SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sportschool? Wat een eng woord.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja echtquote:
Well, life can be a riot
Zo'n dag waar in alles traag gaat jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is weer een lange dag vandaagWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nogalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo'n dag waar in alles traag gaat ja:')![]()
Rot is dat he...quote:
Voelt alsof ik pas 15 minuten wakker ben
Well, life can be a riot
Ik ook maar heb dan ook eea te doen, dan gaat de dag snellerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ik voel me gewoon verrotquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Rot is dat he...
Voelt alsof ik pas 15 minuten wakker benHeb je geluk meequote::')![]()
Is ook wel anders geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon verrot
[..]
Heb je geluk mee
Zolang je maar wat onderneemt.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik blijf doorgaan met activiteiten. Zo eerst exit gesprek, dan lunch en dan fitness.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:34 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Is ook wel anders geweest.
Zolang je maar wat onderneemt.
Daarna misschien een dutje:')![]()
Je houd je i.i.g bezigGoed man!
Well, life can be a riot
Goed van jequote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik blijf doorgaan met activiteiten. Zo eerst exit gesprek, dan lunch en dan fitness.
Daarna misschien een dutje![]()
Succes met het gesprek en sportze!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Ik moet welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:35 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Goed van je![]()
Succes met het gesprek en sportze!
ALternatief is niks doen. En dat is ook niks...:')![]()
Alle dagen zijn even langquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is weer een lange dag vandaag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee daar word je idd ook niet beter van de hele dag niks doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel
ALternatief is niks doen. En dat is ook niks...![]()
Ik sta altijd achter deze persoon als ik mijn 4 flessen wil inleverenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
Even wat naar de winkel brengen
[ afbeelding ]![]()
Standaard als je 2 boodschappen hebt bij de winkel sta je achter iemand die voor een heel weeshuis haaltquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta altijd achter deze persoon als ik mijn 4 flessen wil inleverenWell, life can be a riot
Hier wel goed, dank je voor het vragen.quote:
En met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja sorryquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta altijd achter deze persoon als ik mijn 4 flessen wil inleverenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hey Jussiequote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wel goed, dank je voor het vragen.
En met jou?
Met mij ook wel goed! net lekker bij de sportschool geweest![]()
Sportief hier en fijn te horen dat het goed met je gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:40 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Gelukkig
Met mij ook wel goed! net lekker bij de sportschool geweest
Ja zo lekker, lekker wat afleiding aan !quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sportief hier en fijn te horen dat het goed met je gaat![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat is zoquote:
Maar als je je rot voelt gaat het allemaal langzamerIk zou ook de hele dag in bed kunnen blijven liggen. Maar doe ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:37 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee daar word je idd ook niet beter van de hele dag niks doen:')![]()
Alleen maar goedquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is zo
Maar als je je rot voelt gaat het allemaal langzamer
[..]
Ik zou ook de hele dag in bed kunnen blijven liggen. Maar doe ik niet.![]()
![]()
en die dan 250 euro afrekent in dubbeltjesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Standaard als je 2 boodschappen hebt bij de winkel sta je achter iemand die voor een heel weeshuis haaltUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Jaquote:
Ook al zorgen activiteiten voor extra angst en spanning. Toch maar doen.:')![]()
Maar niet nadat je eerst 10 minuten op je zakken slaat bij de kassa omdat je je portemonnee niet kan vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en die dan 250 euro afrekent in dubbeltjes
Well, life can be a riot
En het is goed voor je llijfquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:42 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja zo lekker, lekker wat afleiding aan !Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan pakt Dot zomaar puntjes.Well, life can be a riot
Jij mag datquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja hoor geen probleem...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor twee boodschappen in de rij gaan staanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Standaard als je 2 boodschappen hebt bij de winkel sta je achter iemand die voor een heel weeshuis haalt![]()
![]()
Die had je niet verwacht hèquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het wordt op z'n vroegst morgen dat ik de stok kan wegleggen. Het slot dat ik vorig jaar gekocht is kwijt. Heb nu een nieuwe gekocht. Logo is al wel ingebrand, vanmiddag tekst er op jassen en @Rob een gaatje laten boren voor het slot. Daarna in de vernis en dan kan ie morgen op pad.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Weer een stok voor mijn collectiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt op z'n vroegst morgen dat ik de stok kan wegleggen. Het slot dat ik vorig jaar gekocht is kwijt. Heb nu een nieuwe gekocht. Logo is al wel ingebrand, vanmiddag tekst er op jassen en @:Rob een gaatje laten boren voor het slot. Daarna in de vernis en dan kan ie morgen op pad.![]()
![]()
Ah. O het komt niet op een dag.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt op z'n vroegst morgen dat ik de stok kan wegleggen. Het slot dat ik vorig jaar gekocht is kwijt. Heb nu een nieuwe gekocht. Logo is al wel ingebrand, vanmiddag tekst er op jassen en @:Rob een gaatje laten boren voor het slot. Daarna in de vernis en dan kan ie morgen op pad.
Top dat je dit allemaal regeltAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze stok wil jij niet hebben, want dan zit je ook met mij opgescheeptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weer een stok voor mijn collectie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik wacht wel tot ie ergens ligtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze stok wil jij niet hebben, want dan zit je ook met mij opgescheept![]()
![]()
Deze stok heb ik gesigneerdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ie ergens ligtdus dan heb je voorgoed een DJMO in je collectie
Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon ff wegschurenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze stok heb ik gesigneerddus dan heb je voorgoed een DJMO in je collectie
![]()
Zie je er tegen op of kijk je ernaar uit?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
quote:quote:Beide. Ik weet niet zo goed wat ik moet thuis ook. Hier zijn nog wel activiteiten. Thuis alleen vrijwilligerswerk. Wel fijn om weer in mijn eigen huis te zijn. Ik weet het allemaal niet. Voel me gewoon rot.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie je er tegen op of kijk je ernaar uit?:')![]()
Je moet straks thuis ook je draai weer maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beide. Ik weet niet zo goed wat ik moet thuis ook. Hier zijn nog wel activiteiten. Thuis alleen vrijwilligerswerk. Wel fijn om weer in mijn eigen huis te zijn. Ik weet het allemaal niet. Voel me gewoon rot.
Planning.![]()
Zo wel 5 (als ik mee had gedaan) het moet niet gekker wordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 108 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟪 @Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben ff een paar uur werken dus gedraag je allemaal![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Is lastig. Gaat nu niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:09 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet straks thuis ook je draai weer maken.
Planning.:')![]()
Daar hulp bij vragen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is lastig. Gaat nu niet.sinterklaaskapoentje
![]()
Nicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Tilburg mensen![]()
Nog anderhalf uur en we zijn in het Duitse land![]()
[ link | afbeelding ]
Keihard muziek aan en gaan maar met die roadtrip
:')![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:11 schreef Harrie het volgende:
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 108 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
HOU OP NUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben ff een paar uur werken dus gedraag je allemaalWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Iets anders. Ben je onderdeel van no guts no glory of support je het doel gewoon?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:09 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet straks thuis ook je draai weer maken.
Planning.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker man, gewokte rijstnoedels
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Gewoon support.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Iets anders. Ben je onderdeel van no guts no glory of support je het doel gewoon?
Elke woensdagochtend hoor ik die mevrouw op de radio met Michiel Veenstra/KINK (ambassadeur van NGNG) en wat voor mooie wensen ze weer vervuld hebben.![]()
Ook een keer sokken gekocht![]()
![]()
Heel goedquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon support.
Elke woensdagochtend hoor ik die mevrouw op de radio met Michiel Veenstra (ambassadeur van NGNG) en wat voor mooie wensen ze weer vervuld hebben.![]()
Ook een keer sokken gekochtHeb zelf enkele jaren terug een sportshirt gekocht ook. Heel mooi doel idd.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Stress en neus denk ik.
Maar vader ziet er goed uit![]()
![]()
![]()
quote:![]()
Well, life can be a riot
Beterschap wat is er met je vader aan de hand als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Stress en neus denk ik.
Maar vader ziet er goed uitBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Paul die zich druk maakt over een mentionStel je ff aan. Ik krijg 'm ook, klik 'm weg en ga door met je leven vent
Well, life can be a riot
De grootste act van FOK!quote:Well, life can be a riot
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ben het hier mee eensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Fogel het volgende:
@Paul moet een voorbeeld nemen aan @Grotetijd
This message is approved by @Harrie![]()
Hoi @JustinK
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee, niet alles is goed @JustinK
Met jou wel?I'm surrounded by morons!
Van mij mag je best klagen hoor @JustinKI'm surrounded by morons!
Hier is het best lekker weer @justink. Wat is er zo kut bij jou?I'm surrounded by morons!
Hij was enkele weken in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beterschap wat is er met je vader aan de hand als ik vragen mag?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Wat een slechte mention van @JustinKquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:42 schreef Fogel het volgende:
Hier is het best lekker weer @:justink. Wat is er zo kut bij jou?Well, life can be a riot
Excuses. @JustinKquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat een slechte mention van @:JustinKI'm surrounded by morons!
Ok fijn dat hij dan weer thuis mag zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hij was enkele weken in het ziekenhuis.
Als ze koud en nat is zit er wrs niet veel leven meer inUw ADH vitamine Worst
wat doet hij dan hee fanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Fogel het volgende:
@:paul moet een voorbeeld nemen aan @:grotetijd
This message is approved by @:harrieWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ieder z'n fetishquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
Als ze koud en nat is zit er wrs niet veel leven meer in![]()
Ik zie trouwens van die fok wards ondertitels en zelfs users met een eigen kleur username (roos). Is dat iets eenmaligs geweest?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mentions die hij niet zo boeiend vind gewoon negeren, dat doet ie.quote:I'm surrounded by morons!
Het is zelfs mogelijk om een blauwtje te lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zie trouwens van die fok wards ondertitels en zelfs users met een eigen kleur username (roos). Is dat iets eenmaligs geweest?I'm surrounded by morons!
Ah ja dat heb ik ook weleens gehad vroegah maar dan was ik niet ineens mod op fokquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is zelfs mogelijk om een blauwtje te lopen.
Zwaait terug naar @AardappelSchotelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Eventjes naar @:Lovely zwaaien
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom @Grotetijdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Fogel het volgende:
@:paul moet een voorbeeld nemen aan @:grotetijd
This message is approved by @:harriewant mijn grote fan @Paul zal altijd de slechtste act ooit blijven
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom @:GroteTijdwant mijn grote fan @:Paul zal altijd de slechtste act ooit blijven
![]()
![]()
Jawel.. Bolken maarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:40 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nog een uurtje niks te doen
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
Koud buiten 🥶Don't follow me. I am lost too
.
Cold as iceDon't follow me. I am lost too
.
Baby it's cold outside...I'm surrounded by morons!
F...coldDon't follow me. I am lost too
.
Damn hot ass!quote:I'm surrounded by morons!
![]()
.
![]()
.
dacht dat het over zijn eigen hot ass gingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
moest ze weer op de blaren zitten?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
moest ze weer op de blaren zitten?
Hot Hot Hot...Don't follow me. I am lost too
.
Ben jij dat?quote:I'm surrounded by morons!
Veel plezier! Ik ga donderdag naar sticks. Ook wel zin inquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
Mededeling : BLIJ
Vrijdag Mogwai concert![]()
die van jou tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht dat het over zijn eigen hot ass ging
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu niet...quote:
Meer cold cold coldDon't follow me. I am lost too
.
Dank je! heel veel zin in, al vaker live gezien. Net toch maar eens oordoppen besteld.. geen zin een piep erna.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik ga donderdag naar sticks. Ook wel zin in
OHH Sticks!! die wil ik een keer live zien ook!!!Smile, it's free therapy.![]()
SowDon't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
tv nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh heb jij ook geen beeld?
ook niet via de laptop?
laptop niet
iphone nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
.
Gewoon alles nieuw kopenquote:
Ook KPN opkopen voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
las dat het vooral bij kpn is , hebben jullie dat?I'm surrounded by morons!
neequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
las dat het vooral bij kpn is , hebben jullie dat?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
las dat het vooral bij kpn is , hebben jullie dat?Don't follow me. I am lost too
.
Dat.quote:I'm surrounded by morons!
Ahquote:Don't follow me. I am lost too
.
Tip in je slip kan je krijgen!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb je net gequote in BB met een tipProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb je net gequote in BB met een tip
Lekker
.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tip in je slip kan je krijgen!![]()
![]()
praatjes praatjes..Smile, it's free therapy.![]()
quote:
quote:
.
Hou je naast rode schoenen ook van rode wijn?quote:I'm surrounded by morons!
Nope..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hou je naast rode schoenen ook van rode wijn?Don't follow me. I am lost too
.
Helemaal geen wijn?quote:
Wat met![]()
Theequote:
.
Long Island Ice Teaquote:
Zwarte theequote:
.
de laten we zo veel mogelijk soorten alcohol stoppen cocktailquote:Uw ADH vitamine Worst
Correct.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de laten we zo veel mogelijk soorten alcohol stoppen cocktailI'm surrounded by morons!
Long timeDon't follow me. I am lost too
.
LyltI'm surrounded by morons!
Hoi LovelyI'm surrounded by morons!
* Fogel zwaaitI'm surrounded by morons!
quote:
.
quote:
.
Heyquote:
.
zwoeiI'm surrounded by morons!
Haaiquote:
.
Die zitten nu in de ochtend toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
Koen en sander zijn erbij. Was altijd leuk 3fm in de 00sDon't follow me. I am lost too
.
* Kissingbird Zwaait blij terug naar Lovely lovequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely Zwaait ook even naar Kissingbird![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1519 / +89 / +92 / 5142 / 5460
2. Harrie / 487 / +27 / +37 / 1577 / 1776
3. KillemWieft / 427 / +26 / +16 / 311 / 466
4. mascara-klodder / 393 / +4 / +125 / 512 / 657
5. Dr.Mikey / 328 / +21 / +14 / 378 / 505
6. sp3c / 312 / +4 / +0 / 234 / 318
7. DJMO / 290 / +25 / +28 / 393 / 539
8. greysbones / 147 / +11 / +30 / 1189 / 1257
9. _UserName_ / 146 / +3 / +5 / 344 / 414
10. mario390 / 131 / +4 / +2 / 389 / 469
11. Sally / 125 / +28 / +15 / 136 / 180
12. kree / 121 / +95 / +0 / 511 / 601
13. Pinnenmutske / 120 / +1 / +1 / 548 / 666
14. HappyCharly / 120 / +13 / +2 / 771 / 865
15. drakin / 118 / +8 / +3 / 576 / 660
16. Lovely / 117 / +11 / +1 / 1082 / 1204
17. Rob / 116 / +1 / +0 / 72 / 96
18. sinterklaaskapoentje / 111 / +10 / +12 / 1001 / 1129
19. AardappelSchotel / 106 / +17 / +16 / 933 / 1020
20. ToT / 94 / +5 / +7 / 1482 / 1570SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
.
5 puntjes al
.
NetjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sneeuw hier.Don't follow me. I am lost too
.
Alles goed daar redshoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat zo zijn gangetje...quote:
En daar?Don't follow me. I am lost too
.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
.
Nog een minuut of 10 en dan is mijn dochter weer thuis en is t gedaan met de rust
Ik ken datquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
Nog een minuut of 10 en dan is mijn dochter weer thuis en is t gedaan met de rust
.
hoe oud is je dochter?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
Nog een minuut of 10 en dan is mijn dochter weer thuis en is t gedaan met de rustThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien komt er nog wat,morgenvroeg hier weer sneeuwquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: