Jolien heeft al eens eerder aangegeven dat ze een goede klik heeft met Jane. Ze vond dat vooral lastig, omdat Jeffrey dat totaal niet had. Nu Jeffrey weg is, kunnen ze elkaar pas echt leren kennen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was trouwens Jolien die aan Jane vroeg om samen een shift te doen. Vond ik wel bijzonder, want Keanu, Matti en Jordy hadden allemaal aangeboden aan Jolien om met haar te gaan.
Ze hebben toch best een leuk positief gesprek buitenquote:
Ze zitten ook al ruim 2 uur samen buitenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben toch best een leuk positief gesprek buiten
ik vind er maar 1 van de 2 leukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben toch best een leuk positief gesprek buiten
Jane is altijd leuker natuurlijk maar dit is een positief gesprekquote:
Oh dus jolien vond het niet erg wat ze de eerste dag te vertellen had....of is zij dat maar vergeten....Tegen Jeff had ze het anders wel erg gevonden en zelfs gehuild en daardoor was Jeffrey niet op goede voet met Janequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Verity het volgende:
[..]
Jolien heeft al eens eerder aangegeven dat ze een goede klik heeft met Jane. Ze vond dat vooral lastig, omdat Jeffrey dat totaal niet had. Nu Jeffrey weg is, kunnen ze elkaar pas echt leren kennen.
shots firedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane is altijd leuker natuurlijk maar dit is een positief gesprek
doortrapt en ze wist precies hoe ze jeffry moest bespelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dus jolien vond het niet erg wat ze de eerste dag te vertellen had....of is zij dat maar vergeten....Tegen Jeff had ze het anders wel erg gevonden en zelfs gehuild en daardoor was Jeffrey niet op goede voet met Jane
Maar goed dat is verleden tijd......
Ze hebben het uitgepraat.... en hebben zich erover heen gezet .. het zijn net volwassen mensen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dus jolien vond het niet erg wat ze de eerste dag te vertellen had....of is zij dat maar vergeten....Tegen Jeff had ze het anders wel erg gevonden en zelfs gehuild en daardoor was Jeffrey niet op goede voet met Jane
Maar goed dat is verleden tijd......
ja dat heb ik haar al meerdere keren horen zeggen, kan het mij niet voorstellenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Luister naar Jolien .. ze denkt dat Jane een goede vriendin van haar kan zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:56 schreef ledn81 het volgende:
Pootje : " Vr hezflde gld brnen ng wa ektra blskssd"
Jane : "Wie?"![]()
Pootje : "Veur hetzelfde geld brengen ze nog wa extra blokskes"
Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zotquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:56 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop toch niet dat je je meisje een leugenaar noemt...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat heb ik haar al meerdere keren horen zeggen, kan het mij niet voorstellen
Gaat mij om de zin dat ze al eerder een goede klik had met Jane maar vond het lastig met Jeffrey.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben het uitgepraat.... en hebben zich erover heen gezet .. het zijn net volwassen mensen.
ik hou mijn mening even voor me, anders kan ik op bezoek bij marioquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je je meisje een leugenaar noemt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |