buitenbankhangen is zoveel leuker..quote:Op zondag 9 februari 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weer dat dit veel leuker is dan de hele dag op de bank zitten. Lekker bezig zijn
Bij deze groep is een duidelijke opdracht beschrijving wel en pré Ja. Het liefst op papier dat ze het kunnen terug lezen.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
BB had eigenlijk een tijdslimiet per koppel moeten invoeren en dan 1 zagen 1 bij het vuur
Want alleen mensen met de naam Axel kunnen zagen....quote:Op zondag 9 februari 2025 12:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
BB kiest allerlei activiteiten allemaal in Axel zijn straatjemake or break a winner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Want alleen mensen met de naam Axel kunnen zagen....
Hij heeft gewoon vmbo gedaan.. valt allemaal wel mee denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee
Voordeel voor mensen met bouwopleiding, dat is wat anders
Dan was de opdracht al in het eerste half uur misluktquote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
ze mochten toch maar met zijn 2 bij het vuur
Bij het vuur met z'n 2e. Niet meer niet minder. Ik vind ook dat ze zich er niet aan houden. Maar BB zal het wel weer door de vingers zien vanwege hun doorzettingsvermogen ofzoquote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef Sestra666 het volgende:
waar is de regel gebleven, dat ze met z'n 2en alleen buiten mochten?
Axel zegt zelf dat hij bouwschool heeft gedaanquote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon vmbo gedaan.. valt allemaal wel mee denk ik.
Ja, zei ik ook al. Maar ik hoop dat BB er toch iets tegenover zet. Dit is veel beter dan het eindeloze bankliggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Kodiak100 het volgende:
ze mochten toch maar met zijn 2 bij het vuur
vrachtwagenchauffeur.....quote:Op zondag 9 februari 2025 12:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee
Voordeel voor mensen met bouwopleiding, dat is wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |