Sharice weet meer dan Milena , veel meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:45 schreef Flow3r het volgende:
Milena houdt wijselijk haar mond, geeft Sharice niet de bevestiging
Doet ze heel de week al, het begint mij wat te irriteren. Alsof ze daar slaapwandelend rondloopt heel de week..quote:
Ze speelt dom vlgs mij, de laatste tijd doet ze ook alsof ze niet geïnteresseerd is in het spel en er geen bondjes zijn, sneaky damequote:
Milena weet wel minder dan Sharice, ligt ook aan haar zelf daar niet van.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze speelt dom vlgs mij, de laatste tijd doet ze ook alsof ze niet geïnteresseerd is in het spel en er geen bondjes zijn, sneaky dame
Haar gezicht zegt constant 'vertrouw mij niet, ik ben een echte bitch'.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze speelt dom vlgs mij, de laatste tijd doet ze ook alsof ze niet geïnteresseerd is in het spel en er geen bondjes zijn, sneaky dame
Maar milena hoort ook nog dingen van matti ook al doen ze alsof ze niet meer zo close zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena weet wel minder dan Sharice, ligt ook aan haar zelf daar niet van.
Daar zitten er meer, zoals Jordy met zijn complotten en theorieën en gestook en gedoe over anderenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:51 schreef riri het volgende:
Vreselijke nare roddelslang die Sharice, die maakt die hele sfeer daar kapot door haar sneaky valse manier van mensen bewerken, ze is nog niet wakker en kan meteen al niet een normaal gesprek beginnen zo overspoelt van haat is ze, die valse oneerlijke ogen van haar spreken boekdelen
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:51 schreef riri het volgende:
Vreselijke nare roddelslang die Sharice, die maakt die hele sfeer daar kapot door haar sneaky valse manier van mensen bewerken, ze is nog niet wakker en kan meteen al niet een normaal gesprek beginnen zo overspoelt van haat is ze, die valse oneerlijke ogen van haar spreken boekdelen
Liefst helemaal nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ja jordy zou een toontje lager moeten zingen
En dat doen ze allemaal wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie dat valse niet bij Sharice. Enige wat ik haar steeds zie doen is het benoemen/vertellen van alles wat ze hoort
Ze heeft iig fokking goede orenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie dat valse niet bij Sharice. Enige wat ik haar steeds zie doen is het benoemen/vertellen van alles wat ze hoort
Jaaa ik wil eigenlijk naar bed, maar…. FOMOquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekkere opdracht, mag van mij wel 48 uur duren ....![]()
Gewoon tot vrijdag en vuur pas symbolisch doven tijdens liveshowquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekkere opdracht, mag van mij wel 48 uur duren ....![]()
Jolien mist oprechtheid , Milena mist etenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
zo mooi he, milena weer over jolien. en jolien heeft net lopen vertellen dat ze het totaal niet vertrouwd
Bedankt maar weer tegengas!!! Ps vastlopen komt ws doordat Videoland er ff uitlag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt fijne streams ....![]()
Jane en Jolien die bonden, dat kon wel eens een winning team zijn ....![]()
Streams helaas vastgelopen, maar tot 1800 uur komt zo online ....
Dat duurde toen 5 dagen en nachten toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gewoon tot vrijdag en vuur pas symbolisch doven tijdens liveshowBallenbak vibes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |