SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 07-02-2025 22:14:49 ]Smile, it's free therapy.![]()
Er zit zowaar ananas in mijn rum @HappyCharlyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit zowaar ananas in mijn rum @:happycharly![]()
![]()
Duidelijke TT
de koekenbakker natuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De ambachtelijke bakker natuurlijk wie anders![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef Harrie het volgende:
Duidelijke TT
[..]
de koekenbakker natuurlijk![]()
![]()
ja die kan het ook
Smile, it's free therapy.![]()
Ground control to Major Tomquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hè, verdikkie, steeds is greys me te snel af.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Hè, verdikkie, steeds is greys me te snel af.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Onee, mario dit keer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter dan op een pizzaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit zowaar ananas in mijn rum @:happycharly![]()
![]()
ik had in het vorige topic al antwoord gegevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:11 schreef mario390 het volgende:
de in bb tiopic zijn niet normal 12 min nur om dat de idiot naar huis is![]()
ik zag geen vinkjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
ik had in het vorige topic al antwoord gegeven
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
context is belangrijk
@:kree is al minstens een jaar met haar in gesprek en telkens blijft zij TOCH bij die vent
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Uitvissen en gauw p je pizza leggenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit zowaar ananas in mijn rum @:happycharly
Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
OH man dat stomme nummer zat laatst een hele dag in mijn hoofdquote::')![]()
Drama lama boeie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drama lama boeie Sticks en Big 2 hebben samen een nummer vette shit.Drama lama boeie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Big 2 en Sticks samen een liedje waar zijn de Millennials hier.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
BALquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
kwam gehaktballenforum nog maar eens terug
Well, life can be a riot
Heb je die dingen wel eens geproefd, man?quote:
Dan ga je echt wel diep graven om je er eentje te kunnen bemachtigen hoor!![]()
![]()
en wat heeft dat met la la la la laquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je die dingen wel eens geproefd, man?
Dan ga je echt wel diep graven om je er eentje te kunnen bemachtigen hoor!te maken
![]()
![]()
Da's pas een bolk dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen niet zomaar uit de lucht vallen hoor!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik wil wel, maar ff niet iets wat handig mogelijk is. ik hou er onwijs van he?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja het daagt je mooi uit he? Vind sowieso dat veel christelijke muziek echt ontzettend tof in elkaar zit. Er staan op YouTube ook echt 2380473798246 Filmpjes van die echte Gospel muzikanten uit Amerika en daar zit talent tussen man, word je eng van. Ben daar zó jaloers op![]()
Musical muziek zit ook mooi in elkaar, al vind ik persoonlijk dat overdreven aangeleerde vibrato en overdreven articuleren niet mooi vaak![]()
Is 't niet leuk om het weer eens op te pikken Kree? Sneu dat er iemand is overleden. Maar misschien komen er mooie herinneringen naar boven als je weer eens wat speelt?
En ben met je eens vibrato zang etc, maar is typi8sch musical ding.
vooral kosten die dingen hoop tijd en denk krijg het er nu niet meer bij. Vroeger wel met studie daarom natuurlijk niet gehaald want vond die dingen. leuker, deed ik 3 bands in de week. en met versjouw spullen
Lol nog altijd doen ik er aan mee als ze vragen voor de rest ff eentje in maand optreden is voor mij ok., maar is niet meer musical. Wacht ff volgende. keus.. als je het over uitdaging hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
ondertussen is kree een zangmeeting aan het organiseren en zit mario lekker te schijten tussen de Braziliaanse dames![]()
Ik ga absoluut niet zingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:19 schreef Harrie het volgende:
ondertussen is kree een zangmeeting aan het organiseren en zit mario lekker te schijten tussen de Braziliaanse damesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kaartje voor de F1 race in Monza voor 2051 al gescoord dusquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
3 Bands in de week? Ik zit er nu in 2 en vind dat echt wel zatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil wel, maar ff niet iets wat handig mogelijk is. ik hou er onwijs van he?
En ben met je eens vibrato zang etc, maar is typi8sch musical ding.
vooral kosten die dingen hoop tijd en denk krijg het er nu niet meer bij. Vroeger wel met studie daarom natuurlijk niet gehaald want vond die dingen. leuker, deed ik 3 bands in de week. en met versjouw spullen
Lol nog altijd doen ik er aan mee als ze vragen voor de rest ff eentje in maand optreden is voor mij ok., maar is niet meer musical. Wacht ff volgende. keus.. als je het over uitdaging hebt.
Het is echt typisch musical ja, zo goed mogelijk articuleren, en zo goed mogelijk projecteren.
Ben benieuwd wat je volgende projectje is
Well, life can be a riot
* gebrokenglas schreeuwt keihard KREEEEEEEEBOLKquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zie alleen "daee1bb58997.png" staan als tekst. Ik zie geen plaatje.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En een poep emotji die hij hier wil neer poepen, hi ha ho een poep pies garpjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja mario
er staat dulcolax op de wc
ha ha![]()
Het grapjassenforum is verderop. Naast de lolbroekenafdeling.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een poep emotji die hij hier wil neer poepen, hi ha ho een poep pies garpje![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en toen kwam zijn bureau omhoog @mario390quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een poep emotji die hij hier wil neer poepen, hi ha ho een poep pies garpje![]()
![]()
Was dat links of rechts naast de leren pijpen afdelingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het grapjassenforum is verderop. Naast de lolbroekenafdeling.![]()
Ik vraag dit voor een vriend
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
en toen kwam zijn bureau omhoog @:mario390
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
klopt en hoewel ik eigenlijk meer bandjes wil als eentje in week moet oefenen. Tis ff moet oppassen dat ik niet teveel meer weer wil als wat zeg maar nu ok is. Heb echt ff een periode achter de rug nl. kennen ben blij gewoon werk nu en stabiel al paar jaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
3 Bands in de week? Ik zit er nu in 2 en vind dat echt wel zat
Het is echt typisch musical ja, zo goed mogelijk articuleren, en zo goed mogelijk projecteren.
Ben benieuwd wat je volgende projectje is
maar toch hahaha wil eigenlijk bandjes en muziek weer of musicals.Do what you love, love what you do!![]()
@ToT
If vegetables are so good, explain to me why vegans are always trying to make them taste like meat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Precies!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
@:ToT
If vegetables are so good, explain to me why vegans are always trying to make them taste like meat.
Maar andersom heb je ook als vegans een foto van een kruidenrekje laten zien,Is toch wel ff iets anders!
![]()
![]()
Deze had je al gepost hoor....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan altijd kijken of je in 't weekend er wat bij kan doen toch? Volgens mij is er in Katwijk niet veel te doen op jamsessie gebied he? Anders moet je Leiden of Alphen proberen, is +- 30 minuten bij Katwijk vandaan. Is wat jeugdiger en misschien kan je via Facebook wel het e.e.a vinden. Jamsessie in de buurt in een kroeg of zo, waar al een backline aanwezig is. Zo kan je een connectie maken en who knows.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en hoewel ik eigenlijk meer bandjes wil als eentje in week moet oefenen. Tis ff moet oppassen dat ik niet teveel meer weer wil als wat zeg maar nu ok is. Heb echt ff een periode achter de rug nl. kennen ben blij gewoon werk nu en stabiel al paar jaar.
maar toch hahaha wil eigenlijk bandjes en muziek weer of musicals.
Speel in 2 bandjes met mensen die ik jaren terug op jamsessies heb leren kennen, dus why nut.Well, life can be a riot
MartinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht aan pizza met ananasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kaartje voor de F1 race in Monza voor 2051 al gescoord dus![]()
![]()
![]()
![]()
En ik eet mama Mia chips
![]()
Trust nobody![]()
idd stap een is wel ff auto kopen denk. hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan altijd kijken of je in 't weekend er wat bij kan doen toch? Volgens mij is er in Katwijk niet veel te doen op jamsessie gebied he? Anders moet je Leiden of Alphen proberen, is +- 30 minuten bij Katwijk vandaan. Is wat jeugdiger en misschien kan je via Facebook wel het e.e.a vinden. Jamsessie in de buurt in een kroeg of zo, waar al een backline aanwezig is. Zo kan je een connectie maken en who knows.
Speel in 2 bandjes met mensen die ik jaren terug op jamsessies heb leren kennen, dus why nut.
maar idd net als op Utrecht cs. echt heel leuke ontmoet bij piano.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is het laatste waar ik aan denk, een pizza met ananas.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Heb je video's van de bands waar je in speelt?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan altijd kijken of je in 't weekend er wat bij kan doen toch? Volgens mij is er in Katwijk niet veel te doen op jamsessie gebied he? Anders moet je Leiden of Alphen proberen, is +- 30 minuten bij Katwijk vandaan. Is wat jeugdiger en misschien kan je via Facebook wel het e.e.a vinden. Jamsessie in de buurt in een kroeg of zo, waar al een backline aanwezig is. Zo kan je een connectie maken en who knows.
Speel in 2 bandjes met mensen die ik jaren terug op jamsessies heb leren kennen, dus why nut.:')![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is het laatste waar ik aan denk, een pizza met ananas.
Trust nobody![]()
klopt. maar meer wil ik nog luister is muziek van degens of de tekst enzo dan vooral.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze had je al gepost hoor....Do what you love, love what you do!![]()
Ik luister nu naar trance.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. maar meer wil ik nog luister is muziek van degens of de tekst enzo dan vooral.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Anders gewoon een x met de bus. Haltes genoegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
idd stap een is wel ff auto kopen denk. hahaha
maar idd net als op Utrecht cs. echt heel leuke ontmoet bij piano.
Bedoel ik man, is hartstikke dat soort dingen. Je leert op een leuke organische manier nieuwe mensen kennen. Wie weet wat er uit bloeit.Well, life can be a riot
greysbolk
Even punten pakken....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
WEG
[ Bericht 99% gewijzigd door Grotetijd op 07-02-2025 22:44:32 ]Well, life can be a riot
greys is alweer te snelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog eentje dan, nog eentje dan, nog eentje dan
Tulpen bloeien uitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Anders gewoon een x met de bus. Haltes genoeg
Bedoel ik man, is hartstikke dat soort dingen. Je leert op een leuke organische manier nieuwe mensen kennen. Wie weet wat er uit bloeit.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Dat zeg Greys ook vaak genoeg tegen anderequote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeg Greys ook vaak genoeg tegen andere
geen zorgen broeder. ook daarmee ben je niet verband uit de hemel.quote:Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het ene bandje niet.
Het andere bandje een clip uit 2023SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het ene bandje niet.
Het andere bandje een clip uit 2023Haha prachtig. Achter dat keyboard als een baas. Klinkt ook best goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Dat zij te snel is? Of dat anderen te snel zijn? Dat laatste zegt ze nooit tegen mijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeg Greys ook vaak genoeg tegen andere
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
daag.
[ Bericht 98% gewijzigd door Grotetijd op 07-02-2025 22:44:51 ]Well, life can be a riot
Kan ik er wat aan doen dat ik altijd sneller ben met Mario Kartenquote:
God is a DJ?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen broeder. ook daarmee ben je niet verband uit de hemel.![]()
![]()
iedereen is sneller dan mij met mario kartquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik altijd sneller ben met Mario Karten![]()
Faithlessquote:Lekkerrrrrrrrrr
Well, life can be a riot
Geen snel schaken tegen haar gaan doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zij te snel is? Of dat anderen te snel zijn? Dat laatste zegt ze nooit tegen mij
* gebrokenglas archiveert deze opmerkingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is sneller dan mij met mario kart![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, dat kan ik niet goed, schaken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen snel schaken tegen haar gaan doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Tsja, moet je maar niet op pole positie staan op een heel andere baan dan waar de rest op aan het racen isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is sneller dan mij met mario kart![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar niet op pole positie staan op een heel andere baan dan waar de rest op aan het racen is
proestquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar niet op pole positie staan op een heel andere baan dan waar de rest op aan het racen isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar ging de cola
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hahaha ik ga hierzo licht mee om eigenlijk en wat me totaal niet geleerd is.quote:
Maar zal ik gelijk zeggen. als iedereen gewoon normaal doet en probeert te helpen waar kan? Ook ten opzichte van jezelf dus en in nadeel van je
Die akker verdienen plekje in de hemel. en weet iedereen denkt geloof niet in, dat mag. maar wat ik geloof zeg ik ff
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het ene bandje niet.
Het andere bandje een clip uit 2023Klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je stiekem op dat podium gekropen met je piano ?Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Bolk. Toch stiekem een keer willen zeggenWell, life can be a riot
niet aanvallen op muzikanten he? want gaan we in de aanval, we zijn vaak op achtergrond maar maken het muzikaal wel. (zeker met musicals enzo)Do what you love, love what you do!![]()
Klinkt alsof jij je aangevallen voelt en je moet verdedigen of is dat enkel mijn optiek?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef kree het volgende:
niet aanvallen op muzikanten he? want gaan we in de aanval, we zijn vaak op achtergrond maar maken het muzikaal wel. (zeker met musicals enzo)Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Naja, ik ben vooral opvulling voor het geluid hoor. Heb niet perse een erg dragende functie voor m'n idee. Maar het invullen / opvullen is al fijn. Maakt het net wat voller.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef kree het volgende:
niet aanvallen op muzikanten he? want gaan we in de aanval, we zijn vaak op achtergrond maar maken het muzikaal wel. (zeker met musicals enzo)Well, life can be a riot
nah niet perse. maar wil wel zeggen dat ik denk dat het belangrijk is om live muzikanten te hebben ipv AI sound enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij je aangevallen voelt en je moet verdedigen of is dat enkel mijn optiek?
kosten geld jah? blij dat ik me leven niet moet verdienen als muzikant. hoewel wel wilde, maar dat is helemaal onderbetaald.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
Bolk. Toch stiekem een keer willen zeggen![]()
![]()
Fluffers zijn ook belangrijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja, ik ben vooral opvulling voor het geluid hoor. Heb niet perse een erg dragende functie voor m'n idee. Maar het invullen / opvullen is al fijn. Maakt het net wat voller.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Wie is Jolien?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:46 schreef mario390 het volgende:
snap niet dat jolien zo huilt,het is toch en idiot die jeff
Wie is Jeff?
Waarom is hij een idioot?![]()
Zeker als je net begint dan mag je echt blij zijn met 500 euro voor een gig in een kroegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
nah niet perse. maar wil wel zeggen dat ik denk dat het belangrijk is om live muzikanten te hebben ipv AI sound enzo.
kosten geld jah? blij dat ik me leven niet moet verdienen als muzikant. hoewel wel wilde, maar dat is helemaal onderbetaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Big Brotherquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Wie is Jolien?
Wie is Jeff?
Waarom is hij een idioot?Hij mag niet meer in het BB forum posten volgens mij, dus dan maar hier.
Well, life can be a riot
Ik verwacht ein ausgebreite uitleg von @mario390quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Big BrotherHij mag niet meer in het BB forum posten volgens mij, dus dan maar hier.
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeker als je net begint dan mag je echt blij zijn met 500 euro voor een gig in een kroegNadeel van zo'n grote band is dat je de opbrengst moet verdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeker als je net begint dan mag je echt blij zijn met 500 euro voor een gig in een kroeg500 verdienen en voor 600 opzuipen en dan voor 1000 euro kapot gooien aan interieur in die kroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt prima.
Luizen leven.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Mario is op Jolieeeennquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik verwacht ein ausgebreite uitleg von @:mario390
HAHAHAquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
500 verdienen en voor 600 opzuipen en dan voor 1000 euro kapot gooien aan interieur in die kroeg.
Klinkt prima.
Luizen leven.
Well, life can be a riot
Ja. Al gooien we tegenwoordig de opbrengst gewoon in een pot en betalen we oefenruimtes van en een / twee x per jaar uiteten enz.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nadeel van zo'n grote band is dat je de opbrengst moet verdelenWell, life can be a riot
niet dat ik die 10 jaar al deed met kinderen enzo dat lied.
maargoed nu is het op Netflix ook.Do what you love, love what you do!![]()
Muziek is, zoals veel andere vakgebieden, idd een onderbetaald en ondergewaardeerd beroep waarin slecht een kleine selectie grof geld verdient.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
nah niet perse. maar wil wel zeggen dat ik denk dat het belangrijk is om live muzikanten te hebben ipv AI sound enzo.
kosten geld jah? blij dat ik me leven niet moet verdienen als muzikant. hoewel wel wilde, maar dat is helemaal onderbetaald.
Kunstenaars idem dito.
Maar zulke dingen doe je vanuit passie, niet om er je boterham mee te verdienen in het begin. Als je goed genoeg bent in dat vak gebied in de tijdgeest waarin je leeft dan kan het, maar het blijft passie
Laatste keer dat ik iets gegooid heb in een kroeg is echt jaren geleden.
Een bar kruk.Dying whore's cancer heater!!!!!!sinterklaaskapoentje
![]()
Lijkt me heel tof om in een band te spelen. Maar heb nooit lang een instrument gespeeld. Geen geduld voor. Heb piano en gitaar gedaan maar beide niet zo lang volgehouden.:')![]()
Mooi omschreven. Je moet 't echt vooral doen omdat het je hobby/passie is. Kan je er een paar euro mee verdienen? Top. Maar dat moet, zeker anno 2025 niet je streven zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muziek is, zoals veel andere vakgebieden, idd een onderbetaald en ondergewaardeerd beroep waarin slecht een kleine selectie grof geld verdient.
Kunstenaars idem dito.
Maar zulke dingen doe je vanuit passie, niet om er je boterham mee te verdienen in het begin. Als je goed genoeg bent in dat vak gebied in de tijdgeest waarin je leeft dan kan het, maar het blijft passieWell, life can be a riot
ik ben wel moequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zou wel wat meer moe willen zijn
maar als ik ga liggen gaat mijn hoofd niet uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze hebben ook altijd zo’n tamboerijn malloot nodig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me heel tof om in een band te spelen. Maar heb nooit lang een instrument gespeeld. Geen geduld voor. Heb piano en gitaar gedaan maar beide niet zo lang volgehouden.
Dat kun je altijd nog doen.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Zelfs als je het niet lang speelt kan je vast in een band spelen man.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me heel tof om in een band te spelen. Maar heb nooit lang een instrument gespeeld. Geen geduld voor. Heb piano en gitaar gedaan maar beide niet zo lang volgehouden.
Als je de standaard akkoorden kent op gitaar (mineur/majeur en de barré grepen) kan je al in een AC/DC coverbandKen ook niet alle akkoorden en toonladders en gekke tierelantijntjes. Maar speel op beide instrumenten goed genoeg dat mensen zeggen "jij, bandje"
Well, life can be a riot
Hé mister Tambourine manquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ze hebben ook altijd zo’n tamboerijn malloot nodig.
Dat kun je altijd nog doen.![]()
![]()
jemig weekend en nog geen elf uur en alle bejaarden slapen hier?Do what you love, love what you do!![]()
geen idee johquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
jemig weekend en nog geen elf uur en alle bejaarden slapen hier?sinterklaaskapoentje
![]()
Ah vervelend is dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel moe
maar als ik ga liggen gaat mijn hoofd niet uit
Wat mij dan vaak helpt zijn slaap meditaties op YouTube.:')![]()
Waar?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
jemig weekend en nog geen elf uur en alle bejaarden slapen hier?Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb je zien spelen op livestream en je hebt echt wel talent hoor. Hoe je zo een liedje bij elkaar improviseert.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zelfs als je het niet lang speelt kan je vast in een band spelen man.
Als je de standaard akkoorden kent op gitaar (mineur/majeur en de barré grepen) kan je al in een AC/DC coverbandKen ook niet alle akkoorden en toonladders en gekke tierelantijntjes. Maar speel op beide instrumenten goed genoeg dat mensen zeggen "jij, bandje"
heb een spelletje wat ik meestal speel op mijn mobielquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah vervelend is dat.
Wat mij dan vaak helpt zijn slaap meditaties op YouTube.
als ik dat doe slaap ik meestal met een uurtjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb vanmiddag nog iets in een glas bak gegooid, komt wel dichtbij zoquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Zo'n saai spelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een spelletje wat ik meestal speel op mijn mobiel
als ik dat doe slaap ik meestal met een uurtje?
ja zo'n hersenloos spelletjequote:
maar dat zorgt wel voor dat mijn hoofd even stopt met over 1000 dingen nadenkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zachte slaapmelodietjes inderdaad op Spotify/YouTube.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah vervelend is dat.
Wat mij dan vaak helpt zijn slaap meditaties op YouTube.
Autorij ASMR helpt mij ook regelmatig
Well, life can be a riot
Dan kun je prima in een gelijkgestemde band spelen waarbij iedereen een beginner is maar waarbij je samen toch al aardig leuk muziek kan maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me heel tof om in een band te spelen. Maar heb nooit lang een instrument gespeeld. Geen geduld voor. Heb piano en gitaar gedaan maar beide niet zo lang volgehouden.![]()
![]()
middagdutje gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb vanavond nog niet geslapen hoor
hahaha![]()
![]()
niet zuigen jij. hahahaquote:
waarom ben jij hier nu nog?
ikke omdat ik me dood verveel en saaie avond alleen hier thuis enzo. en ff fok bijpraten
Wat is autorij asmr?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zachte slaapmelodietjes inderdaad op Spotify/YouTube.
Autorij ASMR helpt mij ook regelmatigTrust nobody![]()
[insert: Grey die 25km/u rijd op een mario kart baan en na een uurtje in slaap sukkelt bejaarden garpje]quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een spelletje wat ik meestal speel op mijn mobiel
als ik dat doe slaap ik meestal met een uurtje
nu snap ik die vriendin die soms niet belt ineens een stuk beterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet zuigen jij. hahaha
ikke omdat ik me dood verveel en saaie avond alleen hier thuis enzo. en ff fok bijpraten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert: Grey die 25km/u rijd op een mario kart baan en na een uurtje in slaap sukkelt bejaarden garpje]
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan nog steeds een aantal basisakkoorden op de gitaar. Zou zo in een punkband kunnen spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan kun je prima in een gelijkgestemde band spelen waarbij iedereen een beginner is maar waarbij je samen toch al aardig leuk muziek kan maken.:')![]()
???quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet zuigen jij. hahaha
ikke omdat ik me dood verveel en saaie avond alleen hier thuis enzo. en ff fok bijpraten
Doe eens normaalTrust nobody![]()
Mja, deed ik vaak in simpele toonsoortenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb je zien spelen op livestream en je hebt echt wel talent hoor. Hoe je zo een liedje bij elkaar improviseert.Ben niet bijzonder goed vind ik zelf. Maar ik red me wel, en heb wel een bepaalde fun die ik uitstraal bij 't toetsen spelen. En dat werkt ook aanstekelijk en dan valt 't minder op
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
nu snap ik die vriendin die soms niet belt ineens een stuk beter
Trust nobody![]()
Niks mis met van het landschap genietenquote:![]()
leg uit?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
nu snap ik die vriendin die soms niet belt ineens een stuk beter
serieus he. doe maar ff vragen/vertellen. ?Do what you love, love what you do!![]()
maar jij zit low in je energiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik om 11.30 uuren heb wel ff een klein dutje gedaan begin van de avond
![]()
![]()
Precies. En je kan nog groeien samen ook. Mooie motivatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan kun je prima in een gelijkgestemde band spelen waarbij iedereen een beginner is maar waarbij je samen toch al aardig leuk muziek kan maken.Well, life can be a riot
ik kan niet slapen en autorijdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met van het landschap genieten![]()
zelfs niet als ik ernaast zitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog iets in een glas bak gegooid, komt wel dichtbij zo![]()
ik ook
na niet zuigen ben ik gestopt met lezen (het is hier geen R&P)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
leg uit?
serieus he. doe maar ff vragen/vertellen. ?![]()
Het geeft wel een bepaalde voldoening om lekker samen muziek te maken. Misschien eens informeren of er meer muzikanten zijn in je buurt waar je wat mee kunt opstarten?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een aantal basisakkoorden op de gitaar. Zou zo in een punkband kunnen spelen.![]()
Op YouTube zijn filmpjes van een paar uur van iemand die in stilte (zonder een radio aan) over een snelweg rijdt.quote:
Het geruis van de motor en de wielen is werkelijk vertrouwd en rustgevend.
Ik moet zeggen dat ik het zelf regelmatig toepas.
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 07-02-2025 23:08:32 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Neejoh. ik was 16 toen ik gitaar speelde. Bijna 20 jaar geleden. Ik kan hoogstens wat kampvuurliedjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Het geeft wel een bepaalde voldoening om lekker samen muziek te maken. Misschien eens informeren of er meer muzikanten zijn in je buurt waar je wat mee kunt opstarten?:')![]()
Iemand die filmt hoe 'ie een paar uur door een stad rijdt of over de snelweg zonder andere geluiden dan eh, autorijgeluiden. Motor die draait, windgeluid, dat soort zaken.quote:
Doet me echt denken aan m'n jeugd, dat ik als jochie van 8 op de achterbank in slaap lag te dommelen terwijl we naar huis reden
Well, life can be a riot
@Harrie wil wel een kampvuurtje voor je aanmakenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neejoh. ik was 16 toen ik gitaar speelde. Bijna 20 jaar geleden. Ik kan hoogstens wat kampvuurliedjes.![]()
![]()
✅quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
ja mensen.
het is weer eens zover.
post hier wel of niet je tips voor @:kreeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Precies dit. Heerlijk man, voelt nostalgischquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op YouTube zijn filmpjes van een paar uur van iemand die in stilte (zonder een radio aan) over een snelweg rijdt.
Het geruis van de motor en de wielen zijn is werkelijk vertrouwd en rustgevend.
Ik moet zeggen dat ik het zelf regelmatig toepas.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ik krijg alleen maar de kriebels van ASMR. Snap echt niet wat mensen daar ontspannend aan vinden...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op YouTube zijn filmpjes van een paar uur van iemand die in stilte (zonder een radio aan) over een snelweg rijdt.
Ik moet zeggen dat ik het zelf regelmatig toepas.:')![]()
ok. naja had je beter opmerking ook kunnen laten gaan als je toch geen mening of iets hebt. maar ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
na niet zuigen ben ik gestopt met lezen (het is hier geen R&P)Do what you love, love what you do!![]()
Als je het leuk vindt, kun je het weer oppakken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neejoh. ik was 16 toen ik gitaar speelde. Bijna 20 jaar geleden. Ik kan hoogstens wat kampvuurliedjes.![]()
Nou hop ga in een Sex Pistols cover band spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een aantal basisakkoorden op de gitaar. Zou zo in een punkband kunnen spelen.
Slechter dan Sid Vicious aka Simon Ferocious ben je sowieso niet.Well, life can be a riot
klein schopje nodig nogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, kun je het weer oppakken.
@sinterklaaskapoentje![]()
ASMR is niet geknisper of gekras. Maar ook geluid van regen op een tentdoek, of het geluid van een airco.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar de kriebels van ASMR. Snap echt niet wat mensen daar ontspannend aan vinden...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Geen geduld voor. Heb ook geen gitaar meer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, kun je het weer oppakken.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja in een punkband spelen lijkt me wel wat. Daar hoef je niet veel voor te kunnenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou hop ga in een Sex Pistols cover band spelen.
Slechter dan Sid Vicious aka Simon Ferocious ben je sowieso niet.
Dan ga je in een Ed Sheeran coverband. Opgelostquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neejoh. ik was 16 toen ik gitaar speelde. Bijna 20 jaar geleden. Ik kan hoogstens wat kampvuurliedjes.Gewoon af en toe je capo verschuiven.
Well, life can be a riot
![]()
Koop jij een gitaar voor mequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
klein schopje nodig nog
@:sinterklaaskapoentje?
Ik heb wel ooit dik 3 kwartier dat ik aan het rijden was die ik me niet meer kan herinneren (en nee, geen drank of drugs relatie daarmee).quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan niet slapen en autorijden
zelfs niet als ik ernaast zit
Kort verhaal lang, zwaar slaap gebrek en op auto piloot doorgereden zonder dat mijn brein het opsloeg en nee ik heb geen ongelukken of dergelijken begaan.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
ja mensen.
het is weer eens zover.
post hier wel of niet je tips voor @:kreeniet
wel je haar laten groeien voor een goeie hanekamquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in een punkband spelen lijkt me wel wat. Daar hoef je niet veel voor te kunnen![]()
![]()
Nu ga ik nooit meer iets in de glasbak gooienquote:
Je hebt verschillende soorten ASMR. Jij krijgt waarschijnlijk kriebels van die ASMR waar mensen door borstels heen gaan en fluisteren, dat moet ik ook niet hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar de kriebels van ASMR. Snap echt niet wat mensen daar ontspannend aan vinden...Maar een heerlijke rustgevende autorit? Nee kom maar door.
Well, life can be a riot
![]()
Ik had serieus een hanekam toen ik een jaar of 15 was.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
wel je haar laten groeien voor een goeie hanekam:')![]()
Het hangt ervan af wie rijdt of ik wel of niet in slaap kan vallen in de auto.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan niet slapen en autorijden
zelfs niet als ik ernaast zit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
vraag maar aan sinterklaasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Koop jij een gitaar voor me?
o wacht ....![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ga ik nooit meer iets in de glasbak gooien
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Autogeluiden of white noise kan ik nog wel snappen dat het rustgevend kan zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten ASMR. Jij krijgt waarschijnlijk kriebels van die ASMR waar mensen door borstels heen gaan en fluisteren, dat moet ik ook niet hebbenMaar een heerlijke rustgevende autorit? Nee kom maar door.
Je hebt al fatsoenlijke gitaartjes van Harley Benton voor +- 100 euro. Zijn echt niet gekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Koop jij een gitaar voor me?
Well, life can be a riot
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
vraag maar aan sinterklaas
o wacht ....![]()
Het lijkt je tof maar geen geduld voor. Dat kan, maar als je het je tof lijkt, misschien eens naar een jam. Hoef je niet in een band te zitten, maar kun je proeven van het samen muziek maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen geduld voor. Heb ook geen gitaar meer.![]()
W0w daar heb ik nog nooit v gehoordquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het zelf regelmatig toepas.
Wat tof voor jeTrust nobody![]()
En het verlicht ook tinnitus.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Autogeluiden of white noise kan ik nog wel snappen dat het rustgevend kan zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aftrekken helpt ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zachte slaapmelodietjes inderdaad op Spotify/YouTube.
Autorij ASMR helpt mij ook regelmatigDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Het lijkt je tof maar geen geduld voor. Dat kan, maar als je het je tof lijkt, misschien eens naar een jam. Hoef je niet in een band te zitten, maar kun je proeven van het samen muziek maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ook. Bij m'n opa lukte het nooit. Bij m'n ex? Die reedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het hangt ervan af wie rijdt of ik wel of niet in slaap kan vallen in de auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt ontzettend relaxed en was vaak na 5 minuten vertrokken als ik moe was.Well, life can be a riot
zo onderschat weer muziek maken......
Hmms probeer het maar zou ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
demppo mooie in colobien doucht ik zie niks door de glaswand
en ook staat en vent vorn, om dat ze angebonden zijn met strick![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:08 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ferrari V12 of echte F1 V10 motoren horen blazen op volle toeren, meest ultieme rustgevende geluid wat er bestaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Autogeluiden of white noise kan ik nog wel snappen dat het rustgevend kan zijn.![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan echt niet in een auto in slaap vallen. Kan niet zittend slapen. Moet echt liggen.:')![]()
Precies. Een fijne laagdrempelige jamsessie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Het lijkt je tof maar geen geduld voor. Dat kan, maar als je het je tof lijkt, misschien eens naar een jam. Hoef je niet in een band te zitten, maar kun je proeven van het samen muziek maken.
Gewoon met mensen zonder ego (en geloof me, die zijn er écht) muziek maken. Die het niet erg vinden dat je 2-3 akkoorden kent en lang niet gespeeld hebt.
Als je een kwartiertje die 3 akkoorden ramt (D/C/G is Sweet Home Alabama, opgelost) zit 't alweer in je geheugen.Well, life can be a riot
Ha, Mario komt vanuit Oostenrijk naar Katwijk voor een jam sessiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Game helpt tegen oorsuizen; ik vergeet soms dat ik tinnitus hebquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En het verlicht ook tinnitus.![]()
Nou ja, als iemand het vroeger al gedaan heeft, dan zit het echt nog ergens in je spiergeheugen. Geef het een kwartier/half uur en diegene speelt gewoon weer redelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:08 schreef kree het volgende:
zo onderschat weer muziek maken......
Hmms probeer het maar zou ik zeggen.Well, life can be a riot
Gelezenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:08 schreef mario390 het volgende:
en ook staat en vent vorn, om dat ze angebonden zijn met strick![]()
![]()
Geen idee wat jij gebruikt maar ik wil het ook !!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:08 schreef mario390 het volgende:
en ook staat en vent vorn, om dat ze angebonden zijn met strickDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geen idee wat jij gebruikt maar ik wil het ook !!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari V12 of echte F1 V10 motoren horen blazen op volle toeren, meest ultieme rustgevende geluid wat er bestaat![]()
![]()
![]()
Hier krijg ik echt een harde plasser van
Well, life can be a riot
Frau Mutti hat das Rezeptquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geen idee wat jij gebruikt maar ik wil het ook !!
@mario390![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geen idee wat jij gebruikt maar ik wil het ook !!
Well, life can be a riot
![]()
Een vreselijk geluid.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier krijg ik echt een harde plasser van
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kijk altijd op YouTube diesel creek.
Mooie vent die Matt, beetje oude diesels die al 15 / 20 stil staan weer opstarten.
Prima mee in slaap vallen.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
DOE NORMAAL HOOR.quote:Well, life can be a riot
![]()
Nou daar word ik niet rustig van hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier krijg ik echt een harde plasser van:')![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:13 schreef Rozevla het volgende:
Ik kijk altijd op YouTube diesel creek.
Mooie vent die Matt, beetje oude diesels die al 15 / 20 stil staan weer opstarten.
Prima mee in slaap vallen.Well, life can be a riot
Nee, ik heb er niks mee, dat soort gillende motoren.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan beter een paar gillende wijven hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niks mee, dat soort gillende motoren.
HATSJEEEEEEEE
Dying whore's cancer heater!!!!!!sinterklaaskapoentje
![]()
kijk er graag naar maar dat ik er geil van word kan ik niet zeggenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niks mee, dat soort gillende motoren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: