet ik het topic even vol posten en dan kan er een nieuwe geopend worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar ze moest het topic nog een naam geven, die kwam later
maar het grapje "het mag geen naam hebben " was wel lekker adremquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was met de bezem bezig, en als er dan net iemand een laatste post zet en ik verwijder net een post dan is het topic toch niet vol en kan niemand openen. Dus moet ik het topic even vol posten en dan kan er een nieuwe geopend worden.
Dus snel even een nieuwe geopend zonder titel
Ging er om dat er gepost kan worden dan is een titel even niet belangrijk toch.
Even wachten op, ik vind dit en ik ben iemand diequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:34 schreef engine het volgende:
Zullen we het eens hebben over Keanu zijn gevoelens..
"ik kan niet tegen onrecht"quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Even wachten op, ik vind dit en ik ben iemand die
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
De triggers van vroeger kwamen gisteren weer om de hoek kijken![]()
[ afbeelding ]
OMG Davidquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:37 schreef Jockari het volgende:
Volgens David S heeft Elsa geen rimpels omdat haar dreadlocks te hard aangespannen zijn.
Ziet hij vaak op die stoel, maar hij kijkt weet voor zich uit in gedachten dus straks vast weer geklets over creepy of autist zijn door anderen. Axel zit ook helemaal in de reet van de kliek. Jammer vind hem alleen met jane leuk niet als hij mee gaat met dor sharice.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:37 schreef Flow3r het volgende:
Vind dat altijd zo'n onzin; in BB gaan voor zelfontplooing, lessen leren, groeien, vrienden maken etc etc
Ze zitten daar om beroemd te worden, SM volgers te scoren en de pot te winnen
Voor alle andere zaken kan je elders terecht, dat hoeft niet op tv
Wat dat betreft blijft het interessant voor de amateur psychologen onder onsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Maar die jongelui hebben triggers waar de helft van R&P jaloers op zouden zijn.
Nou ja, het trekt je gezicht wel strakker, dus dat klopt wel hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:37 schreef Jockari het volgende:
Volgens David S heeft Elsa geen rimpels omdat haar dreadlocks te hard aangespannen zijn.
Axel zakt bij een beetje.....vond het bijzonder dat hij het in zijn eentje en niet in een groep zat zich goed voelde, Kon met iedereen overweg en kon gesprekken aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ziet hij vaak op die stoel, maar hij kijkt weet voor zich uit in gedachten dus straks vast weer geklets over creepy of autist zijn door anderen. Axel zit ook helemaal in de reet van de kliek. Jammer vind hem alleen met jane leuk niet als hij mee gaat met dor sharice.
Axel is wel gestegen, maar hij moet niet teveel in die Jane, Eva en Elsa kliek zitten. Gewoon zijn eigen plan trekken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ziet hij vaak op die stoel, maar hij kijkt weet voor zich uit in gedachten dus straks vast weer geklets over creepy of autist zijn door anderen. Axel zit ook helemaal in de reet van de kliek. Jammer vind hem alleen met jane leuk niet als hij mee gaat met dor sharice.
Meningen verschillenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Axel is wel gestegen, maar hij moet niet teveel in die Jane, Eva en Elsa kliek zitten.
Jane is een snitch.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Meningen verschillen
Ik vind axel en jane samen juist wel leuk
Big dog ...woef
Open sollicitatie voor een liggend beroep.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:45 schreef ledn81 het volgende:
Sharice : "Ik ben te lui om recht te staan"
Milena : "Ik ook... ik ben ook te lui om recht te staan"
What else is new![]()
[ afbeelding ]
Axel en Jane zijn leuk samenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Meningen verschillen
Ik vind axel en jane samen juist wel leuk
Big dog ...woef
Ja, daarom vind ik er ook niet zoveel aan dit seizoen. Slechtste seizoen sinds het weer terug is in 2021.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat zijn al de vrouwen in deze bb
Jordy en Wicky lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Mooi duo zou Axel en Jordy zijn. Samen tegen de rest.
Wicky zit te veel in de ass van Elsa, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:48 schreef Folies het volgende:
[..]
Jordy en Wicky lijkt me ook wel wat.
De een maakt zich nauwelijks ergens druk om, de ander blijft dagen in zelfverdriet hangen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Mooi duo zou Axel en Jordy zijn. Samen tegen de rest.
Je ziet haar genoeg toch.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar is ze, heb haar een hele tijd niet gezien. maar misschien zie ik haar over het hoofd.
Juist dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De een maakt zich nauwelijks ergens druk om, de ander blijft dagen in zelfverdriet hangen.
Topmatch ja
Ja, wilde er al achteraan zetten, maar ja Elsa.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wicky zit te veel in de ass van Elsa, dus dat gaat hem niet worden.
Nee dat is evil en good samen voegen hele slechte combiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De een maakt zich nauwelijks ergens druk om, de ander blijft dagen in zelfverdriet hangen.
Topmatch ja
Een blanco stem voor de nominatiesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:50 schreef Puzzie het volgende:
Mattie ,.....Jordy ennnnnnnnnnn
Eva denkt dat ze een blanco stem gaat doen
[ afbeelding ]
Gewoon op iemand stemmende sowieso geen stem krijgt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een blanco stem voor de nominaties![]()
Kan dat?
Precies, was ook zwaar sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat is evil en good samen voegen hele slechte combi
eva en axel zouden er goed aan doen niet teveel bij klef en bef te zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:50 schreef Puzzie het volgende:
Mattie ,.....Jordy ennnnnnnnnnn
Eva denkt dat ze een blanco stem gaat doen
[ afbeelding ]
Hij zakt.....het is zo opvallend.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
eva en axel zouden er goed aan doen niet teveel bij klef en bef te zitten
Dat lijkt mij van nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een blanco stem voor de nominaties![]()
Kan dat?
bepaalde mensen weten mensen mee te sleuren in negativiteitquote:
Ja Eva vond ik wel grappig maar laatste 2 dagen is ze door het ijs gezakt bij me door dat meedoen met droopy. Die drie in beeld hebben nooit een normaal gesprek alleen over het nomineren en verder helemaal niets. Totaal geen inhoudquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
eva en axel zouden er goed aan doen niet teveel bij klef en bef te zitten
Of dat slim is met zo'n terugkaatser in het spel weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Gewoon op iemand stemmende sowieso geen stem krijgt.
Boos is geloof ik een groot woordquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar waarom is iedereen ineens boos op jordy?? Kan er niks over vinden in SV.
volgende slachtofferquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
De kift en den jaloezie van die wijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Hoe snel kan dat gebeuren....het zijn ook geen gezellige gesprekken....Fluisteren vlug om zich heen kijken.....hij steekt niet meer met kop en schouder boven de rest uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
bepaalde mensen weten mensen mee te sleuren in negativiteit
de meesten hebben dan toch echt een spiegeltje nodigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Boos is geloof ik een groot woord
Ze zijn het gedrag dat hij laat zien zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |