aan julie wil ik nog wel terugdenkenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze opdracht doet me terug denken aan Jill en Julie in het eerste seizoen van de nieuwe BB reeks
BB zei ik zou niet met 2 tegelijkertijd fietsen kost alleen maar energiequote:Op maandag 10 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
dit gaat nog wel mis, iemand krijgt een keer kramp of een zere knie of een zere k en het is mislukt, daarom is het ook de bedoeling denk ik, dat ze met z'n tweeën tegelijk fietsen
BB zei juist dat dat niet perse hoefde...quote:Op maandag 10 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
dit gaat nog wel mis, iemand krijgt een keer kramp of een zere knie of een zere k en het is mislukt, daarom is het ook de bedoeling denk ik, dat ze met z'n tweeën tegelijk fietsen
Ik dacht dat Wicky het wel gehaald hadquote:Op maandag 10 februari 2025 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Jolien en Wicky niet gehaald, en Eva en Sharice wel gehaald, monteer ze morgen ...
Nee, dat hoeft niet van BB. alleen mag het fietsen niet stoppen maar eigenlijk hoeft er niet eens twee man te blijven.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
Ik dat dat ook wel mag hoor. Maar Eva en wicky hebben dit zo bedacht.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB zei ik zou niet met 2 tegelijkertijd fietsen kost alleen maar energie
dat heb ik niet gehoord, gaf alleen maar een worst case scenario aan, vond het best goed bedacht van mezelfquote:Op maandag 10 februari 2025 23:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB zei juist dat dat niet perse hoefde...
Lekker blijven streamen danquote:Op maandag 10 februari 2025 23:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou heb net weer gekeken naar de uitzending, maar alle leuke dingen die wij op de streams zien laten ze niet op tv zien
hij moet zijn haar nog doenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Keanu wil een half uur van tevoren wakker gemaakt worden zodat hij nog even kan opfrissen en eten voordat ie moet gaan fietsen
ga gewoon fietsen voor dat ene uurtje zeikerd
Mag toch gewoon, zijn levenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Keanu wil een half uur van tevoren wakker gemaakt worden zodat hij nog even kan opfrissen en eten voordat ie moet gaan fietsen
ga gewoon fietsen voor dat ene uurtje zeikerd
Over het haar van keanu gesproken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pootje is grappigquote:Op maandag 10 februari 2025 23:14 schreef mijntjexx het volgende:
haha Pootje lult gewoon door, heeft er schijt aan
Hij moetquote:Op maandag 10 februari 2025 23:17 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar wicky wil dus de hele 12 uur erbij blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |