Mentions die hij niet zo boeiend vind gewoon negeren, dat doet ie.quote:
Het is zelfs mogelijk om een blauwtje te lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zie trouwens van die fok wards ondertitels en zelfs users met een eigen kleur username (roos). Is dat iets eenmaligs geweest?
Ah ja dat heb ik ook weleens gehad vroegah maar dan was ik niet ineens mod op fokquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is zelfs mogelijk om een blauwtje te lopen.
Zwaait terug naar @AardappelSchotelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Eventjes naar @:Lovely zwaaien
Waarom @Grotetijdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Fogel het volgende:
@:paul moet een voorbeeld nemen aan @:grotetijd
This message is approved by @:harrie
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom @:GroteTijdwant mijn grote fan @:Paul zal altijd de slechtste act ooit blijven
Jawel.. Bolken maarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:40 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nog een uurtje niks te doen
Damn hot ass!quote:
moest ze weer op de blaren zitten?quote:
dacht dat het over zijn eigen hot ass gingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
moest ze weer op de blaren zitten?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
moest ze weer op de blaren zitten?
Ben jij dat?quote:
Veel plezier! Ik ga donderdag naar sticks. Ook wel zin inquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
Mededeling : BLIJ
Vrijdag Mogwai concert![]()
![]()
die van jou tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht dat het over zijn eigen hot ass ging
Nu niet...quote:
Dank je! heel veel zin in, al vaker live gezien. Net toch maar eens oordoppen besteld.. geen zin een piep erna.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik ga donderdag naar sticks. Ook wel zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |