Alle dagen zijn even langquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is weer een lange dag vandaag
Nee daar word je idd ook niet beter van de hele dag niks doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel
ALternatief is niks doen. En dat is ook niks...
Ik sta altijd achter deze persoon als ik mijn 4 flessen wil inleverenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
Even wat naar de winkel brengen
[ afbeelding ]
Standaard als je 2 boodschappen hebt bij de winkel sta je achter iemand die voor een heel weeshuis haaltquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta altijd achter deze persoon als ik mijn 4 flessen wil inleveren
Hier wel goed, dank je voor het vragen.quote:
ja sorryquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta altijd achter deze persoon als ik mijn 4 flessen wil inleveren
Hey Jussiequote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wel goed, dank je voor het vragen.
En met jou?
Sportief hier en fijn te horen dat het goed met je gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:40 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Gelukkig
Met mij ook wel goed! net lekker bij de sportschool geweest
Ja zo lekker, lekker wat afleiding aan !quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sportief hier en fijn te horen dat het goed met je gaat
Dat is zoquote:
Ik zou ook de hele dag in bed kunnen blijven liggen. Maar doe ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:37 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee daar word je idd ook niet beter van de hele dag niks doen
Alleen maar goedquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is zo
Maar als je je rot voelt gaat het allemaal langzamer
[..]
Ik zou ook de hele dag in bed kunnen blijven liggen. Maar doe ik niet.
en die dan 250 euro afrekent in dubbeltjesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Standaard als je 2 boodschappen hebt bij de winkel sta je achter iemand die voor een heel weeshuis haalt
Jaquote:
Maar niet nadat je eerst 10 minuten op je zakken slaat bij de kassa omdat je je portemonnee niet kan vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en die dan 250 euro afrekent in dubbeltjes
En het is goed voor je llijfquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:42 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja zo lekker, lekker wat afleiding aan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |