Dan ontploft de cos.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu iedereen die als laatste is geëindigd een vrijstelling en de rest strijden voor een nominatie.
Geen idee?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Sharice gewonnen.....
Jane minst geliefdquote:Op maandag 10 februari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Sharice gewonnen.....
Wat ik niet helemaal uitsluit, dat BB denkt, de kaarten zijn geschud en de teams zijn gevormd.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu iedereen die als laatste is geëindigd een vrijstelling en de rest strijden voor een nominatie.
Nee, de anderen hebben toch ook geen medaille gewonnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jane minst geliefd
En bij milena zaten al ballen zei jolien dus ging jolien verder tegen milena en zal jolien daarom 2e zijn en sharice 1e
En zeker jordy erop zou zetten.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:36 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa doet alsof ze niemand anders wil vrijstellen dan wicky en die kan niet zegt ze.
Dan grapje dar ze sharice gaat nomineren.
Vanmiddag zei elsa tegen jane dat ze met wicky en jane wil blijven dus jane zal saven als het kan. Jane zei dat ze niet gaat hopen ivm teleurstelling
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Jordy voelt zich in de zevende hemel denk ik....
Alle nummers 1 hebben een medaille dacht ik tot nu toequote:Op maandag 10 februari 2025 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, de anderen hebben toch ook geen medaille gewonnen.
Ik probeer al drie keer hier iets over te schrijven.quote:
Game gespeeldquote:Op maandag 10 februari 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Hoi, weet iemand waarom ze die medailles hebben omhangen?
maar dat zijn er meer dan 3 toch die zoiets om hebben hangen of ik telde net verkeerd? (3 teams.. 1 winnaar)quote:Op maandag 10 februari 2025 16:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Alle nummers 1 hebben een medaille dacht ik tot nu toe
Waar komt jou fascinatie voor Jordy vandaan? Oprechte vraag..quote:Op maandag 10 februari 2025 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ja keanu zeg je ook altijd tegen jordy en nu doe je het zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |