Stuk aangenamer om naar te luisteren dan dat filler gewauwel van evaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Afdeling Snode Plannen - met Jane & Axel, goedenavond!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:09 schreef Krambo het volgende:
Klopt niet wat Axel zegt volgens mij. Jordy kan met z'n GC toch wel alle stemmen die op hem zijn terugkaatsen?
Jupquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:09 schreef Krambo het volgende:
Klopt niet wat Axel zegt volgens mij. Jordy kan met z'n GC toch wel alle stemmen die op hem zijn terugkaatsen?
quote:
Hij zit lekker in zijn vel....maar wat wil je nog meer hij is denk ik erg onder de indruk van Jane en zal haar naar de mond praten....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:06 schreef riri het volgende:
Axel denkt dat ie het ineens helemaal is, de simpele ziel
De enige manier dat ie niet werkt is al sharice de hare inzet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:10 schreef Willewa het volgende:
Axel gelooft niet dat Jordy z’n game changer (Terugkaatser) op iedereen werkt, maar op 1 iemand. ‘Kan niet’ zegt Axel. Zit ie toch goed mis
Nou, dat vond ik eerlijk gezegd ook wel interessant om 'ns wat meer over te horen. Is zo niet mijn wereld...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Stuk aangenamer om naar te luisteren dan dat filler gewauwel van eva
Welke heeft zij ook alweer?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De enige manier dat ie niet werkt is al sharice de hare inzet.
Joa precies, zelfde, maar leer je ook weer wat tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik eerlijk gezegd ook wel interessant om 'ns wat meer over te horen. Is zo niet mijn wereld...
Nee de mijne ook niet. Van iedereen had ik het interessant gevonden maar van Eva niet. Hoezo weten zulke jongen mensen dit allemaal?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik eerlijk gezegd ook wel interessant om 'ns wat meer over te horen. Is zo niet mijn wereld...
Voor Eva is het werk. En Wicky is een consumentquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee de mijne ook niet. Van iedereen had ik het interessant gevonden maar van Eva niet. Hoezo weten zulke jongen mensen dit allemaal?
Moest aan Axel erg wennen, maar ze zijn echt leuk samenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]ik vind het de leukste twee van dit seizoen
![]()
Jane d'r flamoes is platgedrukt
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor Eva is het werk. En Wicky is een consument
Ahhhquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:15 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe die heet. Maar daarmee kan ze elke ingezette gc ongedaan maken.
Topper!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Ff opgezocht. Den Zwarte Gamechanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |