jane en axel misschienquote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat ik het zie, waarom Jaxel?
Is wel handig om te weten hoe ver je bent toch. En hoe lang je nog moet. En wie wat heeft gedaan om beetje evenredig te verdelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef BigBreg83 het volgende:
En waarom schrijven ze de tijden op?? BB zegt toch wanneer de 12 uur om zijn?
Dan is Jordy weg denk ikquote:Op maandag 10 februari 2025 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ideale bank van Axel Milena, Jordy en Mattie
Denk dat hij eerst Jane wilde schrijven maar Axel gaat fietsen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vermoed dat het dan om team Jane en Axel gaat,quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, omdat als je kroeshaar had, je al die vragen niet zou hoeven stellenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
nope , ik ben gewoon benieuwd waarom ze er zo bij loopt, waarom dan al die wedervragen
En aflossing bij te houden.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Om het voor zichzelf bij te houden denk ik.
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat is tegen het pluizen denk ik. Het kan ook met een panty.
Bij haar soort haar hoort een speciale behandeling, incl. deze mutsquote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
nope , ik ben gewoon benieuwd waarom ze er zo bij loopt, waarom dan al die wedervragen
kom je nu meequote:Op maandag 10 februari 2025 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, omdat als je kroeshaar had, je al die vragen niet zou hoeven stellenDan was het logisch.
En om achteraf met vingers te wijzen wie het minst gedaan heeftquote:Op maandag 10 februari 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is wel handig om te weten hoe ver je bent toch. En hoe lang je nog moet. En wie wat heeft gedaan om beetje evenredig te verdelen.
Dat is vanwege de dreads of vlechten, dat het niet een grotere kroeszooi wordt.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk dat BB dit al aan ziet komen en misschien daarom dat ze wicky willen savenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
David S eet niks heeft het echt zwaar volgens Jane
David S forceert een exit om gezondheidsredenen
hah.... mijn vrouw heeft kroeshaar.. het is geen fijn haar, het is heeeeeel veel werk, en ze is erg jaloers (nou ja, klein beetje) op mijn steile haarquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Bij haar soort haar hoort een speciale behandeling, incl. deze muts
leuk en leerzaam dat cossenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat is vanwege de dreads of vlechten, dat het niet een grotere kroeszooi wordt.
Als je echt trek hebt eet je welquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
David S eet niks heeft het echt zwaar volgens Jane
David S forceert een exit om gezondheidsredenen
Dat weet Odie best wel, hij daagt ons gewoon uitquote:Op maandag 10 februari 2025 23:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat is vanwege de dreads of vlechten, dat het niet een grotere kroeszooi wordt.
Dat is een satijnen slaapmuts. Dan heb je een kleinere kans op klitten en knopen. En satijn neemt amper vocht op waardoor de oliën en hydratatie in het haar blijven.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar dan doe ik geen badmuts op nadien
Odie, nappy?!quote:Op maandag 10 februari 2025 23:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat weet Odie best wel, hij daagt ons gewoon uit![]()
Grrr
Axel is straks een loner op Jane na geen vrienden daar....hij wil al de jonkies weg hebben...terwijl hij zelf ook niet oud is.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ideale bank van Axel Milena, Jordy en Mattie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |