Leuke vent maar idd moeilijk te verstaanquote:Op zondag 9 februari 2025 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
vind het soms jammer dat ik pootje zo slecht kan volgen
Pootje is echt heerlijk open en recht voor z'n raapquote:Op zondag 9 februari 2025 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
Leuke ventquote:Op zondag 9 februari 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Pootje is echt heerlijk open en recht voor z'n raap
Ja blijkbaar? Als je maar op afstand blijft ist goedquote:Op zondag 9 februari 2025 00:16 schreef Puzzie het volgende:
Dus je mag wel met zijn drieën kletsen maar een moet op afstand blijven?
ja dat geloof ik gelijk, daarom vind ik het ook jammerquote:Op zondag 9 februari 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Pootje is echt heerlijk open en recht voor z'n raap
Dat is mij nog niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja blijkbaar? Als je maar op afstand blijft ist goed
Oh?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is mij nog niet helemaal duidelijk
Ik heb geen idee, heb Jordy wel horen zeggen dat hij vannacht wilde of zou gaan ,. maar hoe het zit weet ik nietquote:
Ik was weg toen die opdracht begon ,.. ik heb het niet gezienquote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh?Ik val er net na een paar uur weer in
Dus er is nog steeds geen schema?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb Jordy wel horen zeggen dat hij vannacht wilde of zou gaan ,. maar hoe het zit weet ik niet
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
Blijven kijken dan maarquote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was weg toen die opdracht begon ,.. ik heb het niet gezien
2 anderen, maar weet niet zeker wie. Wiki en Elsa lees ik netquote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb Jordy wel horen zeggen dat hij vannacht wilde of zou gaan ,. maar hoe het zit weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |