Jordy mag graag een beetje overdrijvenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy verzint ze echt waar je bij staat
Had snel geruild even van plekquote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef Tascha071 het volgende:
Matt bemoeide zich duidelijk met het vuur. Ging blazen
Die kun je zo het bejaardentehuis in rijden.quote:
Makkelijker is niet leukerquote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Zal makkelijker zijn als er een beitel is met hamer dan kunnen ze het hout splitsen.
Ze krijgen die tuinstoelen. (mijn voorspelling)quote:Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
Eva hoopt dat ze het keukendeel erbij krijguhhh
Ah.. was dat het ..quote:Op zondag 9 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
Axel en Eva zijn van de meme’s
Jeroen
Doe nu niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was grappig hahaquote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva : Godver ... oh .. ik had me voorgenomen minder te schelden in BB
..
Eva: Fucktyfus...
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah.. was dat het ..Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |