Het zijn niet mijn woorden maar die van Sharicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denkt hij dus niet, zei zelf al ik sta erop als ze mogen nomineren. Hoe die sharice beredeneerd hoe iemand denkt zonder met die persoon gesproken te hebben.
Karen is een uitdrukking en inderdaad geen bewoner van BB. Ik heb dat al duidelijk gemaakt in de vorige COS.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit geen Karen in BB. De bewoners hebben een naam, dus gebruik die gewoon
Sharice denkt dat ze zelf ook het meesterbrein isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:22 schreef Folies het volgende:
Misschien moet Sharice wel eerst beslissen of ze haar kaart inzet?
In elk geval zit ze het toch heel goed uit te leggen en uit te pluizenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice denkt dat ze zelf ook het meesterbrein is
Ja, maar ze moest het topic nog een naam geven, die kwam laterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kon niet openen , dus Dot to the rescue
Dat is waar maar haar oren zijn dan ook overal en bijna op een ziekelijke manierquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef KangaP het volgende:
[..]
In elk geval zit ze het toch heel goed uit te leggen en uit te pluizen
Ja er kwam niks te staan waar je de titel in kon vullen. En ondertussen werden er nog postings gepost in een gesloten topic.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooien TTquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar ze moest het topic nog een naam geven, die kwam later
in eerste instantie stond er nog geen TT, dus dan is de grap wel leuk dat het geen naam mag hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dot was de boel aan het redden terwijl ik in haar nek zat te hijgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
in eerste instantie stond er nog geen TT, dus dan is de grap wel leuk dat het geen naam mag hebben
Met die spiderman pyjama zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:27 schreef Folies het volgende:
Mooie broek van Elsa, kan zo met Keanu op de bank.
Ik was met de bezem bezig, en als er dan net iemand een laatste post zet en ik verwijder net een post dan is het topic toch niet vol en kan niemand openen. Dus moet ik het topic even vol posten en dan kan er een nieuwe geopend worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar ze moest het topic nog een naam geven, die kwam later
maar het grapje "het mag geen naam hebben " was wel lekker adremquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was met de bezem bezig, en als er dan net iemand een laatste post zet en ik verwijder net een post dan is het topic toch niet vol en kan niemand openen. Dus moet ik het topic even vol posten en dan kan er een nieuwe geopend worden.
Dus snel even een nieuwe geopend zonder titel
Ging er om dat er gepost kan worden dan is een titel even niet belangrijk toch.
Even wachten op, ik vind dit en ik ben iemand diequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:34 schreef engine het volgende:
Zullen we het eens hebben over Keanu zijn gevoelens..
"ik kan niet tegen onrecht"quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Even wachten op, ik vind dit en ik ben iemand die
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
De triggers van vroeger kwamen gisteren weer om de hoek kijken![]()
[ afbeelding ]
OMG Davidquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:37 schreef Jockari het volgende:
Volgens David S heeft Elsa geen rimpels omdat haar dreadlocks te hard aangespannen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |