Dat heeft hij dus eerder gedaan toen het vuur bij Jolien en nog iemand die ik niet meer weet Jane bijna uitging. Toen ging hij bij die schaal liggen blazen. Ik weet eigenlijk niet meer of iemand toen bij de bank weg ging.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Matt bemoeide zich duidelijk met het vuur. Ging blazen
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
Heb ik nu gewoon gemist dat Jolien een game heeft gewonnen![]()
![]()
Jane is er netquote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef Tascha071 het volgende:
Jane en Axcel zijn de enige nu bij het vuur die al lang goed bezig zijn. Jane heeft echt pijn maar gaat door
Half uur geleden waren ze weer terug jaquote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
Heb ik nu gewoon gemist dat Jolien een game heeft gewonnen![]()
![]()
Mooi manquote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Half uur geleden waren ze weer terug ja
Die heeft wel al veel gedaan een uurtje terug of zoquote:Op zondag 9 februari 2025 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen lekker bezig, behalve Jordy die met zijn handen in zijn zakken een beetje bijdehand commentaar staat te leveren.
Hu Jane??????quote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef Tascha071 het volgende:
Jane en Axcel zijn de enige nu bij het vuur die al lang goed bezig zijn. Jane heeft echt pijn maar gaat door
Jordy heeft ook net een poos zitten zagenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen lekker bezig, behalve Jordy die met zijn handen in zijn zakken een beetje bijdehand commentaar staat te leveren.
Dat is het .. iedereen daar buiten heeft op zijn/haar eigen manier al erg hun best gedaan. Binnen zitten de slackers.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy heeft ook net een poos zitten zagen
De meesten doen wel wat
Er zijn er maar een paar die binnen zitten
En niet meedoen
Hij heeft net een hele tijd staan zagenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:37 schreef DGK-Eric het volgende:
Geloof dat David s ook niet veel gedaan heeft nog of ik heb het gemist.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef Poesjuh het volgende:
Milena ligt geheel plat op de bank met dichte ogen
Zou me niks verbazen als die nog eens zelf gaatquote:Op zondag 9 februari 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof dat David s ook niet veel gedaan heeft nog of ik heb het gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |