quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En de vriendenkring van Jane ook
Ze lezen meequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
En de slaapkamerlichten zijn nu uit. Ik wil de andere stream op GoPlay!
Zit ik hier nu te kijken naar slapende mensen....
En Jeff moet lijdzaam toekijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Na vanavond gaan Jolien en Jane echt bffs worden.
Ziet ze toch wel goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:30 schreef Puzzie het volgende:
Jordy was niet altijd de beste invloed daar voor Jeff
Vera Eva? Milena? Elsa?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:32 schreef zodeju het volgende:
Heb een tijdje de streams gezien van de drie meiden Eva Sharice en Milena.....Sharice heeft toen een hele tijd liggen staren naar Milena en pas toen Vera zich omdraaide schrok Sharice en deed vlug haar ogen dicht....
Het leek echt een of het beeld in begin stilstond.....
Mattheus? Er komt erg weinig uit David en Pootje. Sharice en Milena is een hoop gefluister en geplak. Niet zo gezellig tot het einde denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ... Jolien en Jane ... dat is wel een gouden duo. Ze zijn allebei goed met Axel, dus die ook mee naar de finale. Maar welke Vlaming nog meer?
Creepyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:32 schreef zodeju het volgende:
Heb een tijdje de streams gezien van de drie meiden Eva Sharice en Milena.....Sharice heeft toen een hele tijd liggen staren naar Milena en pas toen Vera zich omdraaide schrok Sharice en deed vlug haar ogen dicht....
Het leek echt een of het beeld in begin stilstond.....
Pootje heeft blokken klaargelegd.. ongeveer 5 per uur. Ze zouden in het ergste geval nog 8u vooruit kunnen zonder te zagen e.d.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij zei Jolien net dat dit de laatste blokken zijn...
[ afbeelding ]
Voor mij Pootje. Echt jammer dat jullie Nederlanders hem weinig of niet begrijpen. Hij is altijd vrolijk, positief, roddelt weinig over anderen, durft anderen confronteren over hun gedrag (deed hij paar keer met Jeff bvb) ipv er dagen met anderen over te zeuren, is een harde werker (zat gister als 1e op een fitnesstoestel en met de boomstammen was hij ook de 1e om die boomstammen aan te pakken, zat lang in zijn eentje te zagen)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ... Jolien en Jane ... dat is wel een gouden duo. Ze zijn allebei goed met Axel, dus die ook mee naar de finale. Maar welke Vlaming nog meer?
Ik kan hem voorlopig ook wel pruimen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Voor mij Pootje. Echt jammer dat jullie Nederlanders hem weinig of niet begrijpen. Hij is altijd vrolijk, positief, roddelt weinig over anderen, durft anderen confronteren over hun gedrag (deed hij paar keer met Jeff bvb) ipv er dagen met anderen over te zeuren, is een harde werker (zat gister als 1e op een fitnesstoestel en met de boomstammen was hij ook de 1e om die boomstammen aan te pakken, zat lang in zijn eentje te zagen)
Ho Ho Ho je vult nu voor ons inquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Voor mij Pootje. Echt jammer dat jullie Nederlanders hem weinig of niet begrijpen. Hij is altijd vrolijk, positief, roddelt weinig over anderen, durft anderen confronteren over hun gedrag (deed hij paar keer met Jeff bvb) ipv er dagen met anderen over te zeuren, is een harde werker (zat gister als 1e op een fitnesstoestel en met de boomstammen was hij ook de 1e om die boomstammen aan te pakken, zat lang in zijn eentje te zagen)
Hah.. ik persoonlijk neem z'n niet-verstaanbaarheid op de koop toe. Vindt het een goede gast.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Oh echt he....terwijl ik echt wel weet dat ze Eva heet.....Dus Eva Sharice en Milena liggen in dat grote bed.....Ik denk dat Elsa op haar eigen slaapkamer ligt. Sharice ligt nog tussen Eva en Milena inquote:
De vriend van Jane heet ook Jordyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:30 schreef Puzzie het volgende:
Jordy was niet altijd de beste invloed daar voor Jeff
Ja ze noemt hem ook Jorda, das handiger om die twee niet door elkaar te halenquote:
aww, ik heb het hier gewoon al heel vaak gelezen dat hij onverstaanbaar zou zijn en dat mensen wegzappen naar de andere stream enkel daarom.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ho Ho Ho je vult nu voor ons in![]()
Pootje is een prima vent.
Samequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hah.. ik persoonlijk neem z'n niet-verstaanbaarheid op de koop toe. Vindt het een goede gast.
ik wel .. zeker nu Jeff weg isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane en Jolien die klikken, wie had dat gedacht .....
En had Milena voor haar ogen te sluiten, niet nog gezegd: "je gaat me toch niet liggen aankijken terwijl ik slaap, hé?"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook heel creapy......het idee dat iemand vlak bij je ligt aan te staren.....
Ze zouden 'n moord doen voor pruimenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kan hem voorlopig ook wel pruimen.
Dat hij niet altijd te volgen is wil niet zeggen dat hij niet okay is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
aww, ik heb het hier gewoon al heel vaak gelezen dat hij onverstaanbaar zou zijn en dat mensen wegzappen naar de andere stream enkel daarom.
Excuses aan de Ndl'ers die hem wél begrijpen
Jolien. Ze zei dat ze vanaf het moment dat ze Jane zag (bij de sollicatie), dacht dat ze vriendinnen zouden worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh dat heb ik dus niet gehoord.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En had Milena voor haar ogen te sluiten, niet nog gezegd: "je gaat me toch niet liggen aankijken terwijl ik slaap, hé?"
Sharice is gewoon eng, echt.
Vind die twee echt van hetzelfde level als jefflien, van mij mogen die twee er snel uitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En had Milena voor haar ogen te sluiten, niet nog gezegd: "je gaat me toch niet liggen aankijken terwijl ik slaap, hé?"
Sharice is gewoon eng, echt.
Was trouwens Jolien die aan Jane vroeg om samen een shift te doen. Vond ik wel bijzonder, want Keanu, Matti en Jordy hadden allemaal aangeboden aan Jolien om met haar te gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op zich wel goed dat zij nu met elkaar zittenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was trouwens Jolien die aan Jane vroeg om samen een shift te doen. Vond ik wel bijzonder, want Keanu, Matti en Jordy hadden allemaal aangeboden aan Jolien om met haar te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |