Heel goedquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon support.
Elke woensdagochtend hoor ik die mevrouw op de radio met Michiel Veenstra (ambassadeur van NGNG) en wat voor mooie wensen ze weer vervuld hebben.![]()
Ook een keer sokken gekocht
Stress en neus denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Stress en neus denk ik.
Maar vader ziet er goed uit
quote:
Beterschap wat is er met je vader aan de hand als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Stress en neus denk ik.
Maar vader ziet er goed uit
De grootste act van FOK!quote:
Ik ben het hier mee eensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Fogel het volgende:
@Paul moet een voorbeeld nemen aan @Grotetijd
This message is approved by @Harrie
Hij was enkele weken in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beterschap wat is er met je vader aan de hand als ik vragen mag?
Wat een slechte mention van @JustinKquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:42 schreef Fogel het volgende:
Hier is het best lekker weer @:justink. Wat is er zo kut bij jou?
Excuses. @JustinKquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat een slechte mention van @:JustinK
Ok fijn dat hij dan weer thuis mag zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hij was enkele weken in het ziekenhuis.
wat doet hij dan hee fanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Fogel het volgende:
@:paul moet een voorbeeld nemen aan @:grotetijd
This message is approved by @:harrie
Ieder z'n fetishquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
Als ze koud en nat is zit er wrs niet veel leven meer in
Mentions die hij niet zo boeiend vind gewoon negeren, dat doet ie.quote:
Het is zelfs mogelijk om een blauwtje te lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zie trouwens van die fok wards ondertitels en zelfs users met een eigen kleur username (roos). Is dat iets eenmaligs geweest?
Ah ja dat heb ik ook weleens gehad vroegah maar dan was ik niet ineens mod op fokquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is zelfs mogelijk om een blauwtje te lopen.
Zwaait terug naar @AardappelSchotelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Eventjes naar @:Lovely zwaaien
Waarom @Grotetijdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef Fogel het volgende:
@:paul moet een voorbeeld nemen aan @:grotetijd
This message is approved by @:harrie
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom @:GroteTijdwant mijn grote fan @:Paul zal altijd de slechtste act ooit blijven
Jawel.. Bolken maarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:40 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nog een uurtje niks te doen
Damn hot ass!quote:
moest ze weer op de blaren zitten?quote:
dacht dat het over zijn eigen hot ass gingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
moest ze weer op de blaren zitten?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
moest ze weer op de blaren zitten?
Ben jij dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |