Ik wil juist het gesprek in het boudoir zienquote:Op maandag 10 februari 2025 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelukkig wel is een andere groep maar hebben het zelfde doel een gemeenschappelijke target kiezen.
Dat is BB, je kunt je er continu aan ergeren en er over posten, of je kunt het accepteren. Er zijn groepjes, die lullen over elkaar, roddelen over elkaar, proberen elkaar te nomineren.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelukkig wel is een andere groep maar hebben het zelfde doel een gemeenschappelijke target kiezen.
Ij kijk bb zoals ik wil en erger me eraan. Had dit jaar goede hoop met die enkele slaapkamer.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is BB, je kunt je er continu aan ergeren en er over posten, of je kunt het accepteren. Er zijn groepjes, die lullen over elkaar, roddelen over elkaar, proberen elkaar te nomineren.
iedereen sneakt over elkaar, dit jaar voor mijn gevoel veel erger dan andere jaren en ook meer de Belgen tegen de Nederlandersquote:
Heel irritant jaquote:Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Fijn dat ze alle microfoons tegelijk open zetten.
Ben ik niet helemaal met je eens.. Milena, Jordy, Sharice praten over mensen zonder directe aanwijzing..De rest doet het ook wel eens, maar dan is er iets voorgevallenquote:Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
iedereen sneakt over elkaar, dit jaar voor mijn gevoel veel erger dan andere jaren en ook meer de Belgen tegen de Nederlanders
dan heeft ze er dus goed aan gedaan om in ieder geval Jane en Axel en Wicky niet in hetzelfde team te zetten.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa wist dus wel dat ze tegen elkaar moesten, maar niet dat ze 'kleur moesten bekennen'
Waarom zet ze Wicky dan bij Eva, David en Pootje? Dat is wel een hele rare positiequote:Op maandag 10 februari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa wist dus wel dat ze tegen elkaar moesten, maar niet dat ze 'kleur moesten bekennen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |