Was ook niet okee. Ze doen wel vaker dingen niet helemaal slim vanuit psychologisch oogpunt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel is niet te spreken over dat hij 3 dagen en nachten geen menselijk contact had en ineens tussen 12 andere mensen kwam. Gast hij nog zeggen dat dat niet oke was en dat ze dat niet meer moeten doen.
Hij komt ze ze zo aflossen met Elsa.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt een topper die Wicky, kan zijn nominatie vrijspelen door te fietsen, anderen fietsen en meneer ligt in bed? Ga er op zijn minst bij zitten als anderen voor je fietsen
Ja, mocht ik in zijn schoenen staan zou ik dat zeker doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt een topper die Wicky, kan zijn nominatie vrijspelen door te fietsen, anderen fietsen en meneer ligt in bed? Ga er op zijn minst bij zitten als anderen voor je fietsen
DAn zou ik het nog niet doen, vind het al belachelijk dat hij zijn nominatie mag weg fietsenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij komt ze ze zo aflossen met Elsa.
Jane en Axel hebben zelf gezegd ga even ztten/liggen
Het komt meneertje weer lekker aanwaaien. Begint ook na de uitzending van vanavond verder te zakken bij mij. We kennen het allemaal nu welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane hij (jordy) heeft al zoveel gezegd afgelopen weken maar niks is nog waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |