Ik snap echt niet waarom dit zo vet is en mensen dat stoer vinden. Het lijkt wel alsof de massa het ‘heel sneu’ vindt als je goed voor jezelf zorgt en slim nadenkt en vooruitdenkt 😅quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt he, morgen gaan zat mensen de superbowl kijken en die staan na 4 uurtjes weer "fris" op om daarna naar hun werk te gaan.
Er is weinig slecht aan om een keer wat korter te slapen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom dit zo vet is en mensen dat stoer vinden. Het lijkt wel alsof de massa het ‘heel sneu’ vindt als je goed voor jezelf zorgt en slim nadenkt en vooruitdenkt 😅
er is heel veel wat je over deze groep zou kunnen zeggenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom dit zo vet is en mensen dat stoer vinden. Het lijkt wel alsof de massa het ‘heel sneu’ vindt als je goed voor jezelf zorgt en slim nadenkt en vooruitdenkt 😅
Ze slapen al 5 weken niet top, met weinig voeding. Zelfs lange tijd op een grond. Daarnaast weet niemand hoe lang deze opdracht gaat duren. Ik zeg het nog maar eens; waarom zou je jezelf vrijwillig brak maken terwijl dat niet hoeft? En waarom is dat sneu en is het soort van stoer als je dat wel doet enz. Die mentaliteit snap ik niet. Sowieso snap ik niet het nut van anderen mietjes noemen. Zo houdt de maatschappij elkaar in de tang en creëert een onnodige angstcultuur, om bijv gewoon voor jezelf te zorgen als je daar gewoon wel waarde aan hechtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is weinig slecht aan om een keer wat korter te slapen.
Donderdag hebben ze 10 uur geslapen he
ze hebben voldoende voeding al 5 weken, alleen geen suikers of zoutquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze slapen al 5 weken niet top, met weinig voeding. Zelfs lange tijd op een grond. Daarnaast weet niemand hoe lang deze opdracht gaat duren. Ik zeg het nog maar eens; waarom zou je jezelf vrijwillig brak maken terwijl dat niet hoeft? En waarom is dat sneu en is het soort van stoer als je dat wel doet enz. Die mentaliteit snap ik niet. Sowieso snap ik niet het nut van anderen mietjes noemen. Zo houdt de maatschappij elkaar in de tang en creëert een onnodige angstcultuur, om bijv gewoon voor jezelf te zorgen als je daar gewoon wel waarde aan hecht
Maar maar maar, ze doen toch bijna niet anders dan rusten. Een beetje leven is echt niet ongezond, ze zijn nog niet bejaard.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze slapen al 5 weken niet top, met weinig voeding. Zelfs lange tijd op een grond. Daarnaast weet niemand hoe lang deze opdracht gaat duren. Ik zeg het nog maar eens; waarom zou je jezelf vrijwillig brak maken terwijl dat niet hoeft? En waarom is dat sneu en is het soort van stoer als je dat wel doet enz. Die mentaliteit snap ik niet. Sowieso snap ik niet het nut van anderen mietjes noemen. Zo houdt de maatschappij elkaar in de tang en creëert een onnodige angstcultuur, om bijv gewoon voor jezelf te zorgen als je daar gewoon wel waarde aan hecht
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy en Mattheus hun theorieën..Ze willen David S. Er op
Slimme meidquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:39 schreef Flow3r het volgende:
Sharice lag dus niet te staren naar Milena maar had haar oren gespitst om de jongens te kunnen horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |