Hoe werkt dat met het plafond?quote:Op maandag 10 februari 2025 23:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
die mdf muren zijn heul gehorig hoorde ik nog straks
Aard van het beestje. Wicky leeft voor het geroddel en gestook. Engnek.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:54 schreef Krambo het volgende:
Waarom dat gefluister op stream 2, er zit toch verder niemand in die kamer
Overal hangt speciale verlichting, ook in de slaapkamers aan het plafond. Is echt heel fel. Krijg je echt knallende koppijn vanquote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met het plafond?
De living heeft geen plafond, maar een tv licht opstelling, maar de slaapkamers?
Akoestische panelenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met het plafond?
De living heeft geen plafond, maar een tv licht opstelling, maar de slaapkamers?
Lange leve de daglicht bakken.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Overal hangt speciale verlichting, ook in de slaapkamers aan het plafond. Is echt heel fel. Krijg je echt knallende koppijn van![]()
![]()
Dat doen ze allemaal daarquote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Aard van het beestje. Wicky leeft voor het geroddel en gestook. Engnek.
Sharice en Keanuquote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane vraagt aan axel wie hij in de finale ziet staan
Elsa
Pootje
Keanu
Sharice
Jane of hij zelf
De vraag of je de camera's wel eens vergeet als je in het huis zit is bij deze dan ook wel beantwoord.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Overal hangt speciale verlichting, ook in de slaapkamers aan het plafond. Is echt heel fel. Krijg je echt knallende koppijn van![]()
![]()
Hij denkt het, Sharice is een twijfelgevalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sharice en KeanuZegt hij nu dat zodat hij dan meer kans maakt of denkt hij dat echt.....
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel heeft vrijdag in DBK gezegd, dat sinds de 4 nieuwe mensen er zijn, zijn tijd in het huis een stuk leuker is geworden
Bij ons was het overdag 16x daglichtsterkte en 's avonds naar de helft, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lange leve de daglicht bakken.
Gelukkig zijn ze nu als ledbak een beetje beter dimbaar
Pootje versta ik voor geen meter dus ja heeft een leuke kop maar voor de rest geen idee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij denkt het, Sharice is een twijfelgeval
Nooit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
De vraag of je de camera's wel eens vergeet als je in het huis zit is bij deze dan ook wel beantwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Het is voor mij ook al even gelden dat ik TV heb gedaan maar ik herinner het mij ook zoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bij ons was het overdag 16x daglichtsterkte en 's avonds naar de helft, als ik het me goed herinner.
Wait what? Werkte je voor tv of was je op tv? Vertelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is voor mij ook al even gelden dat ik TV heb gedaan maar ik herinner het mij ook zo
Ah, een kennerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is voor mij ook al even gelden dat ik TV heb gedaan maar ik herinner het mij ook zo
Leuk om naar te luisterenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Afdeling Snode Plannen - met Jane & Axel, goedenavond!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |