Ehm iedereen kan zagen? Handen uit de mouwen steken enzo?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
BB kiest allerlei activiteiten allemaal in Axel zijn straatjemake or break a winner
Ja mormale mensen welquote:Op zondag 9 februari 2025 12:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ehm iedereen kan zagen? Handen uit de mouwen steken enzo?
Jezus, vergelijk dat eens met eva die het met 1 hand deed lafjes aan de zijkant.quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:09 schreef Poesjuh het volgende:
Elk type is zorgvuldig gecast.
BB weet 98% precies wie hoe op wat reageert
Jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jezus, vergelijk dat eens met eva die het met 1 hand deed lafjes aan de zijkant.
Die maakt dalijk 8 blokken en zegt, we kunnen er weer 48 uur tegenaan
Ja zoals gisteren dus.. Precies ook waarom er niet gezaagd is vannacht....quote:Op zondag 9 februari 2025 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jezus, vergelijk dat eens met eva die het met 1 hand deed lafjes aan de zijkant.
Die maakt dalijk 8 blokken en zegt, we kunnen er weer 48 uur tegenaan
Je zult verbaasd staan van wat men (de media etc) vandaag de dag allemaal kan. Vandaar 98% met 2% ruimte voor jef/jolien foutjesquote:Op zondag 9 februari 2025 12:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
je kunt verwachtingen hebben bij een bepaald persoon, maar je kunt nooit voor 98 % voorspellen hoe een persoon zal reageren in een setting als het BB huis en met de camera';s op zich gericht
net zo min als je een script kunt schrijven hoe het zal verlopen.
Ik kijk weldegelijk!!!!quote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mensen oordelen allen hiero en kijken niet lijkt wel wtf
Pootje en Axel shine opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zoals gisteren dus.. Precies ook waarom er niet gezaagd is vannacht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |