Hoe reageerde Jane?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Jolien tegen Jane buiten : alles blijft hetzelfde, toch ?
Idd, zei toch ook hequote:Op maandag 10 februari 2025 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Milena zegt zei ging toch ook op mij.
Ik heb teruggespoeld, en volgens mij is dit niet gezegd ... maar goed.. ik kan het mis hebben.quote:
De Russische methode.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:20 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Milena heel veel snapt
maar zolang het goed gaat voor haar en zij amper opvalt laat ze het lekker zo lopen
is ook een manier om in de finale te komen, ze heeft haar minions die dingen voor haar regelen en zelf blijft ze buiten schot en wordt haar naam amper genoemd
Ik heb zo'n schijthekel aan dergelijke typesquote:Op maandag 10 februari 2025 16:20 schreef Puzzie het volgende:
Jolien nu weer het onschuldige lammetje uithangen
ja dat weet ik niet precies, volgens mij zei Jane iets als : surequote:
knap gereageerd van janequote:Op maandag 10 februari 2025 16:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet precies, volgens mij zei Jane iets als : sure
Maar het ging zo snel en ik was te laat met schakelen, ze gingen alweer naar binnen
Misschien weet @:DGK_Tegengas meer ? Rond 16:15 op stream 2
Jane heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze milena niet mochtquote:Op maandag 10 februari 2025 16:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd, zei toch ook he
Ja Jane heeft ook kleur bekent.
En je ziet het, net als toen Axel en Jane met zijn tweeen in de living zaten en de rest met 9 man op het rode kusseneiland.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan dergelijke types
kindvrouwtje, tranen hoog, kijk mij eens lief en onschuldig zijn
dat zei ik net al, dat heeft ze heel snel na die uitspraak al gezegdquote:Op maandag 10 februari 2025 16:23 schreef Koos1958 het volgende:
Netjes van Jane dat ze zegt dat ze dingen heeft gezegd die niet netjes zijn.
Ik kan niet tegen nagelbijtersquote:Op maandag 10 februari 2025 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat sabbelen op dat kleine sikkie onder zijn lip
De koude oorlog was er niks bij. Leek ook even of jane ging huilen en milena wreef toen over jane haar armquote:Op maandag 10 februari 2025 16:24 schreef Rhosyn het volgende:
Milena probeert goed te praten hoe het ging en Jane reageert koeltjes. Niet boos. Niet verdrietig. Koeltjes
Die staat vol met stress denk ik. Die voelt dingen vaak wel aan. Alleen heeft zelf zo regelmatig dat hij dingen verkeerd zegt.quote:
Oehh dat zou een mooie wending zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu iedereen die als laatste is geëindigd een vrijstelling en de rest strijden voor een nominatie.
Hij doet het al vanaf het begin , het is bepaald gedrag van nagelbijtersquote:Op maandag 10 februari 2025 16:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die staat vol met stress denk ik. Die voelt dingen vaak wel aan. Alleen heeft zelf zo regelmatig dat hij dingen verkeerd zegt.
Hopelijk als laatstequote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Luna68 het volgende:
Nou nu is het wachten op Wicky die als eerste terugkomt
Dan ontploft de cos.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
En nu iedereen die als laatste is geëindigd een vrijstelling en de rest strijden voor een nominatie.
Geen idee?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Sharice gewonnen.....
Jane minst geliefdquote:Op maandag 10 februari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Sharice gewonnen.....
Wat ik niet helemaal uitsluit, dat BB denkt, de kaarten zijn geschud en de teams zijn gevormd.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nee, de anderen hebben toch ook geen medaille gewonnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jane minst geliefd
En bij milena zaten al ballen zei jolien dus ging jolien verder tegen milena en zal jolien daarom 2e zijn en sharice 1e
En zeker jordy erop zou zetten.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:36 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa doet alsof ze niemand anders wil vrijstellen dan wicky en die kan niet zegt ze.
Dan grapje dar ze sharice gaat nomineren.
Vanmiddag zei elsa tegen jane dat ze met wicky en jane wil blijven dus jane zal saven als het kan. Jane zei dat ze niet gaat hopen ivm teleurstelling
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Jordy voelt zich in de zevende hemel denk ik....
Alle nummers 1 hebben een medaille dacht ik tot nu toequote:Op maandag 10 februari 2025 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, de anderen hebben toch ook geen medaille gewonnen.
Ik probeer al drie keer hier iets over te schrijven.quote:
Game gespeeldquote:Op maandag 10 februari 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Hoi, weet iemand waarom ze die medailles hebben omhangen?
maar dat zijn er meer dan 3 toch die zoiets om hebben hangen of ik telde net verkeerd? (3 teams.. 1 winnaar)quote:Op maandag 10 februari 2025 16:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Alle nummers 1 hebben een medaille dacht ik tot nu toe
Waar komt jou fascinatie voor Jordy vandaan? Oprechte vraag..quote:Op maandag 10 februari 2025 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ja keanu zeg je ook altijd tegen jordy en nu doe je het zelf
1e, 2e en 3e krijgen een medaille..4e niksquote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dat zijn er meer dan 3 toch die zoiets om hebben hangen of ik telde net verkeerd? (3 teams.. 1 winnaar)
1 team is nog bezig, is net begonnen team wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dat zijn er meer dan 3 toch die zoiets om hebben hangen of ik telde net verkeerd? (3 teams.. 1 winnaar)
In het sv staat dat Sharice het eindstpel heeft gewonnen maar de rest heeft om wat voor een rede dan ook een medaille om? zoiets?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
1e, 2e en 3e krijgen een medaille..4e niks
Ohhh zoquote:Op maandag 10 februari 2025 16:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
1e, 2e en 3e krijgen een medaille..4e niks
Nee Mattie heeft van hun groep gewonnen en Sharice van deze groep en nu is de 3e groep bezigquote:Op maandag 10 februari 2025 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het sv staat dat Sharice het eindstpel heeft gewonnen maar de rest heeft om wat voor een rede dan ook een medaille om? zoiets?
edit het is al duidelijk
Dank je Puzzie!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Mattie heeft van hun groep gewonnen en Sharice van deze groep en nu is de 3e groep bezig
Ze bespeelt hem gewoon.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik probeer al drie keer hier iets over te schrijven.
1. Jolien doet het er om.
2. Jordy denkt nu dat hij kans maakt bij haar.
De andere mannen zullen dit niet zo snel denken maar Jordy is een geval apart.
Beetje eens, met bovenstaande was dat te voorspellen geweest.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
het ligt eraan in welk team je zit, maar kans 3 op 1 is groot. Als Elsa, Wicky, Jane en Jordy in een team hadden gezeten, waren ze met 3 op Jordy gegaan. Hoe lullig ook voor de verliezers, dit is het spel
Ze wist niet wat er ging gebeuren iddquote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa wist dus dat ze op elkaar moesten. Maar iets anders gedacht
Elsa heeft de teams dom ingedeeld vind ikquote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Yup daarom snap ik haar keuze nietquote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ja en keanu nu proberen mattie over jordy te beïnvloeden. (Uurtje terug)quote:Op maandag 10 februari 2025 16:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beetje eens, met bovenstaande was dat te voorspellen geweest.
Keanu had alleen verwacht dat Matt zijn rug zou dekken en Jane had Jolien niet verwacht.
Maar hey, Elsa heeft gekozen
Vreemde positie heeft ze Wicky dan gegevenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Gingen sharice haar ogen maar eens openquote:Op maandag 10 februari 2025 16:43 schreef Puzzie het volgende:
Jane's ogen zijn nu wel geopend , dat is positief
Kweenie, vertrouw Elsa ook niet helemaal meerquote:Op maandag 10 februari 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wist niet wat er ging gebeuren idd
Met deze uitslag wel maar ze koos wel voor dezelfde sterkte qua personenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Elsa heeft de teams dom ingedeeld vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |