Voor twee boodschappen in de rij gaan staanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Standaard als je 2 boodschappen hebt bij de winkel sta je achter iemand die voor een heel weeshuis haalt
Het wordt op z'n vroegst morgen dat ik de stok kan wegleggen. Het slot dat ik vorig jaar gekocht is kwijt. Heb nu een nieuwe gekocht. Logo is al wel ingebrand, vanmiddag tekst er op jassen en @Rob een gaatje laten boren voor het slot. Daarna in de vernis en dan kan ie morgen op pad.quote:
Weer een stok voor mijn collectiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt op z'n vroegst morgen dat ik de stok kan wegleggen. Het slot dat ik vorig jaar gekocht is kwijt. Heb nu een nieuwe gekocht. Logo is al wel ingebrand, vanmiddag tekst er op jassen en @:Rob een gaatje laten boren voor het slot. Daarna in de vernis en dan kan ie morgen op pad.
Ah. O het komt niet op een dag.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het wordt op z'n vroegst morgen dat ik de stok kan wegleggen. Het slot dat ik vorig jaar gekocht is kwijt. Heb nu een nieuwe gekocht. Logo is al wel ingebrand, vanmiddag tekst er op jassen en @:Rob een gaatje laten boren voor het slot. Daarna in de vernis en dan kan ie morgen op pad.
Deze stok wil jij niet hebben, want dan zit je ook met mij opgescheeptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weer een stok voor mijn collectie
Ik wacht wel tot ie ergens ligtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze stok wil jij niet hebben, want dan zit je ook met mij opgescheept
Deze stok heb ik gesigneerdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ie ergens ligt
Gewoon ff wegschurenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze stok heb ik gesigneerddus dan heb je voorgoed een DJMO in je collectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |