wicky, eva, jane, elsa, keanu, axel, david 1 en 2 , jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
Wicky: iemand hier in huis heeft wel een hele vervelende lach
Sharice easypeasy .. en Jolien faal geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
Zijn er vanavond nog basketbal pogingen geweest?
Zo bedoelde ik het niet met tijden.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
21u43 Eva start met fietsen
22u18 Wicky neemt over.
22u48 Eva gaat terug fietsen
(timings: give or take a few minutes)
Dat is nu het enige wat nog altijd precies hetzelfde isquote:Op maandag 10 februari 2025 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Het 'alles is anders' thema begint in ieder geval rare vormen aan te nemen waar de FEBO zo zijn eigen invulling aan kan geven wat hun het beste uitkomt...
Zolang er maar iets te zien is prima toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Het 'alles is anders' thema begint in ieder geval rare vormen aan te nemen waar de FEBO zo zijn eigen invulling aan kan geven wat hun het beste uitkomt...
Is toch gezelliequote:Op maandag 10 februari 2025 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat een aanstellers, voor een half uurtje fietsen
Ja, Jolien en Wicky niet gehaald, en Eva en Sharice wel gehaald, monteer ze morgen ...quote:Op maandag 10 februari 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
Zijn er vanavond nog basketbal pogingen geweest?
Ow wow, twee misluktquote:Op maandag 10 februari 2025 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Jolien en Wicky niet gehaald, en Eva en Sharice wel gehaald, monteer ze morgen ...
en danny ookquote:Op maandag 10 februari 2025 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. zij die niet genoemd mag worden zat vorig jaar al thuis toen ze weer het huis in werd gegooid... BB beschikt
Het is geen podcast hè, het is televisie! Het oog wil ook wat.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat een aanstellers, voor een half uurtje fietsen
De streamers ookquote:Op maandag 10 februari 2025 22:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is geen podcast hè, het is televisie! Het oog wil ook wat.
It wasn’t mequote:Op maandag 10 februari 2025 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. zij die niet genoemd mag worden zat vorig jaar al thuis toen ze weer het huis in werd gegooid... BB beschikt
Een zeker iemand was erg enthousiast vorig jaar over diegene die niet genoemd mag worden....
nou heb net weer gekeken naar de uitzending, maar alle leuke dingen die wij op de streams zien laten ze niet op tv zienquote:Op maandag 10 februari 2025 22:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is geen podcast hè, het is televisie! Het oog wil ook wat.
aan julie wil ik nog wel terugdenkenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze opdracht doet me terug denken aan Jill en Julie in het eerste seizoen van de nieuwe BB reeks
BB zei ik zou niet met 2 tegelijkertijd fietsen kost alleen maar energiequote:Op maandag 10 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
dit gaat nog wel mis, iemand krijgt een keer kramp of een zere knie of een zere k en het is mislukt, daarom is het ook de bedoeling denk ik, dat ze met z'n tweeën tegelijk fietsen
BB zei juist dat dat niet perse hoefde...quote:Op maandag 10 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
dit gaat nog wel mis, iemand krijgt een keer kramp of een zere knie of een zere k en het is mislukt, daarom is het ook de bedoeling denk ik, dat ze met z'n tweeën tegelijk fietsen
Ik dacht dat Wicky het wel gehaald hadquote:Op maandag 10 februari 2025 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Jolien en Wicky niet gehaald, en Eva en Sharice wel gehaald, monteer ze morgen ...
Nee, dat hoeft niet van BB. alleen mag het fietsen niet stoppen maar eigenlijk hoeft er niet eens twee man te blijven.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
Ik dat dat ook wel mag hoor. Maar Eva en wicky hebben dit zo bedacht.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB zei ik zou niet met 2 tegelijkertijd fietsen kost alleen maar energie
dat heb ik niet gehoord, gaf alleen maar een worst case scenario aan, vond het best goed bedacht van mezelfquote:Op maandag 10 februari 2025 23:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB zei juist dat dat niet perse hoefde...
Lekker blijven streamen danquote:Op maandag 10 februari 2025 23:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou heb net weer gekeken naar de uitzending, maar alle leuke dingen die wij op de streams zien laten ze niet op tv zien
hij moet zijn haar nog doenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Keanu wil een half uur van tevoren wakker gemaakt worden zodat hij nog even kan opfrissen en eten voordat ie moet gaan fietsen
ga gewoon fietsen voor dat ene uurtje zeikerd
Mag toch gewoon, zijn levenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Keanu wil een half uur van tevoren wakker gemaakt worden zodat hij nog even kan opfrissen en eten voordat ie moet gaan fietsen
ga gewoon fietsen voor dat ene uurtje zeikerd
Over het haar van keanu gesproken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pootje is grappigquote:Op maandag 10 februari 2025 23:14 schreef mijntjexx het volgende:
haha Pootje lult gewoon door, heeft er schijt aan
Hij moetquote:Op maandag 10 februari 2025 23:17 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar wicky wil dus de hele 12 uur erbij blijven?
Ze heeft haar kast nu dus ook haar haarproductenquote:
ik zou expres even stoppenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:22 schreef Flory- het volgende:
Zou leuk zijn als wij ook mee konden fietsen![]()
Ik zou meedoen
Neem aan dat jij geen kroeshaar hebt?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar dan doe ik geen badmuts op nadien
omdat ze zelf een uurtje willen fietsen ppquote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef BigBreg83 het volgende:
En waarom schrijven ze de tijden op?? BB zegt toch wanneer de 12 uur om zijn?
nope , ik ben gewoon benieuwd waarom ze er zo bij loopt, waarom dan al die wedervragenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Neem aan dat jij geen kroeshaar hebt?
Om het voor zichzelf bij te houden denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Dat is tegen het pluizen denk ik. Het kan ook met een panty.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
jane en axel misschienquote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat ik het zie, waarom Jaxel?
Is wel handig om te weten hoe ver je bent toch. En hoe lang je nog moet. En wie wat heeft gedaan om beetje evenredig te verdelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Dan is Jordy weg denk ikquote:Op maandag 10 februari 2025 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ideale bank van Axel Milena, Jordy en Mattie
Denk dat hij eerst Jane wilde schrijven maar Axel gaat fietsen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vermoed dat het dan om team Jane en Axel gaat,quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, omdat als je kroeshaar had, je al die vragen niet zou hoeven stellenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
nope , ik ben gewoon benieuwd waarom ze er zo bij loopt, waarom dan al die wedervragen
En aflossing bij te houden.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Om het voor zichzelf bij te houden denk ik.
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat is tegen het pluizen denk ik. Het kan ook met een panty.
Bij haar soort haar hoort een speciale behandeling, incl. deze mutsquote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
nope , ik ben gewoon benieuwd waarom ze er zo bij loopt, waarom dan al die wedervragen
kom je nu meequote:Op maandag 10 februari 2025 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, omdat als je kroeshaar had, je al die vragen niet zou hoeven stellenDan was het logisch.
En om achteraf met vingers te wijzen wie het minst gedaan heeftquote:Op maandag 10 februari 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is wel handig om te weten hoe ver je bent toch. En hoe lang je nog moet. En wie wat heeft gedaan om beetje evenredig te verdelen.
Dat is vanwege de dreads of vlechten, dat het niet een grotere kroeszooi wordt.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk dat BB dit al aan ziet komen en misschien daarom dat ze wicky willen savenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
David S eet niks heeft het echt zwaar volgens Jane
David S forceert een exit om gezondheidsredenen
hah.... mijn vrouw heeft kroeshaar.. het is geen fijn haar, het is heeeeeel veel werk, en ze is erg jaloers (nou ja, klein beetje) op mijn steile haarquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Bij haar soort haar hoort een speciale behandeling, incl. deze muts
leuk en leerzaam dat cossenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat is vanwege de dreads of vlechten, dat het niet een grotere kroeszooi wordt.
Als je echt trek hebt eet je welquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat weet Odie best wel, hij daagt ons gewoon uitquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat is vanwege de dreads of vlechten, dat het niet een grotere kroeszooi wordt.
Dat is een satijnen slaapmuts. Dan heb je een kleinere kans op klitten en knopen. En satijn neemt amper vocht op waardoor de oliën en hydratatie in het haar blijven.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
Odie, nappy?!quote:Op maandag 10 februari 2025 23:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat weet Odie best wel, hij daagt ons gewoon uit![]()
Grrr
Axel is straks een loner op Jane na geen vrienden daar....hij wil al de jonkies weg hebben...terwijl hij zelf ook niet oud is.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ideale bank van Axel Milena, Jordy en Mattie
Ik snap sowieso niet zo goed waarom een productie zo’n persoon laat meedoen. Hoorde in podcast van Michelangelo van Niels, dat David S al heel snel aangaf er niet per se lang te hoeven zitten en dat als het eten niet beter werd dat ie weg wou. Eva hoefde er ook niet zo nodig te zijn zei ze. Je moet toch mensen casten die volledig voor je programma gaan en uiteindelijk ook zouden willen winnenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hah.... mijn vrouw heeft kroeshaar.. het is geen fijn haar, het is heeeeeel veel werk, en ze is erg jaloers (nou ja, klein beetje) op mijn steile haar
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat weet Odie best wel, hij daagt ons gewoon uit![]()
Grrr
ik had echt geen idee, ben geen, naam die niet genoemd mag worden, die allemaal onzinnige vragen steltquote:Op maandag 10 februari 2025 23:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is een satijnen slaapmuts. Dan heb je een kleinere kans op klitten en knopen. En satijn neemt amper vocht op waardoor de oliën en hydratatie in het haar blijven.
axel was al een loner voordat Jane kwam, die werd volledig uitgeslotenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel is straks een loner op Jane na geen vrienden daar....hij wil al de jonkies weg hebben...terwijl hij zelf ook niet oud is.
Nope. Heb het zelfde als david. Alleen ik kots het er gelijk weer uit als ik iets niet lust.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als je echt trek hebt eet je wel
Leerzame avond weer voor jou danquote:Op maandag 10 februari 2025 23:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik had echt geen idee, ben geen, naam die niet genoemd mag worden, die allemaal onzinnige vragen stelt
Nooit van AFRID gehoord, maar bij mij komt het er nog sneller uit dan erin gaat als ik iets niet lus.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nope. Heb het zelfde als david. Alleen ik kots het er gelijk weer uit als ik iets niet lust.
En nee het is geen kwestie van verkeerde opvoeding of wat dan ook. Tis echt een eetstoornis aandoening. Google maar is op ARFID ik zeg niet dat David dat heeft. Maar zou kunnen.
Snap ik ook niet. Hij heeft zelf al vanaf dag 1 de uitstraling van 'wat doe ik hier eigenlijk?'quote:Op maandag 10 februari 2025 23:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zo goed waarom een casting zo’n persoon laat meedoen. Hoorde in podcast van Michelangelo van Niels, dat David S al heel snel aangaf er niet per se lang te hoeven zitten en dat als het eten niet beter werd dat ie weg wou. Eva hoefde er ook niet zo nodig te zijn zei ze. Je moet toch mensen casten die volledig voor je programma gaan en uiteindelijk ook zouden willen winnen
Onzinnige vragen bestaan niet, onzinnige antwoorden daarentegen wel.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik had echt geen idee, ben geen, naam die niet genoemd mag worden, die allemaal onzinnige vragen stelt
ik geloof niet dat dit het geval is bij Davidquote:Op maandag 10 februari 2025 23:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nope. Heb het zelfde als david. Alleen ik kots het er gelijk weer uit als ik iets niet lust.
En nee het is geen kwestie van verkeerde opvoeding of wat dan ook. Tis echt een eetstoornis aandoening. Google maar is op ARFID ik zeg niet dat David dat heeft. Maar zou kunnen.
daar zijn we het dan niet over eensquote:Op maandag 10 februari 2025 23:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Onzinnige vragen bestaan niet, onzinnige antwoorden daarentegen wel.
Het is nog maar sinds een aantal jaar erkend.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:33 schreef Folies het volgende:
[..]
Nooit van AFRID gehoord, maar bij mij komt het er nog sneller uit dan erin gaat als ik iets niet lus.
Bedoel je Wicky?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:35 schreef zodeju het volgende:
Als je Wiskey zo ziet staan in zijn pyjama is het net een oud mannetje die zelfs moeilijk op zijn benen staat.
Het zal meer zijn van: Wat de boer niet kent dat vreet hij niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet dat dit het geval is bij David
En het zou ook erg onverstandig zijn om iemand met Arfid te casten
Ging zij niet bij de mannen slapen, dichtbij de deur als het donker is?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Slaapt Sharice al?
Zie haar niet in de suite?
hier zit hij op een bedquote:Op maandag 10 februari 2025 23:35 schreef zodeju het volgende:
Als je Wiskey zo ziet staan in zijn pyjama is het net een oud mannetje die zelfs moeilijk op zijn benen staat.
Ah dichtbij Milena zeker?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ging zij niet bij de mannen slapen, dichtbij de deur als het donker is?
Precies. Kan me toch niet voorstellen dat ze uit die duizenden (?) aanmeldingen niet 1 of 2 anderen konden vinden (met een beetje niveau) die wel echt graag wilden. Ik snap dat er heel veel sowieso al afvalt, maar zó krap zou het toch niet zijn lijkt me.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Hij heeft zelf al vanaf dag 1 de uitstraling van 'wat doe ik hier eigenlijk?'
ja precies, eerst moet jeff weg nu jordy en dan, het wordt steeds lastiger, tot ze er zelf op komenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:37 schreef engine het volgende:
Wat als z'n jordy weg is? Wie moet je dan zat worden?
Keanu?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:37 schreef engine het volgende:
Wat als z'n jordy weg is? Wie moet je dan zat worden?
Wat vervelend voor je zeg! En wat interessant om over te horen en te lezen: had er nog niet eerder over gehoord. Dankjewel!quote:Op maandag 10 februari 2025 23:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij heeft net tien minuten gefietst hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 23:35 schreef zodeju het volgende:
Ze verwachten zoveel door eerdere seizoenen, beetje jammer welquote:Op maandag 10 februari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane denkt dat het basketballen een telefoontje van thuis kan opleveren
Het is geen ponykamp.....hoelang zit ze er in....quote:Op maandag 10 februari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane denkt dat het basketballen een telefoontje van thuis kan opleveren
Ja een vrijstelling voor de rest van BB 2025 voor Jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
ik hoop wel op een paar vrijstellingsgames nog deze week . jordy er 1 minimaal
ik kan me voorstellen dat ze zelf ook gaan speculeren.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is geen ponykamp.....hoelang zit ze er in....
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja een vrijstelling voor de rest van BB 2025 voor Jordy
Nee, was me al eerder opgevallen hij heeft een rare houding net alsof hij in ingevallen buik heeft heel mager zal ik maar zeggen...quote:Op maandag 10 februari 2025 23:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij heeft net toen minuten gefietst hoor![]()
Alles is anders dit seizoen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze verwachten zoveel door eerdere seizoenen, beetje jammer wel
Wij zijn het over wel meer dingen niet eens, geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2025 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar zijn we het dan niet over eens
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze verwachten zoveel door eerdere seizoenen, beetje jammer wel
Moest er lang aan wennen, maar hij is echt leuk samen met Janequote:
nee dat is niet leukquote:Op maandag 10 februari 2025 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja een vrijstelling voor de rest van BB 2025 voor Jordy
gmtaquote:Op maandag 10 februari 2025 23:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wij zijn het over wel meer dingen niet eens, geloof ik
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel hele ding zit echt aan mijn zak geplakt
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:49 schreef odie22 het volgende:
gelukkig wordt het dit jaar helemaal anders, dus hopelijk die onzin met familie in het huis zien we dan niet
Ja, fantastische white noise - ga ik ook proberen!quote:Op maandag 10 februari 2025 23:52 schreef Willewa het volgende:
Wel een heerlijk geluid om mee in slaap te vallen, die fiets ;p
Zodra Jane begint te lachen ben je klaar wakkerquote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, fantastische white noise - ga ik ook proberen!
En dan plotseling dat gegiegel van Jane erdoorheen, nee dankje.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, fantastische white noise - ga ik ook proberen!
die mdf muren zijn heul gehorig hoorde ik nog straksquote:Op maandag 10 februari 2025 23:54 schreef Krambo het volgende:
Waarom dat gefluister op stream 2, er zit toch verder niemand in die kamer
Ja dus datquote:Op maandag 10 februari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zodra Jane begint te lachen ben je klaar wakker
Hoe werkt dat met het plafond?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
die mdf muren zijn heul gehorig hoorde ik nog straks
Aard van het beestje. Wicky leeft voor het geroddel en gestook. Engnek.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:54 schreef Krambo het volgende:
Waarom dat gefluister op stream 2, er zit toch verder niemand in die kamer
Overal hangt speciale verlichting, ook in de slaapkamers aan het plafond. Is echt heel fel. Krijg je echt knallende koppijn vanquote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met het plafond?
De living heeft geen plafond, maar een tv licht opstelling, maar de slaapkamers?
Akoestische panelenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met het plafond?
De living heeft geen plafond, maar een tv licht opstelling, maar de slaapkamers?
Lange leve de daglicht bakken.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Overal hangt speciale verlichting, ook in de slaapkamers aan het plafond. Is echt heel fel. Krijg je echt knallende koppijn van![]()
![]()
Dat doen ze allemaal daarquote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Aard van het beestje. Wicky leeft voor het geroddel en gestook. Engnek.
Sharice en Keanuquote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane vraagt aan axel wie hij in de finale ziet staan
Elsa
Pootje
Keanu
Sharice
Jane of hij zelf
De vraag of je de camera's wel eens vergeet als je in het huis zit is bij deze dan ook wel beantwoord.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Overal hangt speciale verlichting, ook in de slaapkamers aan het plafond. Is echt heel fel. Krijg je echt knallende koppijn van![]()
![]()
Hij denkt het, Sharice is een twijfelgevalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sharice en KeanuZegt hij nu dat zodat hij dan meer kans maakt of denkt hij dat echt.....
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel heeft vrijdag in DBK gezegd, dat sinds de 4 nieuwe mensen er zijn, zijn tijd in het huis een stuk leuker is geworden
Bij ons was het overdag 16x daglichtsterkte en 's avonds naar de helft, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lange leve de daglicht bakken.
Gelukkig zijn ze nu als ledbak een beetje beter dimbaar
Pootje versta ik voor geen meter dus ja heeft een leuke kop maar voor de rest geen idee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij denkt het, Sharice is een twijfelgeval
Nooit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
De vraag of je de camera's wel eens vergeet als je in het huis zit is bij deze dan ook wel beantwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Het is voor mij ook al even gelden dat ik TV heb gedaan maar ik herinner het mij ook zoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bij ons was het overdag 16x daglichtsterkte en 's avonds naar de helft, als ik het me goed herinner.
Wait what? Werkte je voor tv of was je op tv? Vertelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is voor mij ook al even gelden dat ik TV heb gedaan maar ik herinner het mij ook zo
Ah, een kennerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is voor mij ook al even gelden dat ik TV heb gedaan maar ik herinner het mij ook zo
Leuk om naar te luisterenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Afdeling Snode Plannen - met Jane & Axel, goedenavond!![]()
![]()
![]()
Stuk aangenamer om naar te luisteren dan dat filler gewauwel van evaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Afdeling Snode Plannen - met Jane & Axel, goedenavond!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:09 schreef Krambo het volgende:
Klopt niet wat Axel zegt volgens mij. Jordy kan met z'n GC toch wel alle stemmen die op hem zijn terugkaatsen?
Jupquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:09 schreef Krambo het volgende:
Klopt niet wat Axel zegt volgens mij. Jordy kan met z'n GC toch wel alle stemmen die op hem zijn terugkaatsen?
quote:
Hij zit lekker in zijn vel....maar wat wil je nog meer hij is denk ik erg onder de indruk van Jane en zal haar naar de mond praten....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:06 schreef riri het volgende:
Axel denkt dat ie het ineens helemaal is, de simpele ziel
De enige manier dat ie niet werkt is al sharice de hare inzet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:10 schreef Willewa het volgende:
Axel gelooft niet dat Jordy z’n game changer (Terugkaatser) op iedereen werkt, maar op 1 iemand. ‘Kan niet’ zegt Axel. Zit ie toch goed mis
Nou, dat vond ik eerlijk gezegd ook wel interessant om 'ns wat meer over te horen. Is zo niet mijn wereld...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Stuk aangenamer om naar te luisteren dan dat filler gewauwel van eva
Welke heeft zij ook alweer?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De enige manier dat ie niet werkt is al sharice de hare inzet.
Joa precies, zelfde, maar leer je ook weer wat tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik eerlijk gezegd ook wel interessant om 'ns wat meer over te horen. Is zo niet mijn wereld...
Nee de mijne ook niet. Van iedereen had ik het interessant gevonden maar van Eva niet. Hoezo weten zulke jongen mensen dit allemaal?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik eerlijk gezegd ook wel interessant om 'ns wat meer over te horen. Is zo niet mijn wereld...
Voor Eva is het werk. En Wicky is een consumentquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee de mijne ook niet. Van iedereen had ik het interessant gevonden maar van Eva niet. Hoezo weten zulke jongen mensen dit allemaal?
Moest aan Axel erg wennen, maar ze zijn echt leuk samenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]ik vind het de leukste twee van dit seizoen
![]()
Jane d'r flamoes is platgedrukt
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor Eva is het werk. En Wicky is een consument
Ahhhquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:15 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe die heet. Maar daarmee kan ze elke ingezette gc ongedaan maken.
Topper!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Ff opgezocht. Den Zwarte Gamechanger
Was ook niet okee. Ze doen wel vaker dingen niet helemaal slim vanuit psychologisch oogpunt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel is niet te spreken over dat hij 3 dagen en nachten geen menselijk contact had en ineens tussen 12 andere mensen kwam. Gast hij nog zeggen dat dat niet oke was en dat ze dat niet meer moeten doen.
Hij komt ze ze zo aflossen met Elsa.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt een topper die Wicky, kan zijn nominatie vrijspelen door te fietsen, anderen fietsen en meneer ligt in bed? Ga er op zijn minst bij zitten als anderen voor je fietsen
Ja, mocht ik in zijn schoenen staan zou ik dat zeker doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt een topper die Wicky, kan zijn nominatie vrijspelen door te fietsen, anderen fietsen en meneer ligt in bed? Ga er op zijn minst bij zitten als anderen voor je fietsen
DAn zou ik het nog niet doen, vind het al belachelijk dat hij zijn nominatie mag weg fietsenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij komt ze ze zo aflossen met Elsa.
Jane en Axel hebben zelf gezegd ga even ztten/liggen
Het komt meneertje weer lekker aanwaaien. Begint ook na de uitzending van vanavond verder te zakken bij mij. We kennen het allemaal nu welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane hij (jordy) heeft al zoveel gezegd afgelopen weken maar niks is nog waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |