quote:Op maandag 10 februari 2025 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
fok die spaties. .. en hun vriend!
Dit komt echt van BB af....en in zekere mate Elsa ingefluisterd.....drama en sensatie.....quote:Op maandag 10 februari 2025 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup daarom snap ik haar keuze niet
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
fok die spaties. .. en hun vriend!
Jawel wat was dat . Ze stormde buiten in een helse furie , stomend van ergenis.Alle 3 op mij ik onthou het!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Puzzie het volgende:
Jane was echt boos maar het is nu okay , ze had dit allang kunnen weten zegt ze.
Elsa moest teams vormen en ze dacht dat ze gewoon tegen elkaar moesten. Net zoiets als David tegen Mattie op die surfplank met de bal. Ze wist niet dat het een gunspel zou worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup daarom snap ik haar keuze niet
Ze was ff pissed ,maar ze had het kunnen weten , het is nu okayquote:Op maandag 10 februari 2025 16:56 schreef KangaP het volgende:
[..]
Jawel wat was dat . Ze stormde buiten in een helse furie , stomend van ergenis.Alle 3 op mij ik onthou het!
En Elza proberen te temperen.
4e keer dat hij dit verteld tegen iemand en ja spijt ervan eerst doen en dan weer jammerquote:Op maandag 10 februari 2025 17:00 schreef engine het volgende:
Keanu weer ergens boos over dus we gaan het hier eens uren over hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |