Omdat je een spel speelt waarbij je de gunst van de kijker probeert te winnen (lijkt mij dan).quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
; waarom zou je jezelf vrijwillig brak maken terwijl dat niet hoeft?
Tja nevermind lol. We denken anders.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:39 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar maar maar, ze doen toch bijna niet anders dan rusten. Een beetje leven is echt niet ongezond, ze zijn nog niet bejaard.
Dit is een spel van de lange termijn. De gunst van de kijker raak je niet kwijt door even een avondje slim te zijn en voor jezelf te zorgen. Tja, wellicht van sommige kijkers. Maar goed nevermind, we gaan hier toch niet uitkomen hehe.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat je een spel speelt waarbij je de gunst van de kijker probeert te winnen (lijkt mij dan).
Je zag het vannacht hoeveel energie ze nog hadden bij het sporten.
Maar morgen zijn ze de eerste die klagen als David DP nu de telefoon cadeau krijgt.
Luisteren kan ze toch ook met haar ogen dicht?!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:39 schreef Flow3r het volgende:
Sharice lag dus niet te staren naar Milena maar had haar oren gespitst om de jongens te kunnen horen
Ik denk dat ik ook beter luister als ik mijn ogen open heb en in het niets staarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Luisteren kan ze toch ook met haar ogen dicht?!
Mattie denkt dat Milena hem verkiest boven Sharicequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattie denkt dat Milena hem er nooit op zal zetten
Ik denk dat je een beetje onderschat wat die 5 weken doen en anders piept als je daar zelf was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben voldoende voeding al 5 weken, alleen geen suikers of zout
ze hebben niet op de grond geslapen, in die slaapkamer lag een matrasvloer onder het tapijt.
ze hebben de afgelopen weken ruim meer dan 8 uur kunnen slapen.
Gisteravond kon er ineens gesport worden tot ver na 12 uur, en daar had ook niemand over geklaagd, het was diep in de nacht dat ze pas naar bed gingen.
Ik word afgerekend op 1 slechte weekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dit is een spel van de lange termijn. De gunst van de kijker raak je niet kwijt door even een avondje slim te zijn en voor jezelf te zorgen. Tja, wellicht van sommige kijkers. Maar goed nevermind, we gaan hier toch niet uitkomen hehe.
Ja dat gaat wel steeds meer opvallen idd..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
milena doet weer net alsof ze er niks van snapt
Dit heeft echt niks te maken met waar het over ging. Maar idd laten we het latenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik word afgerekend op 1 slechte week
~ Jeffrey, 7 februariMaar lets agree to disagree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |