Haha ik ook, al lijkt het wel grotendeels schors te zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 11:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben al verbaasd hoeveel hout ze nog van die boomstam afkrijgen met die zagen
Die niet wil fikken zei Jordy netquote:Op zondag 9 februari 2025 11:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Haha ik ook, al lijkt het wel grotendeels schors te zijn
Hij mag het nominatiespel spelen ..quote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft zin om spelletjes te spelen.
en weeer al zouden we het niet halen dan vond ik dit leuk om te doen
Moet lachenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij mag het nominatiespel spelen ..
Moet hij eerst een ticketquote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij mag het nominatiespel spelen ..
In zijn verdediging. Het is lastig zagen wanneer je een kistje moet vasthouden.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:20 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy mag weer zagen. Meteen geen zaag geluiden meer
Ja en Keanu zegt erbij : graag met een goed gevulde koelkast.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
Eva hoopt dat ze het keukendeel erbij krijguhhh
ja klopt dat zei hij ook nog ja. pff die is echt tegenstrijdig. Niemand zeurt daar meer over het eten dan Keanu.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en Keanu zegt erbij : graag met een goed gevulde koelkast.
( die Keanu die een uurtje geleden nog zei dat hij heel graag aan expeditie Robinson wil mee doen.)
Ja om aan het strand te liggen luieren en klagen dat er niks te eten isquote:Op zondag 9 februari 2025 11:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en Keanu zegt erbij : graag met een goed gevulde koelkast.
( die Keanu die een uurtje geleden nog zei dat hij heel graag aan expeditie Robinson wil mee doen.)
Of een bijl .. of een kettingzaag.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Zal makkelijker zijn als er een beitel is met hamer dan kunnen ze het hout splitsen.
Jordy is een sterke tweede hierinquote:Op zondag 9 februari 2025 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja klopt dat zei hij ook nog ja. pff die is echt tegenstrijdig. Niemand zeurt daar meer over het eten dan Keanu.
Kan ik me ook wel voorstellen dat dat voor irritatie kan zorgen. Het heeft iets sarcastisch en droogs, waar ikzelf wel goed op ga. Eva is daar m.i. het beste in, bij Keanu slaat het helaas regelmatig om in gezeur: die heeft een wat zwartere kijk op de wereld dan dat Eva dat heeft.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat monotone irriteert me juist
het zou nog makkelijker zijn als er een berg open haard hout zou liggenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Zal makkelijker zijn als er een beitel is met hamer dan kunnen ze het hout splitsen.
Klopt wel ja. Keanu kan ik minder goed aanhoren.. die klaagt en zeurt veel.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen dat dat voor irritatie kan zorgen. Het heeft iets sarcastisch en droogs, waar ikzelf wel goed op ga. Eva is daar m.i. het beste in, bij Keanu slaat het helaas regelmatig om in gezeur: die heeft een wat zwartere kijk op de wereld dan dat Eva dat heeft.
Ik vraag me afquote:Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Laat de zaag het werk doen! Lange halen maken.
Jordy verzint ze echt waar je bij staatquote:Op zondag 9 februari 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy over dat ze in week 3 in hongerstaking zijn geweest![]()
half uur lang in de kamer gezeten en niks gezegd (staat me niks van bij)
De een is stukadoor en dan ander ?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:25 schreef Poesjuh het volgende:
Mooie opdracht om de 2 bouwers david en axel in mooi daglicht/uutzending te brengen
Ze deden een snelle wisselquote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Matt bemoeide zich duidelijk met het vuur. Ging blazen
Niet raar met Axel zijn bouwschool opleiidng..quote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef greysbones het volgende:
Axel zaagt in 10
Minuten meer dan Keanu in een uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |