Ik kan niet tegen nagelbijtersquote:Op maandag 10 februari 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat sabbelen op dat kleine sikkie onder zijn lip
De koude oorlog was er niks bij. Leek ook even of jane ging huilen en milena wreef toen over jane haar armquote:Op maandag 10 februari 2025 16:24 schreef Rhosyn het volgende:
Milena probeert goed te praten hoe het ging en Jane reageert koeltjes. Niet boos. Niet verdrietig. Koeltjes
Die staat vol met stress denk ik. Die voelt dingen vaak wel aan. Alleen heeft zelf zo regelmatig dat hij dingen verkeerd zegt.quote:
Oehh dat zou een mooie wending zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu iedereen die als laatste is geëindigd een vrijstelling en de rest strijden voor een nominatie.
Hij doet het al vanaf het begin , het is bepaald gedrag van nagelbijtersquote:Op maandag 10 februari 2025 16:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die staat vol met stress denk ik. Die voelt dingen vaak wel aan. Alleen heeft zelf zo regelmatig dat hij dingen verkeerd zegt.
Hopelijk als laatstequote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Luna68 het volgende:
Nou nu is het wachten op Wicky die als eerste terugkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |