Hoe reageerde Jane?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Jolien tegen Jane buiten : alles blijft hetzelfde, toch ?
Idd, zei toch ook hequote:Op maandag 10 februari 2025 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Milena zegt zei ging toch ook op mij.
Ik heb teruggespoeld, en volgens mij is dit niet gezegd ... maar goed.. ik kan het mis hebben.quote:
De Russische methode.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:20 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Milena heel veel snapt
maar zolang het goed gaat voor haar en zij amper opvalt laat ze het lekker zo lopen
is ook een manier om in de finale te komen, ze heeft haar minions die dingen voor haar regelen en zelf blijft ze buiten schot en wordt haar naam amper genoemd
Ik heb zo'n schijthekel aan dergelijke typesquote:Op maandag 10 februari 2025 16:20 schreef Puzzie het volgende:
Jolien nu weer het onschuldige lammetje uithangen
ja dat weet ik niet precies, volgens mij zei Jane iets als : surequote:
knap gereageerd van janequote:Op maandag 10 februari 2025 16:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet precies, volgens mij zei Jane iets als : sure
Maar het ging zo snel en ik was te laat met schakelen, ze gingen alweer naar binnen
Misschien weet @:DGK_Tegengas meer ? Rond 16:15 op stream 2
Jane heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze milena niet mochtquote:Op maandag 10 februari 2025 16:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd, zei toch ook he
Ja Jane heeft ook kleur bekent.
En je ziet het, net als toen Axel en Jane met zijn tweeen in de living zaten en de rest met 9 man op het rode kusseneiland.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan dergelijke types
kindvrouwtje, tranen hoog, kijk mij eens lief en onschuldig zijn
dat zei ik net al, dat heeft ze heel snel na die uitspraak al gezegdquote:Op maandag 10 februari 2025 16:23 schreef Koos1958 het volgende:
Netjes van Jane dat ze zegt dat ze dingen heeft gezegd die niet netjes zijn.
Ik kan niet tegen nagelbijtersquote:Op maandag 10 februari 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat sabbelen op dat kleine sikkie onder zijn lip
De koude oorlog was er niks bij. Leek ook even of jane ging huilen en milena wreef toen over jane haar armquote:Op maandag 10 februari 2025 16:24 schreef Rhosyn het volgende:
Milena probeert goed te praten hoe het ging en Jane reageert koeltjes. Niet boos. Niet verdrietig. Koeltjes
Die staat vol met stress denk ik. Die voelt dingen vaak wel aan. Alleen heeft zelf zo regelmatig dat hij dingen verkeerd zegt.quote:
Oehh dat zou een mooie wending zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu iedereen die als laatste is geëindigd een vrijstelling en de rest strijden voor een nominatie.
Hij doet het al vanaf het begin , het is bepaald gedrag van nagelbijtersquote:Op maandag 10 februari 2025 16:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die staat vol met stress denk ik. Die voelt dingen vaak wel aan. Alleen heeft zelf zo regelmatig dat hij dingen verkeerd zegt.
Hopelijk als laatstequote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Luna68 het volgende:
Nou nu is het wachten op Wicky die als eerste terugkomt
Dan ontploft de cos.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu iedereen die als laatste is geëindigd een vrijstelling en de rest strijden voor een nominatie.
Geen idee?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Sharice gewonnen.....
Jane minst geliefdquote:Op maandag 10 februari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Sharice gewonnen.....
Wat ik niet helemaal uitsluit, dat BB denkt, de kaarten zijn geschud en de teams zijn gevormd.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nee, de anderen hebben toch ook geen medaille gewonnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jane minst geliefd
En bij milena zaten al ballen zei jolien dus ging jolien verder tegen milena en zal jolien daarom 2e zijn en sharice 1e
En zeker jordy erop zou zetten.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:36 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa doet alsof ze niemand anders wil vrijstellen dan wicky en die kan niet zegt ze.
Dan grapje dar ze sharice gaat nomineren.
Vanmiddag zei elsa tegen jane dat ze met wicky en jane wil blijven dus jane zal saven als het kan. Jane zei dat ze niet gaat hopen ivm teleurstelling
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Jordy voelt zich in de zevende hemel denk ik....
Alle nummers 1 hebben een medaille dacht ik tot nu toequote:Op maandag 10 februari 2025 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, de anderen hebben toch ook geen medaille gewonnen.
Ik probeer al drie keer hier iets over te schrijven.quote:
Game gespeeldquote:Op maandag 10 februari 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Hoi, weet iemand waarom ze die medailles hebben omhangen?
maar dat zijn er meer dan 3 toch die zoiets om hebben hangen of ik telde net verkeerd? (3 teams.. 1 winnaar)quote:Op maandag 10 februari 2025 16:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Alle nummers 1 hebben een medaille dacht ik tot nu toe
Waar komt jou fascinatie voor Jordy vandaan? Oprechte vraag..quote:Op maandag 10 februari 2025 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ja keanu zeg je ook altijd tegen jordy en nu doe je het zelf
1e, 2e en 3e krijgen een medaille..4e niksquote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dat zijn er meer dan 3 toch die zoiets om hebben hangen of ik telde net verkeerd? (3 teams.. 1 winnaar)
1 team is nog bezig, is net begonnen team wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dat zijn er meer dan 3 toch die zoiets om hebben hangen of ik telde net verkeerd? (3 teams.. 1 winnaar)
In het sv staat dat Sharice het eindstpel heeft gewonnen maar de rest heeft om wat voor een rede dan ook een medaille om? zoiets?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
1e, 2e en 3e krijgen een medaille..4e niks
Ohhh zoquote:Op maandag 10 februari 2025 16:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee Mattie heeft van hun groep gewonnen en Sharice van deze groep en nu is de 3e groep bezigquote:Op maandag 10 februari 2025 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het sv staat dat Sharice het eindstpel heeft gewonnen maar de rest heeft om wat voor een rede dan ook een medaille om? zoiets?
edit het is al duidelijk
Dank je Puzzie!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Mattie heeft van hun groep gewonnen en Sharice van deze groep en nu is de 3e groep bezig
Ze bespeelt hem gewoon.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik probeer al drie keer hier iets over te schrijven.
1. Jolien doet het er om.
2. Jordy denkt nu dat hij kans maakt bij haar.
De andere mannen zullen dit niet zo snel denken maar Jordy is een geval apart.
Beetje eens, met bovenstaande was dat te voorspellen geweest.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
het ligt eraan in welk team je zit, maar kans 3 op 1 is groot. Als Elsa, Wicky, Jane en Jordy in een team hadden gezeten, waren ze met 3 op Jordy gegaan. Hoe lullig ook voor de verliezers, dit is het spel
Ze wist niet wat er ging gebeuren iddquote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa wist dus dat ze op elkaar moesten. Maar iets anders gedacht
Elsa heeft de teams dom ingedeeld vind ikquote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Yup daarom snap ik haar keuze nietquote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ja en keanu nu proberen mattie over jordy te beïnvloeden. (Uurtje terug)quote:Op maandag 10 februari 2025 16:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beetje eens, met bovenstaande was dat te voorspellen geweest.
Keanu had alleen verwacht dat Matt zijn rug zou dekken en Jane had Jolien niet verwacht.
Maar hey, Elsa heeft gekozen
Vreemde positie heeft ze Wicky dan gegevenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Gingen sharice haar ogen maar eens openquote:Op maandag 10 februari 2025 16:43 schreef Puzzie het volgende:
Jane's ogen zijn nu wel geopend , dat is positief
Kweenie, vertrouw Elsa ook niet helemaal meerquote:Op maandag 10 februari 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wist niet wat er ging gebeuren idd
Met deze uitslag wel maar ze koos wel voor dezelfde sterkte qua personenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Elsa heeft de teams dom ingedeeld vind ik
Die hangen naar benedenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gingen sharice haar ogen maar eens open
Lijkt me vrij logisch ditquote:Op maandag 10 februari 2025 16:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Kweenie, vertrouw Elsa ook niet helemaal meer
Precies.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat die niet in de finale komt, vind het zo’n Nonoquote:Op maandag 10 februari 2025 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
En Jade moest het opnemen tegen 3 Belgen, die samenwerkte.
Elsa heeft de tactiek om als enige NL'er naar de finale te mogen.
Je kan op dit moment nog helemaal niet spreken over een tactiek om te kunnen winnen, daar is het nog wat vroeg voor.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
En Jade moest het opnemen tegen 3 Belgen, die samenwerkte.
Elsa heeft de tactiek om als enige NL'er naar de finale te mogen.
Ze heeft wel haar bondje over drie teams verdeeld, Jane, Axel en Wicky ( het kookteam)quote:Op maandag 10 februari 2025 16:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Kweenie, vertrouw Elsa ook niet helemaal meer
Ik vind elsa ook niet zo,maar mag wel verder komen. Nu eerst keanu of sharice wat mij betreft eruit. Of Davis S want die doet daar eigenlijk helemaal niets.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat die niet in de finale komt, vind het zo’n Nono
Denk dat ze er heus wel over nadenken, daar hebben ze tijd genoeg voor.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan op dit moment nog helemaal niet spreken over een tactiek om te kunnen winnen, daar is het nog wat vroeg voor.
Je kan van alles bedenken maar zie eerst maar eens een week verder te komen , en dat geldt voor iedereenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze er heus wel over nadenken, daar hebben ze tijd genoeg voor.
Ja, zeker en zou hetzelfde doen met Axel.....althans dat zei Axelquote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Puzzie het volgende:
Jane was echt boos maar het is nu okay , ze had dit allang kunnen weten zegt ze.
fok die spaties. .. en hun vriend!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
Wat the FOK! heb ik iedere keer met die kut spaties
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
fok die spaties. .. en hun vriend!
[..]
Dit komt echt van BB af....en in zekere mate Elsa ingefluisterd.....drama en sensatie.....quote:Op maandag 10 februari 2025 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup daarom snap ik haar keuze niet
[..]
Jawel wat was dat . Ze stormde buiten in een helse furie , stomend van ergenis.Alle 3 op mij ik onthou het!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Puzzie het volgende:
Jane was echt boos maar het is nu okay , ze had dit allang kunnen weten zegt ze.
Elsa moest teams vormen en ze dacht dat ze gewoon tegen elkaar moesten. Net zoiets als David tegen Mattie op die surfplank met de bal. Ze wist niet dat het een gunspel zou worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup daarom snap ik haar keuze niet
Ze was ff pissed ,maar ze had het kunnen weten , het is nu okayquote:Op maandag 10 februari 2025 16:56 schreef KangaP het volgende:
[..]
Jawel wat was dat . Ze stormde buiten in een helse furie , stomend van ergenis.Alle 3 op mij ik onthou het!
En Elza proberen te temperen.
4e keer dat hij dit verteld tegen iemand en ja spijt ervan eerst doen en dan weer jammerquote:Op maandag 10 februari 2025 17:00 schreef engine het volgende:
Keanu weer ergens boos over dus we gaan het hier eens uren over hebben
En schuift alle schuld op Jordy terwijl hij net zo vals was. Dat noemen we hier 'een drol terug naar binnen trekken'quote:Op maandag 10 februari 2025 17:01 schreef Puzzie het volgende:
Keanu heeft spijt van wat hij heeft gedaan,
David S ligt eruit
Ook een manier om je weer bij anderen in te likkenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
4e keer dat hij dit verteld tegen iemand en ja spijt ervan eerst doen en dan weer jammer
En verwijt het jordy dat te doen en zegt dus ook tegen mattie dat jordy tegen hem wilde spelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En schuift alle schuld op Jordy terwijl hij net zo vals was. Dat noemen we hier 'een drol terug naar binnen trekken'
Haha, idd keutel intrekken.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En schuift alle schuld op Jordy terwijl hij net zo vals was. Dat noemen we hier 'een drol terug naar binnen trekken'
Precies! Wees eerlijk en zeg dat je closer bent met die anderen in plaats van al die slappe excuses die zowel Mattheus als Keanu nu doenquote:
Gelukkig wel is een andere groep maar hebben het zelfde doel een gemeenschappelijke target kiezen.quote:
Ik wil juist het gesprek in het boudoir zienquote:Op maandag 10 februari 2025 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelukkig wel is een andere groep maar hebben het zelfde doel een gemeenschappelijke target kiezen.
Dat is BB, je kunt je er continu aan ergeren en er over posten, of je kunt het accepteren. Er zijn groepjes, die lullen over elkaar, roddelen over elkaar, proberen elkaar te nomineren.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelukkig wel is een andere groep maar hebben het zelfde doel een gemeenschappelijke target kiezen.
Ij kijk bb zoals ik wil en erger me eraan. Had dit jaar goede hoop met die enkele slaapkamer.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is BB, je kunt je er continu aan ergeren en er over posten, of je kunt het accepteren. Er zijn groepjes, die lullen over elkaar, roddelen over elkaar, proberen elkaar te nomineren.
iedereen sneakt over elkaar, dit jaar voor mijn gevoel veel erger dan andere jaren en ook meer de Belgen tegen de Nederlandersquote:
Heel irritant jaquote:Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Fijn dat ze alle microfoons tegelijk open zetten.
Ben ik niet helemaal met je eens.. Milena, Jordy, Sharice praten over mensen zonder directe aanwijzing..De rest doet het ook wel eens, maar dan is er iets voorgevallenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
iedereen sneakt over elkaar, dit jaar voor mijn gevoel veel erger dan andere jaren en ook meer de Belgen tegen de Nederlanders
dan heeft ze er dus goed aan gedaan om in ieder geval Jane en Axel en Wicky niet in hetzelfde team te zetten.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa wist dus wel dat ze tegen elkaar moesten, maar niet dat ze 'kleur moesten bekennen'
Waarom zet ze Wicky dan bij Eva, David en Pootje? Dat is wel een hele rare positiequote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa wist dus wel dat ze tegen elkaar moesten, maar niet dat ze 'kleur moesten bekennen'
Ja, konden ze lekker verliezen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
dan heeft ze er dus goed aan gedaan om in ieder geval Jane en Axel en Wicky niet in hetzelfde team te zetten.
Hij is toch al genomineerd?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarom zet ze Wicky dan bij Eva, David en Pootje? Dat is wel een hele rare positie
We krijgen dat ook wel veel in beeld te zien. Afgelopen jaren hadden ze vaak nog mooie gesprekken, gingen ze sporten, speelden zelfbedachte spelletjes, of maakte gewoon lol. Het roddelen en tactiek bespreken was daardoor ook minder in beeld.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
iedereen sneakt over elkaar, dit jaar voor mijn gevoel veel erger dan andere jaren en ook meer de Belgen tegen de Nederlanders
anders had wicky bij Jane of Axel gezeten ( denk ik) en dus tegen Jane of Axel moeten spelenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Waarom zet ze Wicky dan bij Eva, David en Pootje? Dat is wel een hele rare positie
Axel heeft het ook te pakken en kan er niet over op houden....Ik snap het ik zou het ook zo doen als ik een maatje had. Maar ze kunnen niet stoppen.quote:
Ik geloof dat het meer Keanu is die er mee zit. Hij blijft er maar over beginnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel heeft het ook te pakken en kan er niet over op houden....Ik snap het ik zou het ook zo doen als ik een maatje had. Maar ze kunnen niet stoppen.
En het is allemaal de schuld van Jordy! Hij liet zich meeslepenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat het meer Keanu is die er mee zit. Hij blijft er maar over beginnen.
Ik ben wel klaar met die huichelaarquote:Op maandag 10 februari 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
Ahhh wat lief.. jolien briefje weer gelezen..
Die had haar het liefst een duw gegevenquote:
Maar hij heeft het nog niet 'officieel' gemaakt !!quote:Op maandag 10 februari 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met die huichelaar
Kleuterniveauquote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hij heeft het nog niet 'officieel' gemaakt !!
Jaaa daar nog over door neuzelenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hij heeft het nog niet 'officieel' gemaakt !!
maar hoe ze ook kijkt, die ze je denken "blablabla, lul maar een eind weg"quote:Op maandag 10 februari 2025 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die had haar het liefst een duw gegeven
Ik denk het. Erger me er ook al vanaf dag 1 aan. Wat een amateurisme.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:19 schreef Folies het volgende:
Moet dat een schelp voorstellen op die klapdeuren in het boudoir?
Sharice geilt wel op hem dus. Haha.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:23 schreef mazaru het volgende:
Ik vond David leuk toen hij binnenkwam. Maar ik krijg nu een beetje de kriebels van die man. Die voelt zich echt de hunk van het huis en denkt dat hij al die jonge meiden kan krijgen.
dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:24 schreef Folies het volgende:
[..]
Sharice geilt wel op hem dus. Haha.
lekker inlikken nu bij Axelquote:Op maandag 10 februari 2025 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu is een opportunist 1e klas. Meedoen met club van jeff en co. Die worden minder dus pijlen gericht op groep axel en co.
Die geilt volgens mij alleen op Milenaquote:Op maandag 10 februari 2025 17:24 schreef Folies het volgende:
[..]
Sharice geilt wel op hem dus. Haha.
Maar David heeft weer iets dat Milena niet heeftquote:
Ja was een tijdje terug toen hij op de wc zat. Weet niet meer hoe ze deed, maar was overduidelijk. Misschien dat ze zijn geplas een fijn geluid vond.quote:
En mattie van jordy weghalen. Want dat kan hij echt niet hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lekker inlikken nu bij Axel
Stelt wel enigszins gerust dat ze geen sprankelende toekomst zal hebben met haar keuzes voor foute mannen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:26 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja was een tijdje terug toen hij op de wc zat. Weet niet meer hoe ze deed, maar was overduidelijk. Misschien dat ze zijn geplas een fijn geluid vond.
Ja, maar twee is ook leuk....David op een afstand want die is bezet en Milena is een vrije meid.quote:
En Mattie stinkt er in of zou het het navragen bij Jordy?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En mattie van jordy weghalen. Want dat kan hij echt niet hebben
Zegt ze... Elsa kan heel knap allerlei verhalen vertellen hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wist niet wat er ging gebeuren idd
Jij wist het wel begrijp ik?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zegt ze... Elsa kan heel knap allerlei verhalen vertellen hoor.
Gaat toch nergens heen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu gaat Jordy blijven nomineren. Speelt het spel anders, en K steekt meer moeite in de relatie dan J.
Hij zegt dat hij misleidt is, al zegt Keanu ook dat hij heeft gezegd dat hij zelf beslist voor wie hij gaat. Beetje dubbel!quote:Op maandag 10 februari 2025 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu zegt dat hij misleidt is door Jordy over iets met ballen pakken. Hoopt dat het op tv te zien zal zijn.
Het mooiste wel ervan is dat wij in principe wel weten dat Jane en Axel niet bang hoeven te zijn om op de bank te komen. Zij winnen denk ik van iedereenquote:
Wow die MIlena. Zo dicht bij Jane gaan zitten en zelfs haar benen aanraken/strelen. En eigenlijk afdwingen dat het okee is tussen hun terwijl het haar geen reet kan schelen.quote:
Hopelijk vette nominatie voor die jenkert!quote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Keanu zegt nu ook dat Mattie de nieuwe Niels is geworden. Wat een rat die Keanu
Pure jaloezie van keanu. En jody speelt toch voor zich zelf en geeft dat eerlijk toe.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Niels ging weg, het was even huilen, huilen, en daarna was het .. oh .. laat ik een vervanging vinden.
Als ze die op de bank zetten dan is degene die ernaast zit gewoon de pisang. Die kan vertrekkenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het mooiste wel ervan is dat wij in principe wel weten dat Jane en Axel niet bang hoeven te zijn om op de bank te komen. Zij winnen denk ik van iedereen
maar Jane laat haar gelukkig niet dichtbij komen, en ik vind de (beetje minachtende) glimlach van Jane ook wel mooi hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 17:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wow die MIlena. Zo dicht bij Jane gaan zitten en zelfs haar benen aanraken/strelen. En eigenlijk afdwingen dat het okee is tussen hun terwijl het haar geen reet kan schelen.
Pffff sommige mensen
Lennie ging weg en hij uitte zich ook bij anderen, zie het probleem niet in een nieuw maatje vinden in het huis.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Niels ging weg, het was even huilen, huilen, en daarna was het .. oh .. laat ik een vervanging vinden.
Jane en Axel zijn echte strijders en winnaars dat kun je van Sharice en Melanie niet zeggrnquote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het mooiste wel ervan is dat wij in principe wel weten dat Jane en Axel niet bang hoeven te zijn om op de bank te komen. Zij winnen denk ik van iedereen
En Jane kon geen kant op. Normaal gesproken kun je nog naar achteren stappen om uit die klauwen te komen. Maar ze zat letterlijk met haar rug tegen de muur.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wow die MIlena. Zo dicht bij Jane gaan zitten en zelfs haar benen aanraken/strelen. En eigenlijk afdwingen dat het okee is tussen hun terwijl het haar geen reet kan schelen.
Pffff sommige mensen
Dus Jordy was niet de leider in dit spel, wie dan wel? Want zo wordt het nu gebrachtquote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben geen Keanu fan, maar hij ziet wel goed hoe Jordy is.
Jordy is een volger, heeft iemand 'boven' zich nodig.
Hij wil Mattheus voor zichzelfquote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef Kissingbird het volgende:
grote praatjes weer van keanu nu..
Ja ze zat echt klemquote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Jane kon geen kant op. Normaal gesproken kun je nog naar achteren stappen om uit die klauwen te komen. Maar ze zat letterlijk met haar rug tegen de muur.
Nee maar ik vertrouw Elsa totaal niet. Dus vandaar dat ik zo mijn mening geef . Ik ben BB niet dus WEET niets, waarschijnlijk net zoals jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |