Eens. Maar zo is BB. Daarom kunnen we 99% van de spellen ook niet gespeeld zien worden.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
Stoor me er een klein beetje aan dat je niet weet waar ze dit voor staan te doen.. en hoe lang ze 'geacht' worden dit te doen.
Komt over nu op mij zo van: we laten ze dit doen en dan geven we X wel of niet .. al naar gelang ons script.
Valt niks te controleren nu.. bv Ieder uur dat het vuur brandt = 100 euro pp.
Noem maar wat nu.
Ik weet het .. toch stoort me dat nog steedsquote:Op zondag 9 februari 2025 12:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eens. Maar zo is BB. Daarom kunnen we 99% van de spellen ook niet gespeeld zien worden.
of laten we de bewoners maar weer eens laten zien dat ze helemaal niets in te brengen hebbenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja zo van laten we de streamkijkers eens vermaken want ze klagen te hard
Ze heeft vannacht al al het hout opgestookt en toen het bijna op was gewisseld.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:01 schreef Cupfighter het volgende:
Het verbaast me dat Elsa helemaal niets doet buiten, tenminste ik heb haar nog niet gezien
Hout droogt niet in 3 dagenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja omdat de stammen toch droog in de voorraadkamer stonden na vorige mislukte opdracht haha kan best
BB kiest allerlei activiteiten allemaal in Axel zijn straatjequote:Op zondag 9 februari 2025 12:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Mattie over Axel: die man blijft gewoon gaan!
Ja mattie kunnen veel mensen wat van leren daar.
Die stookte meerdere vuurtjes opquote:Op zondag 9 februari 2025 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht al al het hout opgestookt en toen het bijna op was gewisseld.
Wauw bel de krant uniek jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie iets wat heel raar is .. een lachende Keanu.
Dat heb ik gemist danquote:Op zondag 9 februari 2025 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht al al het hout opgestookt en toen het bijna op was gewisseld.
Morgenavond dan..quote:Op zondag 9 februari 2025 12:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat ze de keuken kunnen vrijspelen met dit vuur. En dan vanavond zelf een goede maaltijd kunnen klaarmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |