Wow die MIlena. Zo dicht bij Jane gaan zitten en zelfs haar benen aanraken/strelen. En eigenlijk afdwingen dat het okee is tussen hun terwijl het haar geen reet kan schelen.quote:
Hopelijk vette nominatie voor die jenkert!quote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Keanu zegt nu ook dat Mattie de nieuwe Niels is geworden. Wat een rat die Keanu
Pure jaloezie van keanu. En jody speelt toch voor zich zelf en geeft dat eerlijk toe.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Niels ging weg, het was even huilen, huilen, en daarna was het .. oh .. laat ik een vervanging vinden.
Als ze die op de bank zetten dan is degene die ernaast zit gewoon de pisang. Die kan vertrekkenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het mooiste wel ervan is dat wij in principe wel weten dat Jane en Axel niet bang hoeven te zijn om op de bank te komen. Zij winnen denk ik van iedereen
maar Jane laat haar gelukkig niet dichtbij komen, en ik vind de (beetje minachtende) glimlach van Jane ook wel mooi hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 17:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wow die MIlena. Zo dicht bij Jane gaan zitten en zelfs haar benen aanraken/strelen. En eigenlijk afdwingen dat het okee is tussen hun terwijl het haar geen reet kan schelen.
Pffff sommige mensen
Lennie ging weg en hij uitte zich ook bij anderen, zie het probleem niet in een nieuw maatje vinden in het huis.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Niels ging weg, het was even huilen, huilen, en daarna was het .. oh .. laat ik een vervanging vinden.
Jane en Axel zijn echte strijders en winnaars dat kun je van Sharice en Melanie niet zeggrnquote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het mooiste wel ervan is dat wij in principe wel weten dat Jane en Axel niet bang hoeven te zijn om op de bank te komen. Zij winnen denk ik van iedereen
En Jane kon geen kant op. Normaal gesproken kun je nog naar achteren stappen om uit die klauwen te komen. Maar ze zat letterlijk met haar rug tegen de muur.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wow die MIlena. Zo dicht bij Jane gaan zitten en zelfs haar benen aanraken/strelen. En eigenlijk afdwingen dat het okee is tussen hun terwijl het haar geen reet kan schelen.
Pffff sommige mensen
Dus Jordy was niet de leider in dit spel, wie dan wel? Want zo wordt het nu gebrachtquote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben geen Keanu fan, maar hij ziet wel goed hoe Jordy is.
Jordy is een volger, heeft iemand 'boven' zich nodig.
Hij wil Mattheus voor zichzelfquote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef Kissingbird het volgende:
grote praatjes weer van keanu nu..
Ja ze zat echt klemquote:Op maandag 10 februari 2025 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Jane kon geen kant op. Normaal gesproken kun je nog naar achteren stappen om uit die klauwen te komen. Maar ze zat letterlijk met haar rug tegen de muur.
Nee maar ik vertrouw Elsa totaal niet. Dus vandaar dat ik zo mijn mening geef . Ik ben BB niet dus WEET niets, waarschijnlijk net zoals jij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |