quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En de vriendenkring van Jane ook
Ze lezen meequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
En de slaapkamerlichten zijn nu uit. Ik wil de andere stream op GoPlay!
Zit ik hier nu te kijken naar slapende mensen....
En Jeff moet lijdzaam toekijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Na vanavond gaan Jolien en Jane echt bffs worden.
Ziet ze toch wel goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:30 schreef Puzzie het volgende:
Jordy was niet altijd de beste invloed daar voor Jeff
Vera Eva? Milena? Elsa?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:32 schreef zodeju het volgende:
Heb een tijdje de streams gezien van de drie meiden Eva Sharice en Milena.....Sharice heeft toen een hele tijd liggen staren naar Milena en pas toen Vera zich omdraaide schrok Sharice en deed vlug haar ogen dicht....
Het leek echt een of het beeld in begin stilstond.....
Mattheus? Er komt erg weinig uit David en Pootje. Sharice en Milena is een hoop gefluister en geplak. Niet zo gezellig tot het einde denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ... Jolien en Jane ... dat is wel een gouden duo. Ze zijn allebei goed met Axel, dus die ook mee naar de finale. Maar welke Vlaming nog meer?
Creepyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:32 schreef zodeju het volgende:
Heb een tijdje de streams gezien van de drie meiden Eva Sharice en Milena.....Sharice heeft toen een hele tijd liggen staren naar Milena en pas toen Vera zich omdraaide schrok Sharice en deed vlug haar ogen dicht....
Het leek echt een of het beeld in begin stilstond.....
Pootje heeft blokken klaargelegd.. ongeveer 5 per uur. Ze zouden in het ergste geval nog 8u vooruit kunnen zonder te zagen e.d.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij zei Jolien net dat dit de laatste blokken zijn...
[ afbeelding ]
Voor mij Pootje. Echt jammer dat jullie Nederlanders hem weinig of niet begrijpen. Hij is altijd vrolijk, positief, roddelt weinig over anderen, durft anderen confronteren over hun gedrag (deed hij paar keer met Jeff bvb) ipv er dagen met anderen over te zeuren, is een harde werker (zat gister als 1e op een fitnesstoestel en met de boomstammen was hij ook de 1e om die boomstammen aan te pakken, zat lang in zijn eentje te zagen)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ... Jolien en Jane ... dat is wel een gouden duo. Ze zijn allebei goed met Axel, dus die ook mee naar de finale. Maar welke Vlaming nog meer?
Ik kan hem voorlopig ook wel pruimen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Voor mij Pootje. Echt jammer dat jullie Nederlanders hem weinig of niet begrijpen. Hij is altijd vrolijk, positief, roddelt weinig over anderen, durft anderen confronteren over hun gedrag (deed hij paar keer met Jeff bvb) ipv er dagen met anderen over te zeuren, is een harde werker (zat gister als 1e op een fitnesstoestel en met de boomstammen was hij ook de 1e om die boomstammen aan te pakken, zat lang in zijn eentje te zagen)
Ho Ho Ho je vult nu voor ons inquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Voor mij Pootje. Echt jammer dat jullie Nederlanders hem weinig of niet begrijpen. Hij is altijd vrolijk, positief, roddelt weinig over anderen, durft anderen confronteren over hun gedrag (deed hij paar keer met Jeff bvb) ipv er dagen met anderen over te zeuren, is een harde werker (zat gister als 1e op een fitnesstoestel en met de boomstammen was hij ook de 1e om die boomstammen aan te pakken, zat lang in zijn eentje te zagen)
Hah.. ik persoonlijk neem z'n niet-verstaanbaarheid op de koop toe. Vindt het een goede gast.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Oh echt he....terwijl ik echt wel weet dat ze Eva heet.....Dus Eva Sharice en Milena liggen in dat grote bed.....Ik denk dat Elsa op haar eigen slaapkamer ligt. Sharice ligt nog tussen Eva en Milena inquote:
De vriend van Jane heet ook Jordyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:30 schreef Puzzie het volgende:
Jordy was niet altijd de beste invloed daar voor Jeff
Ja ze noemt hem ook Jorda, das handiger om die twee niet door elkaar te halenquote:
aww, ik heb het hier gewoon al heel vaak gelezen dat hij onverstaanbaar zou zijn en dat mensen wegzappen naar de andere stream enkel daarom.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ho Ho Ho je vult nu voor ons in![]()
Pootje is een prima vent.
Samequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hah.. ik persoonlijk neem z'n niet-verstaanbaarheid op de koop toe. Vindt het een goede gast.
ik wel .. zeker nu Jeff weg isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane en Jolien die klikken, wie had dat gedacht .....
En had Milena voor haar ogen te sluiten, niet nog gezegd: "je gaat me toch niet liggen aankijken terwijl ik slaap, hé?"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook heel creapy......het idee dat iemand vlak bij je ligt aan te staren.....
Ze zouden 'n moord doen voor pruimenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kan hem voorlopig ook wel pruimen.
Dat hij niet altijd te volgen is wil niet zeggen dat hij niet okay is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
aww, ik heb het hier gewoon al heel vaak gelezen dat hij onverstaanbaar zou zijn en dat mensen wegzappen naar de andere stream enkel daarom.
Excuses aan de Ndl'ers die hem wél begrijpen
Jolien. Ze zei dat ze vanaf het moment dat ze Jane zag (bij de sollicatie), dacht dat ze vriendinnen zouden worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh dat heb ik dus niet gehoord.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En had Milena voor haar ogen te sluiten, niet nog gezegd: "je gaat me toch niet liggen aankijken terwijl ik slaap, hé?"
Sharice is gewoon eng, echt.
Vind die twee echt van hetzelfde level als jefflien, van mij mogen die twee er snel uitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En had Milena voor haar ogen te sluiten, niet nog gezegd: "je gaat me toch niet liggen aankijken terwijl ik slaap, hé?"
Sharice is gewoon eng, echt.
Was trouwens Jolien die aan Jane vroeg om samen een shift te doen. Vond ik wel bijzonder, want Keanu, Matti en Jordy hadden allemaal aangeboden aan Jolien om met haar te gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op zich wel goed dat zij nu met elkaar zittenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was trouwens Jolien die aan Jane vroeg om samen een shift te doen. Vond ik wel bijzonder, want Keanu, Matti en Jordy hadden allemaal aangeboden aan Jolien om met haar te gaan.
Jolien heeft al eens eerder aangegeven dat ze een goede klik heeft met Jane. Ze vond dat vooral lastig, omdat Jeffrey dat totaal niet had. Nu Jeffrey weg is, kunnen ze elkaar pas echt leren kennen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was trouwens Jolien die aan Jane vroeg om samen een shift te doen. Vond ik wel bijzonder, want Keanu, Matti en Jordy hadden allemaal aangeboden aan Jolien om met haar te gaan.
Ze hebben toch best een leuk positief gesprek buitenquote:
Ze zitten ook al ruim 2 uur samen buitenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben toch best een leuk positief gesprek buiten
ik vind er maar 1 van de 2 leukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben toch best een leuk positief gesprek buiten
Jane is altijd leuker natuurlijk maar dit is een positief gesprekquote:
Oh dus jolien vond het niet erg wat ze de eerste dag te vertellen had....of is zij dat maar vergeten....Tegen Jeff had ze het anders wel erg gevonden en zelfs gehuild en daardoor was Jeffrey niet op goede voet met Janequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Verity het volgende:
[..]
Jolien heeft al eens eerder aangegeven dat ze een goede klik heeft met Jane. Ze vond dat vooral lastig, omdat Jeffrey dat totaal niet had. Nu Jeffrey weg is, kunnen ze elkaar pas echt leren kennen.
shots firedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane is altijd leuker natuurlijk maar dit is een positief gesprek
doortrapt en ze wist precies hoe ze jeffry moest bespelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dus jolien vond het niet erg wat ze de eerste dag te vertellen had....of is zij dat maar vergeten....Tegen Jeff had ze het anders wel erg gevonden en zelfs gehuild en daardoor was Jeffrey niet op goede voet met Jane
Maar goed dat is verleden tijd......
Ze hebben het uitgepraat.... en hebben zich erover heen gezet .. het zijn net volwassen mensen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dus jolien vond het niet erg wat ze de eerste dag te vertellen had....of is zij dat maar vergeten....Tegen Jeff had ze het anders wel erg gevonden en zelfs gehuild en daardoor was Jeffrey niet op goede voet met Jane
Maar goed dat is verleden tijd......
ja dat heb ik haar al meerdere keren horen zeggen, kan het mij niet voorstellenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Luister naar Jolien .. ze denkt dat Jane een goede vriendin van haar kan zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:56 schreef ledn81 het volgende:
Pootje : " Vr hezflde gld brnen ng wa ektra blskssd"
Jane : "Wie?"![]()
Pootje : "Veur hetzelfde geld brengen ze nog wa extra blokskes"
Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zotquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:56 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop toch niet dat je je meisje een leugenaar noemt...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat heb ik haar al meerdere keren horen zeggen, kan het mij niet voorstellen
Gaat mij om de zin dat ze al eerder een goede klik had met Jane maar vond het lastig met Jeffrey.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben het uitgepraat.... en hebben zich erover heen gezet .. het zijn net volwassen mensen.
ik hou mijn mening even voor me, anders kan ik op bezoek bij marioquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je je meisje een leugenaar noemt...
Eva geloof ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:02 schreef kater1 het volgende:
Met wie moet Keanu wacht houden? Kijk nu al uit naar hun goede gesprekken!
Met Mattie en Jordy toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:02 schreef kater1 het volgende:
heb medelijden met de nachtcossersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:02 schreef kater1 het volgende:
Axel met Mattie begreep ik van de dames.. en dan Jordy met...ohja Jolien!quote:
Ik hoor m alleen niet over Jolien, wel over de jongensquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:08 schreef Puzzie het volgende:
Sjefke klinkt iig een stuk realistischer nu
Jordy werd niet genoemdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoor m alleen niet over Jolien, wel over de jongens
Die waren ook een onderdeel van zijn tijd in het huis en we hebben maar een klein stukje gezien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is misschien toch te persoonlijk...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is misschien toch te persoonlijk...
Vond hem nu veel beter overkomen....
Jammer dat ie er buiten niet even bij gaat zittenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
Pootje gaat poetsen. Arme man verveelt zich dood vanavond
Vond het in het begin een beetje aparte naam, maar iedereen noemt hem ook gewoon Pootje..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:10 schreef Puzzie het volgende:
Jolien :'Pootje is soms heel moeilijk om te begrijpen'
Waar is grote David dan,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Jammer dat ie er buiten niet even bij gaat zitten
Hij heeft zichzelf opgegeven en ik had toen al de indruk dat hij geen idee had waarvoor ,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
Pootje gaat poetsen. Arme man verveelt zich dood vanavond
Erbij zitten mag niet, hé. Een beetje verder in de tuin staan wel. En dat deed hij ook, maar denk dat hij aanvoelde dat de dames liever met hun 2tjes wat verder bonden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Jammer dat ie er buiten niet even bij gaat zitten
in bed. Ze mochten niet op de bank slapen. Dus nu blijft er 1 van de davids wakker terwijl de ander even slaaptquote:
Ja, dacht hij moet na de meiden gaan zitten met grote David.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:12 schreef odie22 het volgende:
waarom gaat pootje niet naar bed dan ?
Moet iemand de wacht houden. Als de dames willen dat een andere shift komt overnemen, mogen zij niet weglopen bij het vuur tot er 2 nieuwe zijn. Dus blijft er altijd 1 iemand in de woonkamer om dan het volgende stel te gaan halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:12 schreef odie22 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dacht hij moet na de meiden gaan zitten met grote David.
zijn achternaam is Depootquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vond het in het begin een beetje aparte naam, maar iedereen noemt hem ook gewoon Pootje..
Zou in NL niet zo snel een bijnaam worden op deze manier, maar vind het wel leuk
Hij gaat de volgende wacht doen. Vindt opblijven blijkbaar fijner dan even slapen en dan weer wakker moeten worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:12 schreef odie22 het volgende:
Nou, ze kunnen dus best goed organiseren daar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Moet iemand de wacht houden. Als de dames willen dat een andere shift komt overnemen, mogen zij niet weglopen bij het vuur tot er 2 nieuwe zijn. Dus blijft er altijd 1 iemand in de woonkamer om dan het volgende stel te gaan halen.
thxquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij gaat de volgende wacht doen. Vindt opblijven blijkbaar fijner dan even slapen en dan weer wakker moeten worden.
En nog meer wat Jackiegekkie hierboven zei.
Ah, ik dacht dat je op een afstand er wel bij mocht omdat ze eerder ook met meer buiten aan het zagen warenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Erbij zitten mag niet, hé. Een beetje verder in de tuin staan wel. En dat deed hij ook, maar denk dat hij aanvoelde dat de dames liever met hun 2tjes wat verder bonden.
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:18 schreef Luna68 het volgende:
Heb pootje nog nooit zo actief gezien op een dag
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Krijg gelijk ‘I want to break free’ in mn hoofd
gelukkig nog geen keanu en eva dusquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:24 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje en Sharice worden gewekt voor hun shift
ohhhhhhhhhh, dan slaap ik nog lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee eerst deze 2, en dan nog 2 anderen en dan KiKi en Eva geloof ik
Ze kunnen gewekt worden voor hun shift, vandaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef Snensie het volgende:
Zo overdreven dat die lui allemaal gaan slapen als ze een keer een opdracht krijgen. De meest sneue groep ever.
Dus? Je kunt toch wel een paar uur slaap missen als je de hele dag geen fluit te doen hebt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen gewekt worden voor hun shift, vandaar.
Echt he, morgen gaan zat mensen de superbowl kijken en die staan na 4 uurtjes weer "fris" op om daarna naar hun werk te gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef Snensie het volgende:
Zo overdreven dat die lui allemaal gaan slapen als ze een keer een opdracht krijgen. De meest sneue groep ever.
Ik snap echt niet waarom dit zo vet is en mensen dat stoer vinden. Het lijkt wel alsof de massa het ‘heel sneu’ vindt als je goed voor jezelf zorgt en slim nadenkt en vooruitdenkt 😅quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt he, morgen gaan zat mensen de superbowl kijken en die staan na 4 uurtjes weer "fris" op om daarna naar hun werk te gaan.
Er is weinig slecht aan om een keer wat korter te slapen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom dit zo vet is en mensen dat stoer vinden. Het lijkt wel alsof de massa het ‘heel sneu’ vindt als je goed voor jezelf zorgt en slim nadenkt en vooruitdenkt 😅
er is heel veel wat je over deze groep zou kunnen zeggenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom dit zo vet is en mensen dat stoer vinden. Het lijkt wel alsof de massa het ‘heel sneu’ vindt als je goed voor jezelf zorgt en slim nadenkt en vooruitdenkt 😅
Ze slapen al 5 weken niet top, met weinig voeding. Zelfs lange tijd op een grond. Daarnaast weet niemand hoe lang deze opdracht gaat duren. Ik zeg het nog maar eens; waarom zou je jezelf vrijwillig brak maken terwijl dat niet hoeft? En waarom is dat sneu en is het soort van stoer als je dat wel doet enz. Die mentaliteit snap ik niet. Sowieso snap ik niet het nut van anderen mietjes noemen. Zo houdt de maatschappij elkaar in de tang en creëert een onnodige angstcultuur, om bijv gewoon voor jezelf te zorgen als je daar gewoon wel waarde aan hechtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is weinig slecht aan om een keer wat korter te slapen.
Donderdag hebben ze 10 uur geslapen he
ze hebben voldoende voeding al 5 weken, alleen geen suikers of zoutquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze slapen al 5 weken niet top, met weinig voeding. Zelfs lange tijd op een grond. Daarnaast weet niemand hoe lang deze opdracht gaat duren. Ik zeg het nog maar eens; waarom zou je jezelf vrijwillig brak maken terwijl dat niet hoeft? En waarom is dat sneu en is het soort van stoer als je dat wel doet enz. Die mentaliteit snap ik niet. Sowieso snap ik niet het nut van anderen mietjes noemen. Zo houdt de maatschappij elkaar in de tang en creëert een onnodige angstcultuur, om bijv gewoon voor jezelf te zorgen als je daar gewoon wel waarde aan hecht
Maar maar maar, ze doen toch bijna niet anders dan rusten. Een beetje leven is echt niet ongezond, ze zijn nog niet bejaard.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze slapen al 5 weken niet top, met weinig voeding. Zelfs lange tijd op een grond. Daarnaast weet niemand hoe lang deze opdracht gaat duren. Ik zeg het nog maar eens; waarom zou je jezelf vrijwillig brak maken terwijl dat niet hoeft? En waarom is dat sneu en is het soort van stoer als je dat wel doet enz. Die mentaliteit snap ik niet. Sowieso snap ik niet het nut van anderen mietjes noemen. Zo houdt de maatschappij elkaar in de tang en creëert een onnodige angstcultuur, om bijv gewoon voor jezelf te zorgen als je daar gewoon wel waarde aan hecht
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy en Mattheus hun theorieën..Ze willen David S. Er op
Slimme meidquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:39 schreef Flow3r het volgende:
Sharice lag dus niet te staren naar Milena maar had haar oren gespitst om de jongens te kunnen horen
Omdat je een spel speelt waarbij je de gunst van de kijker probeert te winnen (lijkt mij dan).quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
; waarom zou je jezelf vrijwillig brak maken terwijl dat niet hoeft?
Tja nevermind lol. We denken anders.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:39 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar maar maar, ze doen toch bijna niet anders dan rusten. Een beetje leven is echt niet ongezond, ze zijn nog niet bejaard.
Dit is een spel van de lange termijn. De gunst van de kijker raak je niet kwijt door even een avondje slim te zijn en voor jezelf te zorgen. Tja, wellicht van sommige kijkers. Maar goed nevermind, we gaan hier toch niet uitkomen hehe.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat je een spel speelt waarbij je de gunst van de kijker probeert te winnen (lijkt mij dan).
Je zag het vannacht hoeveel energie ze nog hadden bij het sporten.
Maar morgen zijn ze de eerste die klagen als David DP nu de telefoon cadeau krijgt.
Luisteren kan ze toch ook met haar ogen dicht?!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:39 schreef Flow3r het volgende:
Sharice lag dus niet te staren naar Milena maar had haar oren gespitst om de jongens te kunnen horen
Ik denk dat ik ook beter luister als ik mijn ogen open heb en in het niets staarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Luisteren kan ze toch ook met haar ogen dicht?!
Mattie denkt dat Milena hem verkiest boven Sharicequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattie denkt dat Milena hem er nooit op zal zetten
Ik denk dat je een beetje onderschat wat die 5 weken doen en anders piept als je daar zelf was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben voldoende voeding al 5 weken, alleen geen suikers of zout
ze hebben niet op de grond geslapen, in die slaapkamer lag een matrasvloer onder het tapijt.
ze hebben de afgelopen weken ruim meer dan 8 uur kunnen slapen.
Gisteravond kon er ineens gesport worden tot ver na 12 uur, en daar had ook niemand over geklaagd, het was diep in de nacht dat ze pas naar bed gingen.
Ik word afgerekend op 1 slechte weekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dit is een spel van de lange termijn. De gunst van de kijker raak je niet kwijt door even een avondje slim te zijn en voor jezelf te zorgen. Tja, wellicht van sommige kijkers. Maar goed nevermind, we gaan hier toch niet uitkomen hehe.
Ja dat gaat wel steeds meer opvallen idd..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
milena doet weer net alsof ze er niks van snapt
Dit heeft echt niks te maken met waar het over ging. Maar idd laten we het latenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik word afgerekend op 1 slechte week
~ Jeffrey, 7 februariMaar lets agree to disagree.
Sharice weet meer dan Milena , veel meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:45 schreef Flow3r het volgende:
Milena houdt wijselijk haar mond, geeft Sharice niet de bevestiging
Doet ze heel de week al, het begint mij wat te irriteren. Alsof ze daar slaapwandelend rondloopt heel de week..quote:
Ze speelt dom vlgs mij, de laatste tijd doet ze ook alsof ze niet geïnteresseerd is in het spel en er geen bondjes zijn, sneaky damequote:
Milena weet wel minder dan Sharice, ligt ook aan haar zelf daar niet van.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze speelt dom vlgs mij, de laatste tijd doet ze ook alsof ze niet geïnteresseerd is in het spel en er geen bondjes zijn, sneaky dame
Haar gezicht zegt constant 'vertrouw mij niet, ik ben een echte bitch'.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze speelt dom vlgs mij, de laatste tijd doet ze ook alsof ze niet geïnteresseerd is in het spel en er geen bondjes zijn, sneaky dame
Maar milena hoort ook nog dingen van matti ook al doen ze alsof ze niet meer zo close zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena weet wel minder dan Sharice, ligt ook aan haar zelf daar niet van.
Daar zitten er meer, zoals Jordy met zijn complotten en theorieën en gestook en gedoe over anderenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:51 schreef riri het volgende:
Vreselijke nare roddelslang die Sharice, die maakt die hele sfeer daar kapot door haar sneaky valse manier van mensen bewerken, ze is nog niet wakker en kan meteen al niet een normaal gesprek beginnen zo overspoelt van haat is ze, die valse oneerlijke ogen van haar spreken boekdelen
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:51 schreef riri het volgende:
Vreselijke nare roddelslang die Sharice, die maakt die hele sfeer daar kapot door haar sneaky valse manier van mensen bewerken, ze is nog niet wakker en kan meteen al niet een normaal gesprek beginnen zo overspoelt van haat is ze, die valse oneerlijke ogen van haar spreken boekdelen
Liefst helemaal nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ja jordy zou een toontje lager moeten zingen
En dat doen ze allemaal wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie dat valse niet bij Sharice. Enige wat ik haar steeds zie doen is het benoemen/vertellen van alles wat ze hoort
Ze heeft iig fokking goede orenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie dat valse niet bij Sharice. Enige wat ik haar steeds zie doen is het benoemen/vertellen van alles wat ze hoort
Jaaa ik wil eigenlijk naar bed, maar…. FOMOquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekkere opdracht, mag van mij wel 48 uur duren ....![]()
Gewoon tot vrijdag en vuur pas symbolisch doven tijdens liveshowquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekkere opdracht, mag van mij wel 48 uur duren ....![]()
Jolien mist oprechtheid , Milena mist etenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
zo mooi he, milena weer over jolien. en jolien heeft net lopen vertellen dat ze het totaal niet vertrouwd
Bedankt maar weer tegengas!!! Ps vastlopen komt ws doordat Videoland er ff uitlag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt fijne streams ....![]()
Jane en Jolien die bonden, dat kon wel eens een winning team zijn ....![]()
Streams helaas vastgelopen, maar tot 1800 uur komt zo online ....
Dat duurde toen 5 dagen en nachten toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gewoon tot vrijdag en vuur pas symbolisch doven tijdens liveshowBallenbak vibes.
vakkundig buitenbeeld gehouden voor zover ik weetquote:Op zondag 9 februari 2025 00:02 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze die rat al eens in beeld gebracht?
Met ejvjl brachten ze de kleinste muizen in beeld.
Ik weet niet precies welke dag het begon, zou best kunnen. Bijna een hele week idd.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat duurde toen 5 dagen en nachten toch?
Ik heb em iig nooit gezienquote:Op zondag 9 februari 2025 00:02 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze die rat al eens in beeld gebracht?
Met ejvjl brachten ze de kleinste muizen in beeld.
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:04 schreef Hznootje het volgende:
Ik ga toch maar, lees het morgen wel. Trusten alvast![]()
nee was gewoon weer pasta, spinazie en kip vanavondquote:Op zondag 9 februari 2025 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze nog nieuwe weekly basics gehad?
Zag er niks van in het SV staan
Zeg je lijkt Keanu welquote:Op zondag 9 februari 2025 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Is dat niet op zondag of maandag?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zeg je lijkt Keanu wel![]()
Nee nog niets bekend. alleen pasta voor vandaag bijgekregen
Leuke vent maar idd moeilijk te verstaanquote:Op zondag 9 februari 2025 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
vind het soms jammer dat ik pootje zo slecht kan volgen
Pootje is echt heerlijk open en recht voor z'n raapquote:Op zondag 9 februari 2025 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
Leuke ventquote:Op zondag 9 februari 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Pootje is echt heerlijk open en recht voor z'n raap
Ja blijkbaar? Als je maar op afstand blijft ist goedquote:Op zondag 9 februari 2025 00:16 schreef Puzzie het volgende:
Dus je mag wel met zijn drieën kletsen maar een moet op afstand blijven?
ja dat geloof ik gelijk, daarom vind ik het ook jammerquote:Op zondag 9 februari 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Pootje is echt heerlijk open en recht voor z'n raap
Dat is mij nog niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja blijkbaar? Als je maar op afstand blijft ist goed
Oh?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is mij nog niet helemaal duidelijk
Ik heb geen idee, heb Jordy wel horen zeggen dat hij vannacht wilde of zou gaan ,. maar hoe het zit weet ik nietquote:
Ik was weg toen die opdracht begon ,.. ik heb het niet gezienquote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh?Ik val er net na een paar uur weer in
Dus er is nog steeds geen schema?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb Jordy wel horen zeggen dat hij vannacht wilde of zou gaan ,. maar hoe het zit weet ik niet
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
Blijven kijken dan maarquote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was weg toen die opdracht begon ,.. ik heb het niet gezien
2 anderen, maar weet niet zeker wie. Wiki en Elsa lees ik netquote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb Jordy wel horen zeggen dat hij vannacht wilde of zou gaan ,. maar hoe het zit weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |