quote:Op zondag 9 februari 2025 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt me .. heb ik iig al in het SV gezet
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
Toch is Keanu samen met Eva prima te doen
Ik ben al verbaasd hoeveel hout ze nog van die boomstam afkrijgen met die zagenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat fijn dat het vuurtje nog brandt! Wel benieuwd of ze het nog een tijdje kunnen volhouden met die luciferhoutjes die ze nu zagen...
Ja, ze hebben allebei een beetje zo'n zelfde soort attitude en kijk op de wereld. En monotome manier van praten, wat ik an sich wel rustgevend vind.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
Toch is Keanu samen met Eva prima te doen
Doet hij ook nog iets zelf, behalve klagen en ik ik,ikquote:Op zondag 9 februari 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Meer slob met peer voor Keanu, nu 'mag' Jolien het voor 'm maken
Ja preciesquote:Op zondag 9 februari 2025 11:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ze hebben allebei een beetje zo'n zelfde soort attitude en kijk op de wereld. En monotome manier van praten, wat ik an sich wel rustgevend vind.
Echt he. Nu weer dat Elsa er veel teveel op heeft gegooid.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:56 schreef Snensie het volgende:
Ik word niet goed van Keanu die loopt te verkondigen dat de anderen die ‘s nachts geweest zijn het niet goed gedaan zouden hebben.
Dat monotone irriteert me juistquote:Op zondag 9 februari 2025 11:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ze hebben allebei een beetje zo'n zelfde soort attitude en kijk op de wereld. En monotome manier van praten, wat ik an sich wel rustgevend vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |