Zelf doet hij ook geen flikker en zit er weer als een zwaarmoedige gast bij.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:56 schreef Snensie het volgende:
Ik word niet goed van Keanu die loopt te verkondigen dat de anderen die ‘s nachts geweest zijn het niet goed gedaan zouden hebben.
Maar wel klagen dat hij niet geslapen heeft en door gestreden heeftquote:Op zondag 9 februari 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Keanu vindt het wel fijn deze opdracht. Je hebt wat te doen en je voelt je niet nutteloos zegt hij.
Zaag vasthouden bedoelt hij danquote:Op zondag 9 februari 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Keanu vindt het wel fijn deze opdracht. Je hebt wat te doen en je voelt je niet nutteloos zegt hij.
Precies. Zelf zaagt ie helemaal niks.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zelf doet hij ook geen flikker en zit er weer als een zwaarmoedige gast bij.
Beste voorbeeld van gen z. Hij kan zo ambassadeur er van wordenquote:Op zondag 9 februari 2025 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Onze gangstaquote:Op zondag 9 februari 2025 10:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Maar wel klagen dat hij niet geslapen heeft en door gestreden heeft
HIj houdt het vuur brandende en is hout aan het zagenquote:Op zondag 9 februari 2025 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoop écht dat ze dit tot donderdag ofzo moeten doenquote:Op zondag 9 februari 2025 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
Keano analyseert zichzelf weer eens![]()
Keano vond het een leuke opdracht om te doen.. hij voelt zich niet nutteloos.. is bezig.. nacht door kunnen strijden.. iedereen bijdrage gehad. Aparte nacht
Klagen is een groot woord, hij zegt ondanks dat hij geen dienst had toch slecht geslapen heeftquote:Op zondag 9 februari 2025 10:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Maar wel klagen dat hij niet geslapen heeft en door gestreden heeft
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt me .. heb ik iig al in het SV gezet
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
Toch is Keanu samen met Eva prima te doen
Ik ben al verbaasd hoeveel hout ze nog van die boomstam afkrijgen met die zagenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat fijn dat het vuurtje nog brandt! Wel benieuwd of ze het nog een tijdje kunnen volhouden met die luciferhoutjes die ze nu zagen...
Ja, ze hebben allebei een beetje zo'n zelfde soort attitude en kijk op de wereld. En monotome manier van praten, wat ik an sich wel rustgevend vind.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
Toch is Keanu samen met Eva prima te doen
Doet hij ook nog iets zelf, behalve klagen en ik ik,ikquote:Op zondag 9 februari 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Meer slob met peer voor Keanu, nu 'mag' Jolien het voor 'm maken
Ja preciesquote:Op zondag 9 februari 2025 11:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ze hebben allebei een beetje zo'n zelfde soort attitude en kijk op de wereld. En monotome manier van praten, wat ik an sich wel rustgevend vind.
Echt he. Nu weer dat Elsa er veel teveel op heeft gegooid.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:56 schreef Snensie het volgende:
Ik word niet goed van Keanu die loopt te verkondigen dat de anderen die ‘s nachts geweest zijn het niet goed gedaan zouden hebben.
Dat monotone irriteert me juistquote:Op zondag 9 februari 2025 11:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ze hebben allebei een beetje zo'n zelfde soort attitude en kijk op de wereld. En monotome manier van praten, wat ik an sich wel rustgevend vind.
Haha ik ook, al lijkt het wel grotendeels schors te zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 11:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben al verbaasd hoeveel hout ze nog van die boomstam afkrijgen met die zagen
Die niet wil fikken zei Jordy netquote:Op zondag 9 februari 2025 11:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Haha ik ook, al lijkt het wel grotendeels schors te zijn
Hij mag het nominatiespel spelen ..quote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft zin om spelletjes te spelen.
en weeer al zouden we het niet halen dan vond ik dit leuk om te doen
Moet lachenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij mag het nominatiespel spelen ..
Moet hij eerst een ticketquote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij mag het nominatiespel spelen ..
In zijn verdediging. Het is lastig zagen wanneer je een kistje moet vasthouden.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:20 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy mag weer zagen. Meteen geen zaag geluiden meer
Ja en Keanu zegt erbij : graag met een goed gevulde koelkast.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
Eva hoopt dat ze het keukendeel erbij krijguhhh
ja klopt dat zei hij ook nog ja. pff die is echt tegenstrijdig. Niemand zeurt daar meer over het eten dan Keanu.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en Keanu zegt erbij : graag met een goed gevulde koelkast.
( die Keanu die een uurtje geleden nog zei dat hij heel graag aan expeditie Robinson wil mee doen.)
Ja om aan het strand te liggen luieren en klagen dat er niks te eten isquote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en Keanu zegt erbij : graag met een goed gevulde koelkast.
( die Keanu die een uurtje geleden nog zei dat hij heel graag aan expeditie Robinson wil mee doen.)
Of een bijl .. of een kettingzaag.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Zal makkelijker zijn als er een beitel is met hamer dan kunnen ze het hout splitsen.
Jordy is een sterke tweede hierinquote:Op zondag 9 februari 2025 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja klopt dat zei hij ook nog ja. pff die is echt tegenstrijdig. Niemand zeurt daar meer over het eten dan Keanu.
Kan ik me ook wel voorstellen dat dat voor irritatie kan zorgen. Het heeft iets sarcastisch en droogs, waar ikzelf wel goed op ga. Eva is daar m.i. het beste in, bij Keanu slaat het helaas regelmatig om in gezeur: die heeft een wat zwartere kijk op de wereld dan dat Eva dat heeft.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat monotone irriteert me juist
het zou nog makkelijker zijn als er een berg open haard hout zou liggenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Zal makkelijker zijn als er een beitel is met hamer dan kunnen ze het hout splitsen.
Klopt wel ja. Keanu kan ik minder goed aanhoren.. die klaagt en zeurt veel.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen dat dat voor irritatie kan zorgen. Het heeft iets sarcastisch en droogs, waar ikzelf wel goed op ga. Eva is daar m.i. het beste in, bij Keanu slaat het helaas regelmatig om in gezeur: die heeft een wat zwartere kijk op de wereld dan dat Eva dat heeft.
Ik vraag me afquote:Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Laat de zaag het werk doen! Lange halen maken.
Jordy verzint ze echt waar je bij staatquote:Op zondag 9 februari 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy over dat ze in week 3 in hongerstaking zijn geweest![]()
half uur lang in de kamer gezeten en niks gezegd (staat me niks van bij)
De een is stukadoor en dan ander ?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef Poesjuh het volgende:
Mooie opdracht om de 2 bouwers david en axel in mooi daglicht/uutzending te brengen
Ze deden een snelle wisselquote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Matt bemoeide zich duidelijk met het vuur. Ging blazen
Niet raar met Axel zijn bouwschool opleiidng..quote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef greysbones het volgende:
Axel zaagt in 10
Minuten meer dan Keanu in een uur
Jordy mag graag een beetje overdrijvenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy verzint ze echt waar je bij staat
Had snel geruild even van plekquote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Die kun je zo het bejaardentehuis in rijden.quote:
Makkelijker is niet leukerquote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ze krijgen die tuinstoelen. (mijn voorspelling)quote:Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
Eva hoopt dat ze het keukendeel erbij krijguhhh
Ah.. was dat het ..quote:Op zondag 9 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
Axel en Eva zijn van de meme’s
Jeroen
Doe nu niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was grappig hahaquote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva : Godver ... oh .. ik had me voorgenomen minder te schelden in BB
..
Eva: Fucktyfus...
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah.. was dat het ..Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat heeft hij dus eerder gedaan toen het vuur bij Jolien en nog iemand die ik niet meer weet Jane bijna uitging. Toen ging hij bij die schaal liggen blazen. Ik weet eigenlijk niet meer of iemand toen bij de bank weg ging.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
Heb ik nu gewoon gemist dat Jolien een game heeft gewonnen![]()
![]()
Jane is er netquote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef Tascha071 het volgende:
Jane en Axcel zijn de enige nu bij het vuur die al lang goed bezig zijn. Jane heeft echt pijn maar gaat door
Half uur geleden waren ze weer terug jaquote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
Heb ik nu gewoon gemist dat Jolien een game heeft gewonnen![]()
![]()
Mooi manquote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Half uur geleden waren ze weer terug ja
Die heeft wel al veel gedaan een uurtje terug of zoquote:Op zondag 9 februari 2025 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen lekker bezig, behalve Jordy die met zijn handen in zijn zakken een beetje bijdehand commentaar staat te leveren.
Hu Jane??????quote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef Tascha071 het volgende:
Jane en Axcel zijn de enige nu bij het vuur die al lang goed bezig zijn. Jane heeft echt pijn maar gaat door
Jordy heeft ook net een poos zitten zagenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen lekker bezig, behalve Jordy die met zijn handen in zijn zakken een beetje bijdehand commentaar staat te leveren.
Dat is het .. iedereen daar buiten heeft op zijn/haar eigen manier al erg hun best gedaan. Binnen zitten de slackers.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy heeft ook net een poos zitten zagen
De meesten doen wel wat
Er zijn er maar een paar die binnen zitten
En niet meedoen
Hij heeft net een hele tijd staan zagenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Geloof dat David s ook niet veel gedaan heeft nog of ik heb het gemist.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef Poesjuh het volgende:
Milena ligt geheel plat op de bank met dichte ogen
Zou me niks verbazen als die nog eens zelf gaatquote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof dat David s ook niet veel gedaan heeft nog of ik heb het gemist.
allemaal?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
Die binnen zitten hebben de nachtdienst gehad....
Ja en te veel hout gebruiktquote:Op zondag 9 februari 2025 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
David S stond juist de afgelopen nacht bij sharice en milena thee voor ze maken, hout hakken schreef ik vannacht hier om 4uquote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof dat David s ook niet veel gedaan heeft nog of ik heb het gemist.
Ja: een hoop kreunen en steunen. Jordy heeft de gave zichzelf heel belangrijk te kunnen maken terwijl dat totaal onterecht isquote:Op zondag 9 februari 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die heeft wel al veel gedaan een uurtje terug of zo
Beetje bij het vuur zitten ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, niet tegelijk natuurlijk .. Hoewel David S. wel een tijd bij Milena en Sharice was.quote:
Jordy niet alleenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja: een hoop kreunen en steunen. Jordy heeft de gave zichzelf heel belangrijk te kunnen maken terwijl dat totaal onterecht is
Nee echt die heeft meerdere stukken hout eraf gekregen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja: een hoop kreunen en steunen. Jordy heeft de gave zichzelf heel belangrijk te kunnen maken terwijl dat totaal onterecht is
Niet gezienquote:Op zondag 9 februari 2025 11:42 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft Elsa al een zaag in de hand gehad?
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu zit de hele tijd te eten. Is dit bord 3 ?
Eigenlijk wat ik zo zag waren ze heel rustig eronder allemaal.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:42 schreef Hznootje het volgende:
Hoe was de reactie op de nominatie van Wicky? Niks van gelezen
Wicky : "Komt goed ... another day, another pin"quote:Op zondag 9 februari 2025 11:42 schreef Hznootje het volgende:
Ok ok, dan heb ik niet goed opgelet. Mea culpa.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy heeft ook net een poos zitten zagen
De meesten doen wel wat
Er zijn er maar een paar die binnen zitten
En niet meedoen
Wicky zei its oke en nam het als een manquote:Op zondag 9 februari 2025 11:42 schreef Hznootje het volgende:
Hebben allebei een tijd gezaagdquote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Tascha071 het volgende:
Erger me dood aan Jordy en Matt. Stuurlui aan wal die geen flikker uitvoeren. Beetje kleine houtjes splitten en klagen
Aan de ene kant snap ik het ( nat hout )quote:Op zondag 9 februari 2025 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ze nu in kleine stukjes gaan splijten?
Het is commentaar op de streams, niet op de usersquote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mensen oordelen allen hiero en kijken niet lijkt wel wtf
Absoluutquote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel is wel de held van deze opdracht qua zagen.
Vond Jordy net ook wel goed bezig hoor, die heeft ook flink staan zagen vanmorgen vroegquote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Bouwschool wonder Axelquote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, daar werd om gevraagd door Eva grote dunne stukken.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:50 schreef greysbones het volgende:
Jordy is houtsnippers aan het maken?
Ze zijn ook niet de slimstenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar werd om gevraagd door Eva grote dunnen stukken.
Ach, ze hebben wat te doenquote:
Slimme meid, dat de rest niet ook zo dacht deze nachtquote:Op zondag 9 februari 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar werd om gevraagd door Eva grote dunne stukken.
En dan nog steeds 10x beter dan die andere ondingen die ze hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
Jordy wil nog zo’n zaag als Axel heeft ( gister vond ie het een action zaag, zonder tandjes)
Die hebben droog hout erop gegooid.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Slimme meid, dat de rest niet ook zo dacht deze nacht
Het is letterlijk een action zaagquote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
Jordy wil nog zo’n zaag als Axel heeft ( gister vond ie het een action zaag, zonder tandjes)
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja was een stuk slimmer geweest vannacht inderdaadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kleine stukjes branden veel sneller opquote:Op zondag 9 februari 2025 11:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Het is nooit te laat voor goede ideeën. Go Eva girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja was een stuk slimmer geweest vannacht inderdaad![]()
IK denk dat ze bedoelde om het vuur weer aan te krijgen/houden, zo klein stukje pakt waarschijnlijk eerder vlam dan zo groot stukquote:Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kleine stukjes branden veel sneller op
Ze hebben in de schaal rondom stukjes hout liggen om te ‘drogen’quote:Op zondag 9 februari 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat ze bedoelde om het vuur weer aan te krijgen/houden, zo klein stukje pakt waarschijnlijk eerder vlam dan zo groot stuk
Buiten meubelsquote:Op zondag 9 februari 2025 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
Stoor me er een klein beetje aan dat je niet weet waar ze dit voor staan te doen.. en hoe lang ze 'geacht' worden dit te doen.
Komt over nu op mij zo van: we laten ze dit doen en dan geven we X wel of niet .. al naar gelang ons script.
Valt niks te controleren nu.. bv Ieder uur dat het vuur brandt = 100 euro pp.
Noem maar wat nu.
Maar denk niet dat ze wil dat een ander die taak oppaktquote:Op zondag 9 februari 2025 11:55 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa klagen in voorraadhok terwijl ze mensen hun onderbroeken vouwt
Ja dat is idd wel een beetje gek. FEBO kan nu beslissen hoe of wat en wanneerquote:Op zondag 9 februari 2025 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
Stoor me er een klein beetje aan dat je niet weet waar ze dit voor staan te doen.. en hoe lang ze 'geacht' worden dit te doen.
Komt over nu op mij zo van: we laten ze dit doen en dan geven we X wel of niet .. al naar gelang ons script.
Noem maar wat nu.
Die jose partner heeft eerste x rust in 12 jaar van elsaquote:Op zondag 9 februari 2025 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar denk niet dat ze wil dat een ander die taak oppakt
Heb het idee dat deze opdracht ook een soort van last minute idee isquote:Op zondag 9 februari 2025 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel een beetje gek. FEBO kan nu beslissen hoe of wat en wanneer
Ja zo van laten we de streamkijkers eens vermaken want ze klagen te hardquote:Op zondag 9 februari 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee dat deze opdracht ook een soort van last minute idee is
Ja omdat de stammen toch droog in de voorraadkamer stonden na vorige mislukte opdracht haha kan bestquote:Op zondag 9 februari 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee dat deze opdracht ook een soort van last minute idee is
Eens. Maar zo is BB. Daarom kunnen we 99% van de spellen ook niet gespeeld zien worden.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
Noem maar wat nu.
Ik weet het .. toch stoort me dat nog steedsquote:Op zondag 9 februari 2025 12:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eens. Maar zo is BB. Daarom kunnen we 99% van de spellen ook niet gespeeld zien worden.
of laten we de bewoners maar weer eens laten zien dat ze helemaal niets in te brengen hebbenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja zo van laten we de streamkijkers eens vermaken want ze klagen te hard
Ze heeft vannacht al al het hout opgestookt en toen het bijna op was gewisseld.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:01 schreef Cupfighter het volgende:
Het verbaast me dat Elsa helemaal niets doet buiten, tenminste ik heb haar nog niet gezien
Hout droogt niet in 3 dagenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja omdat de stammen toch droog in de voorraadkamer stonden na vorige mislukte opdracht haha kan best
BB kiest allerlei activiteiten allemaal in Axel zijn straatjequote:Op zondag 9 februari 2025 12:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Mattie over Axel: die man blijft gewoon gaan!
Ja mattie kunnen veel mensen wat van leren daar.
Die stookte meerdere vuurtjes opquote:Op zondag 9 februari 2025 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht al al het hout opgestookt en toen het bijna op was gewisseld.
Wauw bel de krant uniek jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie iets wat heel raar is .. een lachende Keanu.
Dat heb ik gemist danquote:Op zondag 9 februari 2025 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht al al het hout opgestookt en toen het bijna op was gewisseld.
Morgenavond dan..quote:Op zondag 9 februari 2025 12:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat ze de keuken kunnen vrijspelen met dit vuur. En dan vanavond zelf een goede maaltijd kunnen klaarmaken
Ehm iedereen kan zagen? Handen uit de mouwen steken enzo?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
BB kiest allerlei activiteiten allemaal in Axel zijn straatjemake or break a winner
Ja mormale mensen welquote:Op zondag 9 februari 2025 12:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ehm iedereen kan zagen? Handen uit de mouwen steken enzo?
Jezus, vergelijk dat eens met eva die het met 1 hand deed lafjes aan de zijkant.quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:09 schreef Poesjuh het volgende:
Elk type is zorgvuldig gecast.
BB weet 98% precies wie hoe op wat reageert
Jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jezus, vergelijk dat eens met eva die het met 1 hand deed lafjes aan de zijkant.
Die maakt dalijk 8 blokken en zegt, we kunnen er weer 48 uur tegenaan
Ja zoals gisteren dus.. Precies ook waarom er niet gezaagd is vannacht....quote:Op zondag 9 februari 2025 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jezus, vergelijk dat eens met eva die het met 1 hand deed lafjes aan de zijkant.
Die maakt dalijk 8 blokken en zegt, we kunnen er weer 48 uur tegenaan
Je zult verbaasd staan van wat men (de media etc) vandaag de dag allemaal kan. Vandaar 98% met 2% ruimte voor jef/jolien foutjesquote:Op zondag 9 februari 2025 12:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
je kunt verwachtingen hebben bij een bepaald persoon, maar je kunt nooit voor 98 % voorspellen hoe een persoon zal reageren in een setting als het BB huis en met de camera';s op zich gericht
net zo min als je een script kunt schrijven hoe het zal verlopen.
Ik kijk weldegelijk!!!!quote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mensen oordelen allen hiero en kijken niet lijkt wel wtf
Pootje en Axel shine opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zoals gisteren dus.. Precies ook waarom er niet gezaagd is vannacht....
buitenbankhangen is zoveel leuker..quote:Op zondag 9 februari 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weer dat dit veel leuker is dan de hele dag op de bank zitten. Lekker bezig zijn
Bij deze groep is een duidelijke opdracht beschrijving wel en pré Ja. Het liefst op papier dat ze het kunnen terug lezen.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
BB had eigenlijk een tijdslimiet per koppel moeten invoeren en dan 1 zagen 1 bij het vuur
Want alleen mensen met de naam Axel kunnen zagen....quote:Op zondag 9 februari 2025 12:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
BB kiest allerlei activiteiten allemaal in Axel zijn straatjemake or break a winner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Want alleen mensen met de naam Axel kunnen zagen....
Hij heeft gewoon vmbo gedaan.. valt allemaal wel mee denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee
Voordeel voor mensen met bouwopleiding, dat is wat anders
Dan was de opdracht al in het eerste half uur misluktquote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
ze mochten toch maar met zijn 2 bij het vuur
Bij het vuur met z'n 2e. Niet meer niet minder. Ik vind ook dat ze zich er niet aan houden. Maar BB zal het wel weer door de vingers zien vanwege hun doorzettingsvermogen ofzoquote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef Sestra666 het volgende:
waar is de regel gebleven, dat ze met z'n 2en alleen buiten mochten?
Axel zegt zelf dat hij bouwschool heeft gedaanquote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon vmbo gedaan.. valt allemaal wel mee denk ik.
Ja, zei ik ook al. Maar ik hoop dat BB er toch iets tegenover zet. Dit is veel beter dan het eindeloze bankliggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
ze mochten toch maar met zijn 2 bij het vuur
vrachtwagenchauffeur.....quote:Op zondag 9 februari 2025 12:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee
Voordeel voor mensen met bouwopleiding, dat is wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |